CFMOTO 675 NK - Test
Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 2025
Ο πρώτος τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της CFMOTO με κυβισμό 675 κ.εκ. και 94 ίππους
Σπορ προσανατολισμός, αλλά και φιλική για την καθημερινότη...
Ο πρώτος τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της CFMOTO με κυβισμό 675 κ.εκ. και 94 ίππους
Σπορ προσανατολισμός, αλλά και φιλική για την καθημερινότη...

Νέο τρικύλινδρο Tenere: Η Yamaha εξετάζει σοβαρά το μεγάλο adventure.
Η υπόθεση R1: Το superbike ίσως επιστρέψει στον δρόμο....

Σχεδίαση adventure και πλαίσιο φτιαγμένο για κάθε διαδρομή.
Φρένα με CBS και Traction Control....

Δικύλινδρος κινητήρας με 95,2 ίππους.
Κάνει τα 0-100χλμ σε 4,3 δευτερόλεπτα....

Η Damon μιλά για πρόοδο 70% στο HyperSport Race.
Αναμονή προμηθευτών για εξαρτήματα....

Κινητήρας 15 ίππων με εξατάχυτο κιβώτιο και ρεζερβουάρ 8 λίτρων.
Ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock με μοχλικό πίσω....

Με τροχούς 19 ιντσών εμπρός – 17 πίσω και φρένα J.Juan.
Δικύλινδρος κινητήρας 486 κ.εκ. με 47,6 ίππους και ρεζερβουάρ 18 λίτρων....

Κινητήρας 2.600W με σύστημα ανάκτησης και αυτονομία έως 70 χιλιόμετρα.
Με σέλα για δύο άτομα και Top Box στο βασικό εξοπλισμό....

Πραγματική κατανάλωση 3,7λτ/100χλμ και ρεζερβουάρ 11,5 λίτρων.
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα , χώρος για full-face κράνος και νέα τιμή στα 4.295 ευρώ....

Ιταλικός αέρας στον σχεδιασμό της νέας SRK 1051 RR.
Αύξηση ισχύος και τετρακύλινδρος κινητήρας 142 ίππων....

Δυναμική αισθητική με Ιταλική φινέτσα
Σέλα δύο επιπέδων και χώρος από κάτω για full-face κράνος...

Ρετρό εμφάνιση που ξεχωρίζει από μακριά.
Εργοστασιακές μπάρες κινητήρα , crash bars και μεταλλική ποδιά....

Bobber σχεδιασμός με μίνιμαλ λεπτομέρειες.
V-twin κινητήρας με 35 ίππους και μετάδοση με ιμάντα....

Ανεστραμμένο πιρούνι, Traction Control και βάρος στα 180 κιλά.
Με 41 ίππους , 18 λίτρα ρεζερβουάρ και αυτονομία που αγγίζει τα 400χλμ....

Νέα sport πλατφόρμα με 56 ίππους και 168 κιλά.
WP αναρτήσεις, clip-ons , sport εργονομία και σταμπιλιζατέρ....

Νέα έκδοση X440 T με πιο σπορ χαρακτήρα.
Βάρος στα 192 κιλά, φρένα ByBre και KYB αναρτήσεις....

Εμπρός τροχός 16 ιντσών για μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια
Keyless σύστημα και αποθηκευτικός χώρος 35 λίτρων...

Με 188 ίππους και μειωμένο βάρος στα 204 κιλά.
Σφυρήλατες ζάντες , μονόσελο και carbon εξαρτήματα....

Κινητήρας V-Twin με 14 ίππους και κατανάλωση 3,4λτ/100χλμ.
Ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και διπλές ρυθμιζόμενες αναρτήσεις πίσω....
Ανανεωμένος κινητήρας CP3 Euro5+ με 119 ίππους και εξελιγμένη εισαγωγή.
Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών και προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο Y-AMT....
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.