LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

Διαβάστηκε από 1.782 αναγνώστες (19/12/2025)
Επίκεντρο του νέου Kove 800X Rally είναι ο κινητήρας του. Ένας δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος κινητήρας 799cc με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 285°, που του δίνουν μία αρκετά
2 Φωτογραφίες »

Επίκεντρο του νέου Kove 800X Rally είναι ο κινητήρας του. Ένας δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος κινητήρας 799cc με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 285°, που του δίνουν μία αρκετά ισορροπημένη λειτουργία κι έναν απολαυστικό ήχο.

Επίκεντρο του νέου Kove 800X Rally είναι ο κινητήρας του. Ένας δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος κινητήρας 799cc με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και διαστήματα ανάφλεξης 285°, που του δίνουν μία αρκετά ισορροπημένη λειτουργία κι έναν απολαυστικό ήχο. Διαθέτει μάλιστα αντικραδασμικό άξονα στην κεφαλή ανάμεσα στους εκκεντροφόρους, για την απόσβεση των δευτερευόντων κραδασμών που δημιουργούνται από την παλινδρομική κίνηση των πιστονιών. Με διαδρομή και διάμετρο εμβόλων στα 88×65,7χλστ, η απόδοση αγγίζει τα 95 άλογα στις 9.000σαλ με 79 Nm ροπής στις 7.500σαλ, κάτι που φέρνει τον λόγο ισχύος/βάρους κάτω από το 2! Είναι μάλιστα το μοναδικό στα μεσαία Adventure που μπορεί να καυχηθεί κάτι τέτοιο. Παρά την σχετικά υψηλή σχέση συμπίεσης στο 13:1 (ίδια με αυτή του Pro), δεν έχουν υπάρξει προς το παρόν αναφορές περί βλαβών και αναξιοπιστίας του κινητήρα, ενώ φαίνεται πως είναι καλοφτιαγμένος και από τον τρόπο λειτουργίας του. Είναι εύστροφος και ισχυρός, χωρίς όμως να έχει υπερβολικούς κραδασμούς. Διαθέτει 6τάχυτο κιβώτιο και υγρό πολύδισκο συμπλέκτη ολίσθησης, ώστε να μην μπλοκάρει ο τροχός σε απότομα κατεβάσματα σχέσεων. Το σύστημα ψεκασμού της Bosch κρατά την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα, όμως έχει απότομη λειτουργία στην απόκριση του γκαζιού στις χαμηλές στροφές. Σε μεικτές συνθήκες, μετρήσαμε κατανάλωση στα 5,6λ/100χλμ, ενώ στο ταξίδι αυτή κατέβηκε στα μόλις 5. Με το ρεζερβουάρ 19 λίτρων λοιπόν η αυτονομία του ξεπερνάει σε κάθε περίπτωση τα 300 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να πλησιάσει και τα 400.


Με διαδρομή και διάμετρο εμβόλων στα 88×65,7χλστ, η απόδοση αγγίζει τα 95 άλογα στις 9.000σαλ με 79 Nm ροπής στις 7.500σαλ, κάτι που φέρνει τον λόγο ισχύος/βάρους κάτω από το 2!

Με διαδρομή και διάμετρο εμβόλων στα 88×65,7χλστ, η απόδοση αγγίζει τα 95 άλογα στις 9.000σαλ με 79 Nm ροπής στις 7.500σαλ, κάτι που φέρνει τον λόγο ισχύος/βάρους κάτω από το 2!

 

Σελίδα 1Kove 800X Rally - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά