Τρικύλινδρη υπόθεση: Τα μεσαία naked της αγοράς

Τρικύλινδρη υπόθεση: Τα μεσαία naked της αγοράς

Value for money με τρικύλινδρο βρυχηθμό: CFMOTO 675 NK
To MT-09 είναι το μοναδικό που προσφέρεται με «αυτόματο» κιβώτιο Y-AMT
To πιο ισχυρό είναι το Triumph Street Triple R με 120 ίππους
Καλύπτουν όλα τα γούστα, από commute μέχρι πίστα

YAMAHA: Μόνο αν είναι MAX κυριαρχεί!

Value for money με τρικύλινδρο βρυχηθμό: CFMOTO 675 NK

Η κατηγορία των μεσαίων naked με τρικύλινδρους κινητήρες, έχει αναβαθμιστεί θεαματικά τα τελευταία χρόνια. Αντιπροσωπεύει την ιδανική χρυσή τομή ανάμεσα στην καθημερινή χρηστικότητα και τις sport δυνατότητες, καλύπτοντας ανάγκες τόσο για commuting όσο και για πιο δυναμική οδήγηση ή και συμμετοχή σε track day. Το 2025 βρίσκει την αγορά πιο ώριμη από ποτέ, με τέσσερεις σημαντικές προτάσεις. Στο πινακάκι τα μοντέλα κατατάσσονται με βάση την τιμή τους και για αυτό τον λόγο δεν συμπεριλάβαμε το επίσης 3-κύλινδρο MV Agusta Brutale R, καθώς οι τιμές τους είναι κάτω από 12.000 ευρώ. Το πιο προσιτό λοιπόν και τη πρώτη θέση στο βάθρο καταλαμβάνει το CFMOTO 675 NK, με τιμή 6.790 ευρώ, έπειτα ακολουθεί το Triumph Trident 660 στα 9.290 ευρώ και το βάθρο κλείνει το  MT-09 της Yamaha, με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 11.390 ευρώ, ενώ με μικρή διαφορά βλέπουμε το Triumph Street Triple R στα 11.990 ευρώ.
 

Μάρκα Τιμή Κυβικά Αρ. Κυλίνδρων Ισχύς Hp Ροπή Nm
CFMOTO 675 NK   675 3 94 70
TRIUMPH TRIDENT 660   660 3 81 64
YAMAHA MT 09   890 3 119 93
TRIUMPH STREET TRIPLE R   765 3 120 80

To MT-09 είναι το μοναδικό που προσφέρεται με «αυτόματο» κιβώτιο Y-AMT

H ανανεωμένη Yamaha MT-09 για το 2025 εξακολουθεί να βασίζεται στον CP3 τρικύλινδρο κινητήρα των 889 κυβικών εκατοστών. Το σημαντικότερο νέο στοιχείο είναι η διαθεσιμότητα έκδοσης με ημιαυτόματο κιβώτιο Y-AMT, που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χειροκίνητη εμπλοκή μέσω paddles. Η έκδοση αυτή καθιστά την MT-09 ακόμη πιο φιλική στη καθημερινή μετακίνηση, χωρίς να αφαιρεί τίποτα από τον sport χαρακτήρα της. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και η «παραδοσιακή» έκδοση προσφέρει Quickshifter, IMU 6 αξόνων, Traction Control και αναρτήσεις KYB, πλήρως ρυθμιζόμενες. Για να δεις τον εξοπλισμό και των υπόλοιπων μοντέλων, απλά κάνε κλικ στο μοντέλο που σε ενδιαφέρει στο πινακάκι.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

To πιο ισχυρό είναι το Triumph Street Triple R με 120 ίππους

Ανάμεσα στα τέσσερα μοντέλα της κατηγορίας, η Triumph Street Triple R ξεχωρίζει για την ισχύ της – με τον κινητήρα των 765 κυβικών εκατοστών να αποδίδει 120 ίππους, προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις και άμεση απόκριση στο γκάζι, χωρίς να χάνει καθόλου σε πολιτισμένη λειτουργία. Πιο κάτω σε ιπποδύναμη, αλλά όχι και σε οδηγική απόλαυση, βρίσκεται η Yamaha MT-09, με 119 άλογα, αλλά περισσότερη ροπή, συγκεκριμένα 93 Nm. Εν συνεχεία η CFMOTO 675 NK αποδίδει 94 ίππους, ενώ η πιο «ήπια» αλλά εξαιρετικά φιλική Trident 660 αποδίδει 81 άλογα. Ένα είναι σίγουρο, σε καμία από τις παραπάνω μοτοσυκλέτες δεν θα αισθανθείς ότι σου λείπει δύναμη καθώς και τα τέσσερα προσφέρουν απόδοση που καλύπτουν ευρύ φάσμα αναβατών. Ο χαρακτήρας τους μπορεί να διαφέρει, αλλά η ουσία παραμένει: Η δύναμη είναι πάντα παρούσα και σερβίρεται με τρόπο τρικύλινδρο – απολαυστικό και εθιστικό.
 

Καλύπτουν όλα τα γούστα, από commute μέχρι πίστα

Οι σύγχρονες τρικύλινδρες naked μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού δεν κατατάσσονται εύκολα σε ένα συγκεκριμένο προφίλ. Είναι, ίσως η πιο ευέλικτη υποκατηγορία της αγοράς, με μοντέλα που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες του αναβάτη – είτε πρόκειται για καθημερινή μετακίνηση, είτε για σαββατιάτικες αποδράσεις, είτε για να μπεις πίστα, όπως προαναφέραμε. Το κοινό τους χαρακτηριστικό, ο τρικύλινδρος κινητήρας, καταφέρνει να συνδυάσει την ευστροφία των τετρακύλινδρων με την ροπάτη λειτουργία και τον χαρακτήρα των δικύλινδρων. Το αποτέλεσμα είναι μια γραμμική, γεμάτη απόδοση αίσθηση, ήχο που ξεχωρίζει και που δύσκολα συγκρίνεται με κάτι άλλο. Εσύ, που πιστεύεις ότι ταιριάζει καλύτερα ο 3-κύλινδρος κινητήρας;
 

TRIUMPH
BEST BUY