Γυρνώντας το κλειδί και θέτοντας σε λειτουργία τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ο βαθύς του ήχος με αυτή την ιδιαίτερη χροιά που του δίνει ο στρόφαλος 285° σε προδιαθέτει για "άγριες" καταστάσεις.
Χαμηλό βάρος, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και 21-18 τροχοί, το τρίπτυχο που κάνει το Kove 800X Rally - απόλαυση στην χωμάτινη οδήγηση. Και ναι, εσκεμμένα αφήσαμε εκτός την υψηλή του ισχύ, καθώς αυτό δεν είναι κάτι προαπαιτούμενο αλλά σε κάθε περίπτωση ευπρόσδεκτο. Είναι μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να εκπληρώσει την κάθε σου επιθυμία στο χώμα (αν φυσικά δεν την ταυτίζεις με καθαρά Enduro κατασκευές) και θα σε «πάρει από το χέρι» για να ανακαλύψετε μαζί που μπορούν να φτάσουν οι δυνατότητές σου. Γυρνώντας το κλειδί και θέτοντας σε λειτουργία τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ο βαθύς του ήχος με αυτή την ιδιαίτερη χροιά που του δίνει ο στρόφαλος 285° σε προδιαθέτει για "άγριες" καταστάσεις. Είναι να αναρωτιέσαι πώς με αυτό τον μικρό καταλύτη και τον αρκετά δυνατό ήχο, κατάφερε να αποκτήσει την ευρωπαϊκή έγκριση! Η λειτουργία του είναι στρωτή και εμφανίζει γραμμικότητα στην απόδοση ισχύος, της οποίας τα αποθέματα δεν ξεμένουν μέχρι και τον κόφτη. Είναι ένας εύστροφος και ελαφρύς κινητήρας, ο οποίος θα σου χαρίσει γερές δόσεις αδρεναλίνης. Στην πράξη, το Kove 800X Rally χρειάστηκε 1,7 δευτερόλεπτα για το 0-50χλμ/ω και 4,2 για το 0-100χλμ/ω, ενώ ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η ρεπρίζ με μόλις 3,8 δευτερόλεπτα για το 60-120χλμ/ω με 4η. Το κιβώτιο ταχυτήτων κουμπώνει ομαλά τις σχέσεις, ενώ η τελική του αγγίζει τα 200χλμ/ω, εφόσον του τοποθετήσεις ασφάλτινα ελαστικά. Με κάθε άνοιγμα του γκαζιού ο τροχός τείνει να ψάχνει τον ουρανό, ενώ σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών με 2α στο κιβώτιο, οι power wheelies είναι δεδομένες. Ένα στοιχείο που θα δυσκολέψει ελαφρώς την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες (ιδιαίτερα στο χώμα), είναι η απόκριση του γκαζιού. Σε χαμηλές στροφές είναι απότομη, ειδικά στο άνοιξε-κλείσε, αλλά στην ροϊκή οδήγηση το φαινόμενο αυτό εξαφανίζεται.
Χαμηλό βάρος, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και 21-18 τροχοί, το τρίπτυχο που κάνει το Kove 800X Rally - απόλαυση στην χωμάτινη οδήγηση.
Το Kove 800X Rally δεν είναι ένα μοντέλο που φτιάχτηκε για commuting, κάτι που δηλώνουν και τα επιθετικού προφίλ ελαστικά, που το μετατρέπουν σε πολυθρόνα μασάζ στην άσφαλτο. Εάν όμως θέλεις να το οδηγείς καθημερινά, μία αλλαγή ελαστικών αρκεί ώστε να έρθει πολύ κοντά στο 800X Pro, το οποίο είναι αρκετά άνετο στην αστική οδήγηση. Το τιμόνι (δεν έχει αντίβαρα) περνάει άνετα πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων και κόβει αρκετά ώστε να πραγματοποιείς κλειστές μανούβρες με ευκολία. Η διήθηση λοιπόν, είναι παιχνιδάκι εάν προσθέσεις στην εξίσωση το συνολικό πλάτος 810χλστ και τα 176 γεμάτα κιλά, ενώ η ορατότητα που προσφέρουν οι καθρέπτες είναι ικανοποιητική. Ακόμα και σε πυκνή κίνηση, η θερμοκρασία του κινητήρα δεν ανέβηκε ιδιαίτερα, ενώ οι επιδόσεις του στην πέδηση είναι ικανοποιητικές. Μετρήσαμε ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω σε 50,6 μέτρα, ένα νούμερο που σαφώς επηρεάζεται από τα CST CM-EX01 ελαστικά και θα ήταν χαμηλότερο με άλλα ασφάλτινου προσανατολισμού. Η προοδευτικότητα της αντίστασης στη μανέτα όμως, είναι ιδανική για την εκτός δρόμου οδήγηση, όπου άλλωστε θα χρησιμοποιήσεις αρκετά και το πίσω φρένο για να επιβραδύνεις. Στο κατεξοχήν πεδίο δράσης του, στο βουνό, θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο/η. Οι αναρτήσεις της Yuan καταπίνουν κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί μπροστά σου, ενώ μπορείς να τις φέρεις στα μέτρα σου ανάλογα με το βάρος και το στυλ οδήγησής σου. Διαβάζουν πέτρες, ρίζες και νεροφαγώματα και μαζί με τα 293χλστ που απέχει η ποδιά από το έδαφος, σου επιτρέπουν να ανοίγεις τα δικά σου μονοπάτια εκεί που δεν έχει ξαναπατήσει καουτσούκ. Το μπροστινό εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη ακόμα και σε αμμώδη ή γενικότερα ολισθηρά εδάφη, επιτρέποντάς του να ρίξει το βάρος του εμπρός, ώστε να επιλέξει τις σωστές γραμμές με σιγουριά. Η εύκολη ανύψωση του τροχού μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια σε αχαρτογράφητες διαδρομές, ενώ με το Kove 800X Rally θα βρεθείς στον αέρα για πολλά περισσότερα δέκατα του δευτερολέπτου από όσα φανταζόσουν. Φυσικά εάν η μοτοσυκλέτα βρεθεί στο έδαφος, το να την σηκώσεις είναι πολύ εύκολο, ενώ τα πλαϊνά κάγκελα την προστατεύουν αποτελεσματικά. Η αλλαγή ρύθμισης του ABS γίνεται μόνο όταν η μοτοσυκλέτα είναι ακινητοποιημένη, η επιλογή σου όμως μένει «κλειδωμένη» όσες φορές κι αν σβήσει, ενώ κάτι που παρατηρήσαμε είναι ότι η ένδειξη της ταχύτητας προέρχεται από τον πίσω τροχό, οπότε όταν αυτός ολισθαίνει η ταχύτητα εκτοξεύεται κατά δεκάδες. Αν θέλεις να ταξιδέψεις δεν θα σου το αρνηθεί, θα χρειαστείς βέβαια κάποιες παραπάνω στάσεις για ξεκούραση. Το θέμα είναι εάν θα επιλέξεις να φτάσεις στον προορισμό σου μέσω ασφάλτου, ή θα ακολουθήσεις το TET (Trans-European trail) για να γίνει το ταξίδι σου ακόμα πιο ενδιαφέρον.
Είναι να αναρωτιέσαι πώς με αυτό τον μικρό καταλύτη και τον αρκετά δυνατό ήχο, κατάφερε να αποκτήσει την ευρωπαϊκή έγκριση! Η λειτουργία του είναι στρωτή και εμφανίζει γραμμικότητα στην απόδοση ισχύος, της οποίας τα αποθέματα δεν ξεμένουν μέχρι και τον κόφτη. Είναι ένας εύστροφος και ελαφρύς κινητήρας, ο οποίος θα σου χαρίσει γερές δόσεις αδρεναλίνης.