Ποιότητα κατασκευής που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό.
Δικύλινδρος κινητήρας με 95 άλογα.
Κάνει το 0-100 σε 4,8 δευτερόλεπτα.
Ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω ανάρτηση με μοχλικό.
+: Ισχύς, Χαμηλό βάρος, Απόσταση από το έδαφος, Εμφάνιση -: Απότομο γκάζι, Απουσία μαρσπιέ συνεπιβάτη
Αρματωμένη και έτοιμη για «πόλεμο», η νέα Kove 800X Rally έρχεται να σε βοηθήσει να κάνεις αυτά που δεν φανταζόσουν ότι μπορούσες στο χώμα. Χάρη στο χαμηλό της βάρος, την μπόλικη ισχύ της και τις μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, είναι το ιδανικό «παιχνίδι» για τους λάτρεις του Adventure, ενώ άνετα θα υποστηρίξει ακόμα και μία πλήρη αγωνιστική διοργάνωση Rally με ελάχιστες ή και καθόλου μετατροπές.
Το να βρεις την σωστή για εσένα μοτοσυκλέτα στις μέρες αποτελεί δύσκολο έργο, πόσο μάλλον σε μία κατηγορία όπου οι επιλογές πληθαίνουν συνεχώς. Στην Adventure οδήγηση, όπου σύμμαχός σου είναι το χαμηλό βάρος, μία μοτοσυκλέτα ξεχώρισε στα μεσαία κυβικά, που όταν ανακοινώθηκε όλοι έτριβαν τα μάτια τους βλέποντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά της. Η Kove 800X Rally με ανακοινωθέν βάρος (γεμάτο παρακαλώ), στα μόλις 176 κιλά, τον ίδιο εκρηκτικό δικύλινδρο κινητήρα που ήδη έχουμε «γευτεί» στο 800X Pro και απόσταση από το έδαφος που πλησιάζει τα 30 εκατοστά, δεν έχει ανταγωνιστή στην μεσαία κατηγορία. Ναι, είναι δεδομένο ότι απευθύνεται σε ένα πολύ εξειδικευμένο κοινό, αλλά για εκείνους που θα το επιλέξουν, η απόφασή τους, θα τους δικαιώσει. Στα (σχεδόν) 9 χλιάρικα άλλωστε, «παίζει» ήδη 2 με 3 χιλιάδες ευρώ πιο κάτω από άλλες επιλογές της αγοράς, από τις οποίες δεν έχει να ζηλέψει κάτι, ενώ σου περισσεύουν και λεφτά για τα σπασμένα, καθώς λογικό είναι να έχεις πτώσεις εάν πιέζεις τα όριά σου στην εκτός δρόμου οδήγηση.