Κινητήρας 125cc απόδοσης 12,6 ίππων και ψεκασμό continental Χαμηλή κατανάλωση στα 2,5λ/100 χλμ με 7,5 λίτρα ρεζερβουάρ Traction Control στα συστήματα ασφαλείας Με Keyless σύστημα και LCD οθόνη στα 3.230 ευρώ
Μονοκύλινδρος κινητήρας 286cc με απόδοση 27,3 ίππων Μεγάλη αυτονομία και βάρος στα μόλις 153 κιλά Διαδρομές 260 χλστ εμπρός και πίσω Με 7.670 ευρώ, ταξιδεύεις παντού, από χώμα
- Ο μοτοσυκλετισμός περνάει σιγά σιγά σε μια νέα εποχή, με τον εξοπλισμό να παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο. - Νέοι κατασκευαστές που εστιάζουν εκεί μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι και οι αγορές τους ακολουθούν. - Εσύ που εστιάζεις περισσότερο; Στους ίππους ή στην TFT οθόνη;
- Μονοκύλινδρος κινητήρας με 77,5 ίππους και τέσσερα riding modes. - Cornering ABS με τέσσερα επίπεδα ευαισθησίας και δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό. - Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει Wheelie Control, Traction Control, Engine Brake Control και Launch Control. - Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της Brembo εμπρός.
- Γνήσια bobber εμφάνιση εμπνευσμένη από τη δεκαετία του `50 - 300άρης V2 με 29,4 ίππους - Τροχοί 16-15 με «παχιά» ελαστικά
To Νaxeon I AM είναι κατάλληλο για νέους οδηγούς ή κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου Ισχύ 10.5 kW με 14 ίππους και 273 Nm ροπή Διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό ηλεκτρονικών βοηθημάτων Πωλείται ήδη σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές
Μεγάλη πρόκληση η τοποθέτηση των δεξαμενών υδρογόνου Τρείς διαφορετικές διατάξεις σε σπορ μοτοσυκλέτα, σκούτερ και τρίκυκλο Στο σκούτερ οι δεξαμενές είναι τοποθετημένες κάτω από την σέλα Στο τρίκυκλο η διάταξη είναι ευκολότερη
Αν δεν συμβιβάζεσαι με τίποτα λιγότερο από το τέλειο ακόμα και στις καθημερινές σου μετακινήσεις και θέλεις ποιότητα, αεροδυναμική και χαμηλό βάρος από ένα jet κράνος, το νέο Infinity II Carbon της LS2 είναι για εσένα.
Το Trailmax Raid της Dunlop είναι ένα Adventure ελαστικό 50/50, για 50% χρήση σε άσφαλτο και 50% χρήση στο χώμα το οποίο αποκτά όλες τις τελευταίες τεχνολογίες κατασκευής της εταιρείας και προσφέρει πρόσφυση σε χώμα και άσφαλτο
To DR-Z πρωτοκυκλοφόρησε το 2000 Διατηρεί τον υδρόψυκτο 398cc DOHC Single κινητήρα Νέο πλαίσιο, Ride by Wire και νέο σύστημα εξάτμισης Θα γίνει την 25η επέτειο κυκλοφορίας του η παρουσίαση;
- Δικύλινδρος κινητήρας 799cc με απόδοση 95 αλόγων. - Το ελαφρύτερο της κατηγορίας του, μόλις 191 κιλά γεμάτο. - TFT οθόνη, αλουμινένια κάγκελα, ποδιά και σχάρα. - Στα 8.395 ευρώ θα ταρακουνήσει τον ανταγωνισμό.
Η μείωση των ορίων δίνει πρόσβαση και σε μικρότερα οχήματα Διήθηση και “σφήνες” στο φανάρι υπό όρους Κάθετη στάθμευση, αυστηρές ποινές για ΛΕΑ, τέρμα ο καφές και η σαγιονάρα Ποινές για επικίνδυνο άνοιγμα της πόρτας
Αποτελούν τον πλέον ιδανικό τρόπο μετακίνησης στην πόλη Με αυτονομίες έως και 557 χιλιόμετρα θα... ξεχάσεις το βενζινάδικο Έχουν όλα Keyless κλείδωμα για αυξημένη προστασία Στην GT και Adventure Scooter κατηγορία μοιρασμένα
Τα Scooter 125cc, ο πλέον ιδανικός σύμμαχος της καθημερινότητας Διαθέτουν Traction Control, ένα πολύ σημαντικό σύστημα ασφαλείας Εξαιρετικά οικονομικά με καταναλώσεις γύρω στα 2,8λ/100χλμ Όρθια, Adventure και GT τα scooter της λίστας
Οδηγούνται με δίπλωμα ΑΜ και πιάνουν 45χλμ/ω Με αυτονομίες από τουλάχιστον 60 χιλιόμετρα Επιδέχονται έκπτωση χάρη στην επιδότηση για τα ηλεκτρικά Αξεπέραστη οικονομία χρήσης στα 0,50ευρώ/100χλμ
- 25% των θανατηφόρων τροχαίων στην Ε.Ε. σχετίζονται με το αλκοόλ. - Στην Ελλάδα το 19,3% παραδέχεται ότι οδηγάει έχοντας πιεί πάνω από το όριο. - Ο μειωμένος χρόνος αντίδρασης προσθέτει «μέτρα» στο φρενάρισμα. - Οι έλεγχοι είναι λίγοι και δεν αρκούν.
- Κινητήρας 25,8 ίππων με κατανάλωση 3,3 λτ./100 χλμ. - Αναρτήσεις KYB και φρένα J.Juan με δικάναλο ABS. - TFT οθόνη 5", θερμαινόμεα γκριπ και Traction Control. - Ανετη θέση οδήγησης και ροπή από χαμηλά.
- Κινητήρας 1.200cc που αποδίδει 95 ίππους και 110 Nm ροπής. - ABS και Traction Control με λειτουργία Cornering στον στάνταρ εξοπλισμό. - Αναρτήσεις Marzocchi και φρένα Nissin. - Προσεγμένη εμφάνιση και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά.
Με τελική 130 χλμ. / ώρα και αυτονομία που φτάνει τα 230 χιλιόμετρα, το E-Ride E-R Max δείχνει το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν τα ηλεκτικά GT scooters.
Στην απαιτητική κατηγορία των GT scooter στα 300 κυβικά, η SYM ενισχύει την παρουσία της με το Joyride. Με όπλα του τα υψηλά επίπεδα άνεσης, το μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, τον εμπρός τροχό 16 ιντσών και την ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, έρχεται να ανακατέψει την τράπουλα των ταξινομήσεων.
Με απόδοση 74 αλόγων και διαστήματα ανάφλεξης 270° Τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και αναθεωρημένες αναρτήσεις Έγχρωμη TFT οθόνη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και μόλις 197 κιλά γεμάτη Πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ και τιμή από 9.390 για την βασική έκδοση
Για επώνυμα ελαστικά και ότι χρειάζονται οι τροχοί της μοτοσυκλέτας σου πας Tyres Moto.
Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά για τη μοτοσυκλέτα σου, δες γιατί πρέπει να κάνεις μια επίσκεψη στη Moto Service Καραγεώργος.
- Με το που ξεκίνησε να βρέχει πέρασε πρώτος. - Όταν σταμάτησε η βροχή διαχειρίστηκε τη διαφορά μέχρι τέλους. - Δεύτερος ο Bagnaia, με τον Bastianini να συμπληρώνει το βάθρο. - Λάθος Martin, που βιάστηκε να αλλάξει σε βρόχινα ελαστικά.
- Έκανε τρομερή εκκίνηση και έστριψε πρώτος. - Οδήγησε τον αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος. - Δεύτερος ο Francesco Bagnaia. - Το βάθρο συμπλήρωσε ο Franco Morbidelli.
Η απώλεια της πινακίδας κυκλοφορίας είτε από ατυχία είτε από κλοπή είναι μια δυσάρεστη κατάσταση που όμως μπορεί να συμβεί στον καθένα. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση και τι βήματα πρέπει να ακολουθήσεις για να κυκλοφορείς και πάλι νόμιμα στους δρόμους.
Ένα κλατάρισμα ελαστικού μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή. Δες πώς μπορείς να το αντιμετωπίσεις και τι πρέπει να κάνεις για να είσαι κατάλληλα εξοπλισμένος.
Και ξαφνικά, όλα τα καινούργια μοντέλα μοτοσυκλετών έχουν δικύλινδρο κινητήρα εν σειρά! Γιατί έχει τόση μεγάλη επιτυχία αυτή η διάταξη και γιατί ίσως σημάνει το τέλος πολλών άλλων κινητήρων;
Κάνει τελικά ζημιά, αν σβήνεις τη μηχανή από το kill switch; Ποια είναι επιτέλους η αλήθεια; Όλες οι απαντήσεις, οριστικά και αμετάκλητα, εδώ!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr