Aκατάλληλα τα μεταχειρισμένα ελαστικά;
Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2024
Θα τοποθετούσατε ποτέ μεταχειρισμένα ελαστικά στην μοτοσυκλέτα σας; Πιστεύετε ότι είναι μια αγορά που μπορεί να αποδειχθεί ότι σας γλίτωσε χρήματα, σε βάθος χρόνου; Ή μήπως όχι;
Θα τοποθετούσατε ποτέ μεταχειρισμένα ελαστικά στην μοτοσυκλέτα σας; Πιστεύετε ότι είναι μια αγορά που μπορεί να αποδειχθεί ότι σας γλίτωσε χρήματα, σε βάθος χρόνου; Ή μήπως όχι;
Φουντώνει ξανά μια από τις πιο παλιές κόντρες στο χώρο του μοτοσυκλετισμού. Εσύ σε ποια μεριά είσαι;
Βάζεις και εσύ ακριβή βενζίνη στην μοτοσυκλέτα νομίζοντας ότι κάνεις οικονομία και κερδίζεις δύναμη; Λάθος… και δες γιατί.
- Δύο προγράμματα αυτόματης αλλαγής, D και D+.
- Διακόπτης στο χέρι για τις χειροκίνητες αλλαγές, με απουσία συμπλέκτη και λεβιέ.
- Ένα δέκατο του δευτερολέπτου χρειάζεται για την αλλαγή.
- Ζυγίζει μόλις 2,8 κιλά και δεν σε «κόβει» ποτέ.
Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκες το μοντέλο που καλύπτει τα θέλω σου, αλλά όταν φτάσεις στο κατάστημα δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο. Θα περιμένεις ή θα πας σε άλλη εταιρία;
Η κατηγορία των 125 κυβικών περιλαμβάνει ιδανικές επιλογές για να κάνεις την μετάβαση από το αυτοκίνητο σε ένα όχημα το οποίο θα σου εξοικονομήσει πολύ χρόνο και χρήμα. Ακόμα το σκέφτεσαι;
Κακά τα ψέματα, το κινητό έχει γίνει η προέκταση όλων, με τους περισσότερους να μην το αφήνουν σε ησυχία ακόμα κι όταν οδηγούν! Πρόκειται για μια σύγχρονη απειλή που όπως πάει θα γίνει η νούμερο ένα αιτία τροχαίων δυστυχημάτων. Ποιο θα πρέπει να είναι το πρόστιμο για να σταματήσει αυτή η μάστιγα;
Η οικονομική κατάσταση δεν ευνοεί την συχνή αντικατάσταση, όμως όταν τα έξοδα μαζευτούν και αποταμιεύσουμε κάποια χρήματα, ίσως συμφέρει να επενδύσουμε στις νέες τεχνολογίες και τη μεγαλύτερη ασφάλεια.
Τι γίνεται αν πέσατε σε λακκούβα και προκληθεί μια σοβαρή ζημιά στη μοτοσυκλέτα σας ή ακόμα χειρότερα τραυματιστείτε; Υπάρχει η δυνατότητα να αποζημιωθείτε και που θα πρέπει να απευθυνθείτε για να βρείτε το δίκιο σας;
Βλέπετε με καλό μάτι τα συστήματα παραμετροποίησης που διαθέτουν ολοένα και περισσότερα μοντέλα μοτοσικλετών; Είναι άλλο ένα κόλπο του μάρκετινγκ των εταιρειών ή έχουν λόγο και ουσία στην εφαρμογή τους;
Εταιρείες χρεώνουν extra για να σου «ανοίξουν» εξοπλισμό μέσω του λογισμικού!
Στα αυτοκίνητα γίνεται σε μεγάλο βαθμό, ήδη έχει ξεκινήσει και στη μοτοσυκλέτα.
Θέλουν να κερδίσουν πρόσθετα έσοδα από τη βάση των αγοραστών.
Ήδη hacker «σπάνε» τους κώδικες.
Βρήκες την ευκαιρία του αιώνα στα μεταχειρισμένα και πήρες το κελεπούρι, όμως στο τέλος το πλήρωσες χρυσό. Τι ήταν και πόσο πήγε το «μαλλί»;
Μπορεί οι νέοι κινητήρες με τα πολλά άλογα να είναι πλέον οικονομικότεροι, όμως με την τιμή της βενζίνης στα ύψη, η διαφορά στις επιδόσεις κοστίζει ακόμα και τώρα αρκετά.
- 700 ευρώ πρόστιμο, αφαίρεση διπλώματος και πόντοι ποινής.
- Περίπου οι μισοί παγκοσμίως δεν βγάζουν φλας για να αλλάξουν λωρίδα.
- Το φλας "σώζει" αυτό που δεν έχεις δει.
- Περισσότερα ατυχήματα στις πόλεις, παρά στις Εθνικές
- Οι τωρινές μπαταρίες χαρίζουν αυτονομίες άνω των 100 χλμ.
- Σε καλύπτουν άνετα μέσα στην πόλη για την καθημερινότητα.
- Μια μεγαλύτερη μπαταρία αυξάνει το βάρος και τον όγκο του δικύκλου.
- Μήπως τελικά δεν χρειάζεται μεγαλύτερη αυτονομία;
- Μιλούν ή χρησιμοποιούν κινητό – πιο αργές αντιδράσεις.
- Κοιτάνε σπάνια καθρέπτες, δεν βλέπουν ποτέ τα μηχανάκια.
- Δεν ανάβουν φλας και στρίβουν ξαφνικά πάνω σου.
- Δεν προσέχουν τις παρκαρισμένες μοτοσυκλέτες.
- Ο μοτοσυκλετισμός περνάει σιγά σιγά σε μια νέα εποχή, με τον εξοπλισμό να παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο.
- Νέοι κατασκευαστές που εστιάζουν εκεί μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι και οι αγορές τους ακολουθούν.
- Εσύ που εστιάζεις περισσότερο; Στους ίππους ή στην TFT οθόνη;
- 25% των θανατηφόρων τροχαίων στην Ε.Ε. σχετίζονται με το αλκοόλ.
- Στην Ελλάδα το 19,3% παραδέχεται ότι οδηγάει έχοντας πιεί πάνω από το όριο.
- Ο μειωμένος χρόνος αντίδρασης προσθέτει «μέτρα» στο φρενάρισμα.
- Οι έλεγχοι είναι λίγοι και δεν αρκούν.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr