Voge RR500: Νέος τετρακύλινδρος σπορ σίφουνας 475 κ.εκ. με τελική 220 χλμ/ώρα
Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2024
• Γκάζια από Ευρώπη και Ιαπωνία για να προλάβουν την Κίνα
• Τετρακύλινδρος κινητήρας 475 κ.εκ. με 76 ίππους και τελική 220 χλμ/ώρα
• Γκάζια από Ευρώπη και Ιαπωνία για να προλάβουν την Κίνα
• Τετρακύλινδρος κινητήρας 475 κ.εκ. με 76 ίππους και τελική 220 χλμ/ώρα
Από το 1996, το Moto Τρίτη διοργανώνει τον θεσμό της καλύτερης μοτοσυκλέτας και Scooterστην Ελλάδα. Για την ανάδειξη της καλύτερη μοτοσυκλέτας, ψηφίζουν αποκλειστικά μόνο οι ιδιώτες κάτοχοι μοτοσυκλετών από όλη την Ελλάδα
• Dark Side of Japan με 5.990 ευρώ
• Δικύλινδρος κινητήρας 321 κ.εκ. με 42 ίππους
• Ασφάλεια στους χειρισμούς με ανεστραμμένο πιρούνι και δικάναλο ABS
• Οθόνη LCD με συνδεσιμότητα smartphone
• KTM Orange Safety Tour με το Riding School του Χούντρα
• Πρώτη στάση: Ηράκλειο Κρήτης
1000αρης 201 ίππων σε ένα εκρηκτικό crossover
Υπερπλήρης σουίτα ηλεκτρονικών για να το δαμάσεις
• Δέκα Haru μέχρι το 2027 στις μονάδες ογκολογικής θεραπείας παίδων
• Αισθητήρες για συναισθηματική υποστήριξη και νευροψυχολογική αξιολόγηση
Όπως ακριβώς ένας ζωντανός οργανισμός, έτσι κι ο κινητήρας πρέπει να μπορεί να «αναπνέει» με ευκολία καθαρό αέρα. Υπεύθυνο για αυτό είναι το φίλτρο αέρα. Πώς όμως τα καταφέρνει; Διάβασε γιατί είναι ένα από τα σημαντικότερα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας.
• Δεύτερη γενιά του πρωτοτύπου με τροχό 21 ιντσών και σχεδιαστικές αλλαγές
• H απαγόρευση μοντέλων μέχρι 150 κ.εκ. αιτία των επενδύσεων στην ηλεκτροκίνηση
Με αρκετή ισχύ για ταξίδι σε άσφαλτο και «παιχνίδι» στο χώμα
Δυνατά φρένα και ακινητοποίηση σε έως και 39,7 μέτρα
• Ανασχεδιασμένο και ελαφρύτερο πλαίσιο και νέα αεροδυναμική
• Κινητήρας V4 1.103 κ.εκ. με 214 ίππους και 12 kgm ροπής
Τι πιστεύεις ότι ευθύνεται για τις μέρες που υπάρχει ακραίο μποτιλιάρισμα στην εθνική οδό ; Η κακή αστυνόμευση, η λάθος χάραξη των δρόμων και η μη δυνατότητα «εξυπηρέτησης» του όγκου των οχημάτων, η συμπεριφορά των οδηγών, η κακή συντήρηση οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν στο δρόμο; Μπορεί άραγε να λυθεί;
- Εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα
- Ροπάτος τρικύλινδρος CP3 κινητήρας 119 ίππων
- Εξωτερικό ύφασμα 3 στρώσεων, αδιάβροχο και αντιανεμικό
- Προστασίες Level1 σε ώμους & αγκώνες και θήκες σε πλάτη και στήθος
1ο σε ταξινομήσεις στην κατηγορία του
Ισχύς 35.4 ίπποι και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR
Δικύλινδρος κινητήρας 48 ίππων και 54Nm ροπής
Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi και απενεργοποιήσιμο TC
- Μετριέται σε κλάσμα και αφορά τις περιστροφές των γραναζιών κάθε ταχύτητας (σχέσης).
- Μικραίνοντας ή μεγαλώνοντας το εμπρός ή το πίσω γρανάζι, κονταίνεις και μακραίνεις το γρανάζωμα.
• Δώρο οι τρεις εργοστασιακές βαλίτσες και τα τέλη κυκλοφορίας του 2024
• Δικύλινδρος κινητήρας 698 κ.εκ. με 70 ίππους και 7,1 kgm ροπής
• Νέα προσφορά της Suzuki στα 125 κ.εκ.
• Suzuki Avenis 125: Σπορτίφ και ευέλικτο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr