
Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2025
Αμεση και αθόρυβη εκκίνηση χάρη στο σύστημα Start-Stop
Υψηλή ποιότητα κατασκευής και συναρμογής παρά τη χαμηλή τιμή...
Αμεση και αθόρυβη εκκίνηση χάρη στο σύστημα Start-Stop
Υψηλή ποιότητα κατασκευής και συναρμογής παρά τη χαμηλή τιμή...
Μονοκύλινδρος κινητήρας 400 κυβικών με 40 ίππους.
Traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης. ...
GT εργονομία σε compact διαστάσεις
Ισχύς 11,5 ίππους και 11Nm ροπή...
Με 15 ίππους είναι από τα ισχυρότερα 125άρια scooter της αγοράς
Traction control, σύστημα start – stop και κατανάλωση 2,7 λίτρα / 100 χλμ....
Νέος κινητήρας HPE 310cc και Premium αισθητική
Τρικάναλο ABS και Traction Control ...
Κινητήρας BlueCore 125 κ.εκ. με επιτάχυνση 0-50 χλμ σε 5,1 δευτερόλεπτα
Χώρος κάτω από τη σέλα που χωράει ένα full-face...
Ο πρώτος τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της CFMOTO με κυβισμό 675 κ.εκ. και 94 ίππους
Σπορ προσανατολισμός, αλλά και φιλική για την καθημερινότη...
H πρώτη μεγάλη adventure της Zontes
Τρικύλινδρος κινητήρας 95 ίππων, σπάνιο για τα κυβικά...
Ακτινωτοί τροχοί 21-18 ιντσών με καθαρά χωμάτινο προσανατολισμό
Δικύλινδρος κινητήρας 799 κ.εκ. με 90 ίππους και 8,8 kg-m ροπής...
Ημιαυτόματο κιβώτιο Y-AMT με πλήκτρα χειρισμού τύπου see-shaw στο τιμόνι
Επανασχεδιασμός πλαισίου, νέοι ελαφρύτεροι, spinforged τροχοί και ανεστρ...
Ο ισχυρότερος κινητήρας στην κατηγορία του
Φρένα και αναρτήσεις πολύ ανώτερα του μέσου όρου...
Αποδοτικός και οικονομικός κινητήρας με 15 ίππους και 3,4 λίτρα/100χλμ κατανάλωση
Πλούσιος εξοπλισμός ασφαλείας και ανεσης με TCS και συνδεσιμότη...
Κινητήρας 125 κ.εκ. με ισχύ 9 ίππων, το οδηγάς και με δίπλωμα αυτοκινήτου
Κατανάλωση 2,8λίτρα/100χλμ για οικονομικές αστικές μετακινήσεις...
Κινητήρας 895 κ.εκ. με 95 ίππους και 4 προγράμματα οδήγησης
Αναρτήσεις Kayaba με πλήρεις δυνατότητες ρυθμίσεων και φρένα Brembo...
Έντονος Off-road προσανατολισμός με τροχούς 21-17
Κινητήρας Euro5+, 895 κ.εκ. με 105 ίππους και 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δ....
Κινητήρας 330 κ.εκ. με 29 ίππους και κατανάλωση 4,2 λίτρα/100χλμ
Ιδιαίτερα ευέλικτο στο μποτιλιάρισμα με σωστή γεωμετρία και καλή κατανομή βάρους...
Με 17αρη τροχό και off-road στήσιμο διαπρέπει σε άσφαλτο και χώμα
Κατανάλωση scooter και ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας για αμέτρητη αυτονομία...
Κινητήρας 310 κ.εκ. με 25 ίππους και 2,95 kg-m ροπής με κατανάλωση 3,5 λίτρα/100χλμ
Εξαιρετικό ζύγισμα και μεγάλο κόψιμο τιμονιού για υψηλά επίπε...
Υγρόψυκτος κινητήρας με έξτρα ...αέρα και εχέγγυο αξιοπιστίας
Μετατόπιση ρεζερβουάρ και αύξηση χώρων με παράλληλη βελτίωση σταθερότητας...
Δικύλινδρος κινητήρας 799cc με απόδοση 95 ίππων.
Το ελαφρύτερο της κατηγορίας του, μόλις 191 κιλά γεμάτο....
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr