
Ποιο είναι το «δέκα το καλό» κάθε εταιρίας;
Τρίτη, 20 Μαΐου 2025
Ποιο είναι το μοντέλο ορόσημο κάθε εταιρίας και αν η κάθε μια από αυτές έφτιαχνε μόνο ένα μοντέλο, ποιο θα θέλατε να ήταν;
Ποιο είναι το μοντέλο ορόσημο κάθε εταιρίας και αν η κάθε μια από αυτές έφτιαχνε μόνο ένα μοντέλο, ποιο θα θέλατε να ήταν;
Η εξειδίκευση δημιουργεί επιτυχημένα μοντέλα
Η ανάγκη των εταιρειών να παράγουν τόσα μοντέλα οδηγεί σε συνεργασίες
Γνωρίζεις με πόσα χιλιόμετρα κινείσαι μέσα στην πόλη; Ξέρεις ποιο είναι το όριο ταχύτητας; Κοιτάς το κοντέρ ή υπολογίζεις στο περίπου;
Αυτή η φράση είναι κάτι που θα ακούσετε να επαναλαμβάνεται συχνά, σε μια συνάντηση μοτοσυκλετιστών. Τι είναι όμως αυτό που θεωρούν οι αναβάτες ότι λείπει από τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες;
Υπάρχουν άνθρωποι που προτιμούν να περπατήσουν αντί να ανεβούν δικάβαλο
Ακόμα κι αν φοβάσαι, ο καλός αναβάτης μπορεί να σου εμπνεύσει σεβασμό
- Πλέον οι νέες μοτοσυκλέτες έχουν όλο και περισσότερα συστήματα άνεσης.
- Πολλοί τα θεωρούν χρήσιμα, καθώς κάνουν τη χρήση της μοτοσυκλέτας απλούστερη.
Σχεδόν σε όλους έχει τύχει να ανάψει το λαμπάκι της βενζίνης κάποια στιγμή και να φτάσουμε οριακά σε κάποιο πρατήριο για να ανεφοδιάσουμε. Πραγματικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα σε αυτό, αρκεί να μην γίνει συνήθεια και κινούμαστε συνεχώς με «ρεζέρβα», διότι τότε ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι.
H πιο γρήγορη για να γράφεις χρόνους;
Η πιο φθηνή για να μην χάσεις τη μπάλα από το λογαριασμό;
Αντικατάσταση κάθε 5 χρόνια σύμφωνα με τους κατασκευαστές
Μερικοί ισχυρίζονται πως δεν υπάρχουν αρκετές ανεξάρτητες μελέτες
Πόσες φορές έχετε ακούσει –ή ακόμη και σας έχει συμβεί-, να βγαίνετε «κύριοι» από π.χ. το σπίτι σας ή από κάποιο κατάστημα και να βλέπετε την μοτοσυκλέτα σας ξάπλα και τον υπαίτιο προφανώς άφαντο; Δεν είστε οι μόνοι που αισθάνεστε οργή!
- Σύμφωνα με έρευνα του ΕΜΠ το 27% των πρατηρίων στην Αττική νοθεύει ή έχει πειραγμένες αντλίες.
- Στην 95άρα βάζουν από αλκοόλες και τολουόλιο μέχρι και νερό.
Μπορεί οι νέοι κινητήρες με τα πολλά άλογα να είναι ελκυστικοί, όμως με την τιμή της βενζίνης στα ύψη, η διαφορά στις επιδόσεις κοστίζει ακόμα και τώρα αρκετά. Εσύ κοιτάς την κατανάλωση ή κυνηγάς μονάχα τις επιδόσεις;
Όλο και σε περισσότερες μοτοσυκλέτες, βλέπουμε ότι η άνεση του συνεπιβάτη περνά σε δεύτερη μοίρα. Γιατί τα σύγχρονα μοντέλα ακολουθούν αυτή την τάση;
Συχνά γίνεται λόγος για το πόσο επικίνδυνη είναι η οδήγηση μοτοσικλέτας, χαρακτηρίζοντας τρελούς, όσους κυκλοφορούν με δίκυκλο. Πόσο όμως αυτή η αντίληψη, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα;
Το «πείραγμα» μιας μοτοσυκλέτας μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να βελτιώσεις τις επιδόσεις της, την εμφάνιση της ή την άνεσή της. Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι οι βελτιώσεις αυτές μπορεί να επηρεάσουν την αξία της μοτοσυκλέτας και όχι πάντα με θετικό τρόπο.
Η μείωση στην τιμή μιας καινούργιας μοτοσυκλέτας είναι συνάρτηση της μεταπωλητικής της αξίας και της ζήτησης που αυτή έχει στην αγορά δικύκλου. Πόσο ρόλο όμως παίζει στην τελική επιλογή η ανάγκη για μικρότερη οικονομική «χασούρα»;
Η εσωτερική ζελατίνα ηλίου προσθέτει βάρος και θαμπώνει αλλά είναι οικονομική
Διαφορετικές εξωτερικές ζελατίνες για κάθε εποχή και ώρα της μέρας
Θα ήθελες η ηλεκτρική σου μοτοσυκλέτα να «γράφει» 400 χλμ. με μία φόρτιση και μετά να πρέπει να την συνδέει στο φορτιστή για 24 ώρες ή να έχει αυτονομία 150 χλμ. και να γεμίζει σε 1 ώρα; Τι θα επέλεγες;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr