
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
Τετάρτη, 30 Απριλίου 2025
Είναι ο συναγερμός ένα επαρκές μέτρο προστασίας από τους κλέφτες; Μήπως ο ρόλος του έχει υποβαθμιστεί με την πάροδο του χρόνου;
Είναι ο συναγερμός ένα επαρκές μέτρο προστασίας από τους κλέφτες; Μήπως ο ρόλος του έχει υποβαθμιστεί με την πάροδο του χρόνου;
Αν και δεν αγοράζεις μοτοσυκλέτα μετρητοίς, συγκρίνεις και αποφασίζεις επιλέγοντας με βάση την αρχική τιμή. Μήπως τελικά το ύψος της δόσης έχει μεγαλύτερη σημασία από την αρχική τιμή με μετρητά;
Πρέπει να καθιερωθεί η ενσωμάτωση συστημάτων αερόσακου στον προστατευτικό εξοπλισμό του καθημερινού αναβάτη, όπως μπουφάν και ολόσωμες φόρμες; Συμφωνείτε;
Οι περικοπές στα έξοδα ανάγκασαν πολλούς ιδιοκτήτες να κάνουν εκπτώσεις σε ότι αφορά τη σωστή συντήρηση του οχήματός τους.
Μια μεγάλη μερίδα αναβατών είναι υπέρμαχοι αυτής της άποψης έχοντας περάσει από τη σέλα παλαιότερων αλλά και καινούργιων μοντέλων. Τι είναι όμως αυτό που λείπει από τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες και τους οδηγεί σε αυτό το συμπέρασμα;
Τελικά μήπως για τις παραβιάσεις του Κ.Ο.Κ. που προκαλούν δυστυχήματα δεν ευθύνεται αποκλειστικά η έλλειψη οδηγικής παιδείας, αλλά το πρόβλημα είναι εμποτισμένο μέσα σε ολόκληρη την κοινωνία;
Μήπως ήρθε η στιγμή να δεις με άλλο μάτι τα ηλεκτρικά δίκυκλα για την αστική σου μετακίνηση ή ακόμα πιστεύεις ότι δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούτε τα μικρά θερμικά;
Το brand name έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα και τον μεγαλύτερο ρόλο στην επιλογή μοτοσυκλέτας παίζουν άλλοι παράμετροι. Η μήπως όχι;
Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα βρίσκονται στην υπηρεσία του αναβάτη εδώ και καιρό. Η αξία κάποιων είναι αδιαμφισβήτητη, όμως καθώς οι κατασκευαστές γεμίζουν τις μοτοσικλέτες τους με ολοένα και περισσότερα, προκύπτουν ορισμένα σοβαρά ερωτήματα.
Mε τα μοντέλα από τη Κίνα να κατακλύζουν την αγορά και να «απειλούν» τους μεγάλους κατασκευαστές χάρη στην τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει στο πέρασμα του χρόνου και τα όλο και πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά τους, μήπως πλέον δεν ισχύει η πρόταση «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;
Τι κερδίζεις αν αφήσεις το αυτοκίνητο σου και πάρεις ένα Scooter; Σχεδόν 2 ώρες καθημερινά, 1500 ευρώ τον χρόνο μόνο από καύσιμα και την ψυχική σου ηρεμία. Τι λέτε αξίζει;
Adventure, sport, naked, classic ή touring; Υπάρχει ιδανική κατηγορία για τα ελληνικά δεδομένα και αν ναι ποια είναι αυτή;
Το brand name έχει τέτοια επίδραση στην επιλογή μοτοσυκλέτας που σπάνια οι αναβάτες θα αλλαξοπιστήσουν πηγαίνοντας σε μοντέλο άλλης εταιρίας. Μήπως όμως τα πράγματα έχουν πλέον αλλάξει και παίζουν ρόλο άλλοι παράμετροι;
Τελικά φταίνε τα «επικίνδυνα» αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες που μετατρέπονται σε βραδυφλεγείς βόμβες στα χέρια ασυνείδητων ή όλα έχουν να κάνουν με την κακή οδηγική παιδεία και τον εγωισμό που κουβαλάμε ως οδηγοί;
Οι εποχές άλλαξαν και πλέον η μέση κατανάλωση που επιτυγχάνουν οι μοτοσυκλέτες ενδιαφέρει όσο ποτέ ως μέγεθος. Αυτό όμως είναι ρεαλισμός ή μήπως… κατάντια;
Έχεις περισσότερες προσδοκίες όταν αγοράζεις μια πανάκριβη μοτοσικλέτα σε σχέση με ένα φθηνότερο commuter ή απαιτείς κάθε μοντέλο να προσφέρει αξιόπιστα χιλιόμετρα ανεξάρτητα από την τιμή αγοράς του;
Το μεταχειρισμένο που απέκτησες ήταν «και καλά» ευκαιρία αλλά σου βγήκε… καρούτα; Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες! Θα το παραδεχθείς, όμως, ότι την πάτησες;
Με τα στάνταρ παραγωγής να είναι αυστηρά ακόμα και σε μάρκες λιγότερο γνωστές και την τεχνολογία να μοιράζεται με ταχύτατους ρυθμούς, μήπως πλέον δεν έχει σημασία από ποια χώρα προέρχεται μια μοτοσυκλέτα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr