
Υπάρχουν ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά για κάθε κατηγορία μοτοσικλετών. Πολλές φορές δε, εξελίσσεται ένα ελαστικό για ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Όλες οι πληροφορίες που αφορούν σε ένα ελαστικό, αναγράφονται στα πλαϊνά του: διαστάσεις, δείκτης ταχύτητας, μέγιστη πίεση πλήρωσης και ημερομηνία παραγωγής είναι αυτές που οφείλει να αποκωδικοποιεί ο κάθε μοτοσικλετιστής. Πάντα ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή για τον τύπο και τις διαστάσεις των ελαστικών που μπορούμε να
Οι διαφορές μεταξύ των sport και τουριστικού προσανατολισμού ελαστικών, δεν αφορούν μόνο στην ποιότητα της γόμας αλλά και στην κορώνα. Τα sport ελαστικά έχουν κατά κανόνα V σχήμα κορώνας σε σχέση με το U, των τουριστικών ελαστικών. Ως εκ τούτου, πέραν όλων των άλλων διαφορών, τα sport ελαστικά έχουν μια πιο άμεση/ απότομη απόκριση στα πλαγιάσματα, ενώ τα τουριστικά είναι πιο «γραμμικά». Το ελεγχόμενο περιβάλλον μιας πίστας, είναι το μοναδικό πεδίο στο οποίο μπορεί κανείς να πειραματιστεί με –πολύ μικρές- αυξομειώσεις στην πίεση των ελαστικών, πάντα βέβαια μέσα στα πλαίσια που ορίζει ο κατασκευαστής.
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2023: Συνεχίζονται οι ετοιμασίες - Οι τυχεροί που κερδίζουν προσκλήσεις
Νεκρός σε τροχαίο ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ
VIDEO: Μικρό ανάστημα vs μεγάλη μοτοσυκλέτα 1-0
VIDEO: Πήγε να το παίξει μοιραία αλλά το σταντ είχε άλλη άποψη
Kymco AK 550 Premium: Το μοναδικό scooter με Cornering ABS
Test παντελόνι Nordcode Dias Evo: Ανετο και πολύχρηστικό
Έκθεση μοτοσυκλέτας: Όλα τα μοντέλα της CFMOTO και ROYAL ENFIELD
Kymco - Voge: Συνεχίζεται με επιτυχία το πρόγραμμα των Test Ride για τον Απρίλιο
MotoGP Πορτογαλίας: Bagnaia με το «καλημέρα»!
Ψηφίστε και κερδίστε 3 Service Sym
RAY 7.7: Με τελική 125 χιλιόμετρα και αυτονομία 160 χιλιομέτρων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2023 - mototriti.gr