
|
Είναι πάγια τακτική και πλέον ολόκληρη κουλτούρα το να υπάρχει ένα αποδεκτό όριο πάνω από το όριο ταχύτητας που κάποιος μπορεί να πηγαίνει πριν φάει κλήση. Αυτό είναι μια λογική ανεκτικότητα ή μήπως εντείνει την παρανομία;
Ο μοτοσυκλετισμός περνάει σιγά σιγά σε μια νέα εποχή, με τον εξοπλισμό να παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο. Νέοι κατασκευαστές που εστιάζουν εκεί μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι και οι αγορές τους ακολουθούν. Εσύ που εστιάζεις περισσότερο; Στους ίππους ή στην TFT οθόνη;
Διαβάζουμε και μαθαίνουμε πάνω από 280 πινακίδες όταν πάμε να δώσουμε για δίπλωμα, αλλά στην πραγματικότητα πόσο τις προσέχουμε και κατά πόσο τις ακολουθούμε;
Πως θα σου φαινόταν μια εφαρμογή όπου θα «κάρφωνες» την παράνομη στάθμευση scooter; Στην Γαλλία ήδη υπάρχει και μάλιστα οι κάτοικοι το έχουν αγκαλιάσει!
Με τα στάνταρ παραγωγής να είναι αυστηρά ακόμα και σε μάρκες λιγότερο γνωστές και την τεχνολογία να μοιράζεται με ταχύτατους ρυθμούς, μήπως πλέον δεν έχει σημασία από ποια χώρα προέρχεται μια μοτοσυκλέτα;
Είναι από τα πιο εύκολα πράγματα στην οδήγηση και όμως πολλοί τα αφήνουν να πιάσουν αράχνες! Φυσικά μιλάμε για τα φλας και για τους επικίνδυνους που δεν τα χρησιμοποιούν!
Όλοι οι πολέμιοι της ηλεκτροκίνησης, την χτυπάνε στο κομμάτι της αυτονομίας που ακόμα φαίνεται να είναι το αδύναμο της σημείο! Μήπως όμως κάνουν λάθος; Τελικά χρειάζεται να έχει μεγάλη εμβέλεια μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα;
Σε περίπτωση -ο μη γένοιτο- ατυχήματος, θα την φτιάξεις ή θα την ξεφορτωθείς στα γρήγορα; Τι αξίζει τελικά περισσότερο;
Περιορισμούς στην απόσταση, την ώρα οδήγησης και συσκευές παρακολούθησης προτείνουν στη Βρετανία για τους ηλικιωμένους με προβλήματα υγείας. Θα μπορούσε κάτι τέτοιο να μειώσει τα ατυχήματα ή καλύτερα να μην οδηγεί κανείς στα βαθιά γεράματα;
Τα «μαύρα» συνεργεία υπάρχουν πλέον σε κάθε γειτονιά και όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες δικύκλων αποφασίζουν να εμπιστευτούν τα όχημα τους σε αυτά, παρά σε νόμιμα! Τελικά κάνουν καλό στην τσέπη ή στο τέλος πληρώνεις παραπάνω;
Στις μέρες μας μπορεί να μην παίρνεις adventure με 7.000 και γρήγορο supersport με 10.000 ευρώ, αλλά με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω αγοράζεις καινούργιο μεσαίο με ασφάλεια και τεχνολογία που δεν έβρισκες πριν 4-5 χρόνια ούτε στις μεγαλύτερες κατηγορίες!
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι από την αρχή! Η δεξιά λωρίδα δεν είναι μονό για φορτηγά και κάνεις δεν είναι υποχρεωμένος να πέφτει στα φρένα, επειδή κάποιος έχει «καβατζώσει» τη μεσαία ή ακόμα χειρότερα την αριστερή και πηγαίνει με το πάσο του. Αυτός είναι ο παράνομος κι όχι αυτός που θα τον προσπεράσει ακόμ
Δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση! Όλα εξαρτώνται από το είδος της μοτοσυκλέτας, τη συντήρηση της και γενικά πόσο προσεγμένη είναι από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Τι κερδίζεις αν αφήσεις το αυτοκίνητο σου και πάρεις ένα Scooter; Σχεδόν 2 ώρες καθημερινά, 1500 ευρώ τον χρόνο μόνο από καύσιμα και την ψυχική σου ηρεμία. Τι λέτε αξίζει;
Πως θα σου φαινόταν αν η Τροχαία σε πλήρωνε κάθε φορά που την ενημέρωνες για ένα αυτοκίνητο που έχει παρκάρει παράνομα; Θα το έκανες; Πάντως η αστυνομία της Nέας Υόρκης ήδη το σκέφτεται!
Τελικά μήπως για τις παραβιάσεις του Κ.Ο.Κ. που προκαλούν δυστυχήματα δεν ευθύνεται αποκλειστικά η έλλειψη οδηγικής παιδείας, αλλά το πρόβλημα είναι εμποτισμένο μέσα σε ολόκληρη την κοινωνία;
Σίγουρα θα έχεις συναντήσει οχήματα με φώτα που φέγγουν στο «γάμο του Καραγκιόζη» και σε έχουν τυφλώσει με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα. Πώς όμως κυκλοφορούν τέτοια οχήματα στο δρόμο και γιατί δεν τα ελέγχει κανείς;
Το brand name έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα και τον μεγαλύτερο ρόλο στην επιλογή μοτοσυκλέτας παίζουν άλλοι παράμετροι. Η μήπως όχι;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2023 - mototriti.gr