|
Το Kymco Xciting 400 το μοναδικό που «έσπασε» τα 8 δευτερόλεπτα
Με την χαμηλότερη τιμή από τα 4 το Sym Maxsym 400 GT
Beverly 400 HPE στα μόλις 195 κιλά γεμάτο
Το πιο αργό του συγκριτικού το Peugeot αλλά και το μοναδικό ADV
KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400
Η επιτάχυνση είναι σίγουρα ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για το δίκυκλο που οδηγούμε, καθώς ενισχύει και την ασφάλειά μας. Δεν είναι λίγες οι φορές που απρόσεκτοι οδηγοί έχουν "εμβολίσει" μηχανάκια, είτε σε φανάρια είτε εν κινήσει και αυτό είναι ένα σενάριο όπου μία γρήγορη επιτάχυνση μπορεί να σε σώσει εάν προλάβεις να αναγνωρίσεις τον κίνδυνο στον καθρέπτη σου. Εκτός από την ασφάλεια οι επιδόσεις ικανοποιούν και τις αισθήσεις και σαν αναβάτες όλοι μας απολαμβάνουμε την έξαψη μίας γρήγορης επιτάχυνσης. Στα 400άρια scooters που μετρήσαμε σε δοκιμές μας, το Kymco Xciting VS 400 ξεχώρισε για το 0-100 του, το οποίο ολοκλήρωσε σε 7,92 δευτερόλεπτα μόλις, όντας το μοναδικό εκ των τεσσάρων που έπεσε κάτω από τα 8 δευτερόλεπτα. Ακολουθεί το Sym Maxsym 400 GT με επίδοση 8,8 δευτερολέπτων, το Piaggio Beverly 400 HPE με ένα δευτερόλεπτο διαφορά στα 9,8 και το XP 400 Allure της Peugeot στην 4η θέση με 11 δευτερόλεπτα, του οποίου την επίδοση επηρεάζει και η κατηγορία στην οποία ανήκει.
Μάρκα | Τροχό εμπρος | Τιμή | Ισχύς Hp / Στροφές | Βάρος (πλήρες υγρών) | 0 - 100 Km/h (sec.) | 100 - 0 Km/h (Μέτρα) |
---|---|---|---|---|---|---|
KYMCO XCITING VS 400 ABS TCS | 15 | 34 | 210 | 7,92 | 39,9 | |
SYM MAXSYM 400 GT | 15 | 34 | 215 | 8,8 | 41,4 | |
PIAGGIO BEVERLY 400 HPE | 16 | 35,3 | 195 | 9,8 | 43 | |
PEUGEOT XP 400 ALLURE | 17 | 36,7 | 231 | 11 | 43,8 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σημαντικό στοιχείο ενός scooter που επηρεάζει την ευχρηστία του σε καθημερινή βάση είναι και το βάρος του, καθώς όσο πιο ελαφρύ είναι τόσο πιο εύκολα μπορείς να το κουμαντάρεις και να κάνεις ελιγμούς ανάμεσα από την κίνηση. Σε αυτό βέβαια σημαντικό παίζει και το κέντρο μάζας, το οποίο τοποθετείται χαμηλά στα περισσότερα, με το ρεζερβουάρ να τοποθετείται επίσης όσο πιο χαμηλά γίνεται κατά κανόνα. Το Piaggio Beverly 400 είναι το πιο ελαφρύ της κατηγορίας στα μόλις 195 κιλά πλήρες υγρών, εν μέρει και λόγω της μορφής του, με την πιο λιτή διάταξη του μούτρου, που τοποθετεί τον προβολέα επάνω στο τιμόνι και δεν είναι σταθερός όπως στα άλλα τρία, ακολουθεί το Xciting VS 400 στα 210 κιλά γεμάτο περίπου, το Sym Maxsym GT στα 215 και ύστερα το Peugeot στα 231 κιλά γεμάτο. Και στα φρένα, το Kymco Xciting VS 400 πρωταγωνιστεί με την επίδοσή του, αφού είναι το μόνο που κατάφερε να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ/ω σε λιγότερο από 40 μέτρα και πιο συγκεκριμένα σε 39,9. Ακολουθεί το Sym Maxsym 400 με φρενάρισμα 41,4 μέτρων, το Beverly, που παρά το γεγονός ότι είναι το μοναδικό με έναν δίσκο εμπρός (αλλά και το πιο ελαφρύ), ακινητοποιήθηκε σε 43 μέτρα και ακριβώς από πίσω του ακολουθεί το Peugeot XP 400 με 43,8 μέτρα και τα μεγαλύτερα διπλά δισκόφρενα (295 χλστ) αλλά και βάρος (231 κιλά).
Την επιτάχυνση του Peugeot επηρεάζει η κατηγορία στην οποία ανήκει, καθώς είναι το μοναδικό του συγκριτικού με off-road δυνατότητες, όντας ένα adventure scooter. Το μεγαλύτερο βάρος του έρχεται ως αποτέλεσμα των μεγαλύτερων διαδρομών αναρτήσεων και των μεγαλύτερων τροχών που αποκτά (17 ιντσών εμπρός 15 πίσω), ενώ ο συνδυασμός αυτών φέρνουν και την απόστασή του από το έδαφος πιο ψηλά και είναι το μοναδικό με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός. Το "καβάλημα" πεζοδρομίων γίνεται παιχνιδάκι με αυτό το scooter, ενώ δεν υστερεί στις ανέσεις που προσφέρει στο ταξίδι, καθώς έχει GT εργονομία. Υπάρχει επίσης η έκδοση GT του XP 400, η οποία με το πρόσθετο κόστος των 350 ευρώ, αποκτά ακτινωτούς τροχούς αντί για χυτούς αλουμινίου.
Moto Traffic Αρναούτογλου: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr