
Γιατί πληρώνουμε για δρόμους που δεν έχουμε;
Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2025
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε δρόμο, που έχει τα χάλια του, να επισκευάζεται; Γιατί συνεχίζουμε να πληρώνουμε φόρους, αφού δεν γίνονται έργα οδοποιίας;
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε δρόμο, που έχει τα χάλια του, να επισκευάζεται; Γιατί συνεχίζουμε να πληρώνουμε φόρους, αφού δεν γίνονται έργα οδοποιίας;
Ποιος είναι ο σωστότερος τρόπος για έναν αναβάτη, να φτάσει στην οδήγηση μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού; Είναι προτιμότερο να γίνει σταδιακά η μετάβαση, περνώντας από μία η δύο μικρότερες κατηγορίες, ή είναι καλύτερα να αποκτήσει κατευθείαν το μοντέλο μεγάλου κυβισμού που επιθυμεί;
Η σημασία της χρήσης κράνους και προστατευτικού εξοπλισμού στην μοτοσυκλέτα, δεν επιδέχεται καμίας απολύτως αμφισβήτησης. Γιατί λοιπόν, είναι τόσοι πολλοί οι αναβάτες που δεν τα χρησιμοποιούν;
Με τι κριτήρια επιλέγετε, αν θα αγοράσετε μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα μέσω ιδιώτη ή από μάντρα; Τι ρίσκα έχει η κάθε επιλογή;
Πόση αυτοπεποίθηση σας χαρίζει η ένδειξη της κατανάλωσης στον πίνακα οργάνων, που δείχνει ότι η μοτοσυκλέτα σας είναι οικονομική σε καύσιμο; Το πιστεύετε ή το ψάχνετε περισσότερο;
- Οι αυτονομίες τους υπερκαλύπτουν τις απλές καθημερινές ανάγκες.
- Το κόστος μετακίνησης πραγματικά εκμηδενίζεται.
Θα τοποθετούσατε ποτέ μεταχειρισμένα ελαστικά στην μοτοσυκλέτα σας; Πιστεύετε ότι είναι μια αγορά που μπορεί να αποδειχθεί ότι σας γλίτωσε χρήματα, σε βάθος χρόνου; Ή μήπως όχι;
- Οι βενζινάδες θα πρέπει να αρνούνται τον ανεφοδιασμό αν δεν φοράς κράνος.
- Από πρωτοβουλία Κρητικού βενζινά έγινε... νόμος.
- Μιλούν ή χρησιμοποιούν κινητό – πιο αργές αντιδράσεις.
- Κοιτάνε σπάνια καθρέπτες, δεν βλέπουν ποτέ τα μηχανάκια.
Πιστεύετε ακόμα ότι υπάρχει μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα που δεν έχει σημειώσει πτώση; Κι όμως, όλοι ψάχνουν το «άπεφτο-αγρατσούνιστο»… μυθικό δίκυκλο των αγγελιών. Μήπως πρέπει πλέον να δούμε πιο ρεαλιστικά τα πράγματα;
- Τα 125άρια έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και πλέον εξοπλίζονται όλο και περισσότερο.
- Πολλοί ρίχνουν το βάρος στον εξοπλισμό ασφαλείας, καθώς ABS και Traction Control βοηθάνε πολύ τους νέους οδηγούς.
- Νόμιμη πλέον η διήθηση ανάμεσα σε ακινητποιημένα ή κινούμενα μεχρι 30 χλμ./ώρα αυτοκίνητα.
- Μέχρι τώρα έκαναν τα στραβά μάτια, αλλά σε ατύχημα έφταιγε πάντα ο μοτοσυκλετιστής.
Παθαίνει ζημιά η μοτοσυκλέτα σου αν δεν την αφήσεις να κρυώσει, πριν την πλύνεις; Ποια είναι η απάντηση σε αυτό το αιώνιο ερώτημα;
2024 και ακόμα κάποιοι τα αποκαλούν… σφούχτερ. Τα σημερινά scooter δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του παρελθόντος, κι όμως κάποιοι εξακολουθούν να τα στραβοκοιτάνε. Εσείς ποια είναι η γνώμη σας και τι πιστεύετε για το «απέναντι στρατόπεδο»;
Διαβάζουμε και μαθαίνουμε πάνω από 280 πινακίδες όταν πάμε να δώσουμε για δίπλωμα, αλλά στην πραγματικότητα πόσο τις προσέχουμε και κατά πόσο τις ακολουθούμε;
Πριν λίγα χρόνια ίσως η συγκεκριμένη ερώτηση να είχε δευτερεύουσα σημασία στην επιλογή μια μοτοσυκλέτας αν αυτή ικανοποιούσε τις υπόλοιπες ανάγκες, αλλά με το λίτρο της βενζίνης να «παίζει» σταθερά γύρω στο 1,90 ευρώ και πάνω, μήπως αλλάζουν τα δεδομένα;
Τα ελαστικά σε μια μοτοσικλέτα, αποτελούν αδιαμφισβήτητα το πιο νευραλγικό και σημαντικό τμήμα της. Οι καλύτερες αναρτήσεις, τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά, ακόμα και οι οδηγικές ικανότητες επιπέδου MotoGP, δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα αν τα ελαστικά μας είναι σε κακή κατάσταση.
Μια παλιά μοτοσυκλέτα δεν έχει τόσες τεχνολογίες και βοηθήματα, αλλά έχει τη δική της ιστορία.
Πολλά παλιότερα μοντέλα έχουν μοναδική σχεδίαση, κάτι που πολλοί λένε ότι δε βρίσκεις πια.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr