
|
Έχετε δει ποτέ μοτοσυκλέτα με την κίνηση στον εμπρός τροχό; Η απάντηση είναι, κατά 99%, «όχι». Και υπάρχουν πολλοί σοβαροί λόγοι για αυτό. Όμως, η κίνηση στον εμπρός τροχό ή και στους δύο, είναι μια παλιά ιδέα στην μοτοσυκλέτα.
Μιλώντας για Ducati, πολύ συχνά διαπιστώνεις ότι η πρώτη λέξη που πέφτει στο τραπέζι, είναι το Desmo. Πρόκειται για το δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων, μια αποκλειστικότητα της Ducati στις μοτοσυκλέτες παραγωγής ακόμα και σήμερα.
Μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές επιτυχίες, στο κομμάτι των τροχών οχημάτων, ήταν η δημιουργία ελαστικών χωρίς αεροθάλαμο ή, όπως είναι περισσότερο γνωστός, χωρίς «σαμπρέλα».
Δεν είναι πολλά τα στοιχεία, που η μεγάλη πλειοψηφία των μοτοσυκλετών και των δικύκλων έχουν σε κοινό, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μάρκας. Ένα από αυτά τα στοιχεία είναι άρρηκτα συνδεδεμένο, με την εμφάνιση και την λειτουργικότητα των μοτοσυκλετών σχεδόν καθολικά και αυτό είναι, το πιρούνι στην εμπρό
Είναι πράγματι καλύτερα τα ακτινικά φρένα, σε σχέση με τα συμβατικά; Αν ναι, για πόση βελτίωση μιλάμε; Και επίσης… πως προήλθαν τα ακτινικά φρένα;
Βλέπουμε όλο και πιο συχνά μοτοσυκλέτες εξοπλισμένες με προβολείς ομίχλης, ενώ υπάρχουν και στον κατάλογο του έξτρα εξοπλισμού πολλών κατασκευαστών. Αξίζουν τελικά τα λεφτά τους ή είναι απλά για μόστρα; Διάβασέ τα όλα εδώ.
Ο ψεκασμός ως τεχνολογία έχει πλέον καθιερωθεί και στα μικρότερα σε κυβισμό μοντέλα. Από αυτό το γεγονός θα μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι ο ψεκασμός αυξάνει την ιπποδύναμη. Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.
Στις μοτοσυκλέτες supersport, τα συστήματα βεβιασμένης εισαγωγής αέρα ή ram-air, όπως καθιερώθηκε να λέγονται, διαδίδονται όλο και περισσότερο. Η προφανής εξήγηση για αυτό το γεγονός είναι η αύξηση της ιπποδύναμης. Συμβαίνει όμως πράγματι αυτό, και αν ναι, πώς ακριβώς λειτουργεί ένα τέτοιο σύστημα;
Χωρίς το λάδι, οι κινητήρες, όσο και αν είναι τεχνολογικά προηγμένοι, θα καταλήξουν στον κάλαθο των αχρήστων, καθώς χωρίς αυτό η ζωή τους δε θα ξεπεράσει τα μερικά δευτερόλεπτα λειτουργίας.
Μάθε τα πάντα για τις μπαταρίες και τους κινδύνους που κρύβουν.
Μάθε τα πάντα για το σύστημα ψύξης και τη συντήρησή του.
Σκούριασε το ρεζερβουάρ; Το φτιάχνεις ή το πετάς;
O στροφαλοφόρος άξονας είναι από τα βασικά λειτουργικά στοιχεία ενός παλινδρομικού κινητήρα εσωτερικής καύσης, αφού σε αυτόν μετατρέπεται η παλινδρομική κίνηση των εμβόλων σε περιστροφική. Η αποστολή του φαίνεται απλή εκ πρώτης όψεως, αλλά υπάρχουν και κάποια "σκοτεινά" σημεία, τα οποία πάντα ενδιαφ
Ποιο από τα δύο συστήματα εμπρός ανάρτησης υπερέχει; Αξίζει το USD να είναι αρκετά ακριβότερο; Και τελικά, καταλαβαίνει ο αναβάτης την διαφορά; Διαβάστε εδώ…
Ταξινομήσεις 4μήνου: Δυνατή αύξηση πωλήσεων με 22,9% πάνω
Τα μεσαία γυμνά με την καλύτερη επιτάχυνση
Moto Morini Χ-CAPE 650: Αμεσα διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις
«Αταξινόμητη» Honda RC30 πουλήθηκε για 77.000 ευρώ
Moto Petsas: Μέγας χορηγός του 6ου Scooter Rally Αντοχής
Safkas Moto: Ανταλλακτικά για ιδιώτες και επαγγελματίες
VIDEO: Η χειροποίητη αύρα ενός Brabus 1300R
Renthal Limited Edition- modern retro τιμόνια Twinwall®, FATBAR®, 7/8”
Pirelli Diablo Super Corsa SPV2 120/70-17 & 180/55-17
Ζελατίνα Fabbri Touring για Honda X-ADV 750
Αμορτισέρ Hagon για Piaggio MP3 & Gilera Fuoco
Γνήσια εξάτμιση για Vespa PX200Ε
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2022 - mototriti.gr