Benelli TRK 702X - Test
Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2025
Eλαστικός κινητήρας 698 κ.εκ. με 70 ίππους και 7,1 kgm ροπής
Χαμηλή πραγματική κατανάλωση 5,0 λίτρα/100χλμ...
Eλαστικός κινητήρας 698 κ.εκ. με 70 ίππους και 7,1 kgm ροπής
Χαμηλή πραγματική κατανάλωση 5,0 λίτρα/100χλμ...
Κινητήρας 452cc, ισχύς 40 ίππων με 2 Riding Modes, Eco και Performance
Πραγματική κατανάλωση 3,6 λίτρα/100χλμ ...
Αλήτικο, Επιβλητικό και μυώδες με φαρδιά bobber λάστιχα
Τρικύλινδρος κινητήρας με 182 άλογα και 22,95 κιλά ροπής! ...
Τετρακύλινδρος V με 1.158 κ.εκ. και τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη 170 ίππων
Στο Top 3 της επιτάχυνσης με 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 και 60-120 χλμ/ώρα σε 3,...
Αλλαγές ταχυτήτων με ή χωρίς τη χρήση συμπλέκτη
Τετρακύλινδρος με 95 ίππους και 64 Nm ροπής ...
Με το 650MT η CFMOTO έδειξε αμέσως τη δυναμική της σε μια από τις σημαντικότερες κατηγορίες για την ελληνική αγορά. Τώρα στοχεύει ακόμη πιο ψηλά, καθώ...
Δυναμική αισθητική με Ιταλική φινέτσα
Σέλα δύο επιπέδων και χώρος από κάτω για full-face κράνος...
Μεγάλη ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων.
Ανετη σέλα δύο επιπέδων με χώρο για δύο full-face κράνη....
H fun πλευρά της καθημερινότητας
Mονοκύλινδρος κινητήρας 692,7cc με ισχύ 74 ίππους ...
Κινητήρας στα ανώτερα όρια της Α1 κατηγορίας με 15 ίππους
Σύστημα StartStop και ψεκασμός από την Bosch ...
Κινητήρας με 80 άλογα και 70 Nm ροπής.
Ρεζερβουάρ 18 λίτρων και μεικτή κατανάλωση 5,7 λίτρα/100χλμ....
Ιαπωνικό scooter με τιμή 2.350 ευρώ
Σπορ σχεδιασμός με επιθετικές γωνίες...
Αερόψυκτος κινητήρας i-get 124 κ.εκ. με 11 ίππους και 11 Nm ροπής
Αυτονομία 230 χιλιόμετρα με ρεζερβουάρ 6 λίτρων...
Υγρόψυκτος κινητήρας με έξτρα ...αέρα και εχέγγυο αξιοπιστίας
Μετατόπιση ρεζερβουάρ και αύξηση χώρων με παράλληλη βελτίωση σταθερότητας...
Ρετρό σχεδίαση με σύγχρονη τεχνολογία
Θερμαινόμενη σέλα και γκριπ...
Το teaser video αποκαλύπτει χωμάτινο χαρακτήρα.
Rally Style σχεδιασμός με 21άρη τροχό εμπρός και ψηλή ζελατίνα ....
Με 17αρη τροχό και off-road στήσιμο διαπρέπει σε άσφαλτο και χώμα
Κατανάλωση scooter και ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας για αμέτρητη αυτονομία...
Ρετρό σχεδιασμός με αναλογικά όργανα.
Κινητήρας Euro5+ με 111 άλογα....
Ο πρώτος τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της CFMOTO με κυβισμό 675 κ.εκ. και 94 ίππους
Σπορ προσανατολισμός, αλλά και φιλική για την καθημερινότη...
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.