|
Φρένα – άγκυρες έχει το Royal Enfield Guerilla 450
Προσιτές τιμές για όλα τα βαλάντια στην κατηγορία Α2
Ρετρό εκμοντερνισμένη αισθητική για όλα τα γούστα
Χαμηλές καταναλώσεις στα 3,6-4,3λ/100χλμ ιδανικά για commuting & ταξίδι
HONDA: Spring Offer Astrea Grand & Supra X με όφελος έως 160ε.
VOGE: Νέα DS625X...Δεν βγαίνει από το κεφάλι σου!
VOGE: SR1 & SR1ADV! Δύο επιλογές...μια αξεπέραστη εμπειρία οδήγησης
Ο ρετρό σχεδιασμός στις μοτοσυκλέτες αποτελεί κάτι πολύ περισσότερο από μια στιλιστική αναφορά στο παρελθόν – είναι μια διαχρονική γλώσσα που συνδέει γενιές αναβατών. Από τα café racer των 60s μέχρι τα scrambler και τα flat tracker των 70s, οι φόρμες αυτές επιστρέφουν ξανά και ξανά, πάντα όμως με μια νέα πνοή. Η σύζευξη παλαιού και νέου δημιουργεί μοντέλα που δεν απευθύνονται μόνο σε «ρομαντικούς» αλλά και σε πρακτικούς αναβάτες που ζητούν στυλ χωρίς να θυσιάζουν τη λειτουργικότητα. Για την εν λόγω λοιπόν λίστα, επιλέξαμε Α2 ρετρό μοντέλα με το καλύτερο φρενάρισμα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Την πρώτη θέση κατακτά το Royal Enfield Guerilla 450, το οποίο για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ/ω, χρειάστηκε μόλις 41,5 μέτρα και λίγο πιο πίσω στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Kawasaki Eliminator 500 με 42,1 μέτρα. Με μικρή διαφορά, την τρίτη θέση του βάθρου βρίσκουμε το Voge AC 525X το οποίο φρέναρε στα 42,6 μέτρα – στις εναπομείναντες θέσεις , βρίσκονται τα Honda CL 500 (43,8), Brixton Crossfire 500 X & Triumph Scrambler 400 X με τα δύο τελευταία να πετυχαίνουν ακινητοποίηση στα 44,2 μέτρα.
Μάρκα | Τιμή | Ισχύς Hp | Ρεζερβουάρ | 100 - 0 Km/h (Μέτρα) | Κατανάλωση |
---|---|---|---|---|---|
ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450 | 40 | 11 | 41,5 | 3,6 | |
KAWASAKI ELIMINATOR 500 | 45,4 | 13 | 42,1 | 4,3 | |
VOGE AC 525X | 47,6 | 19 | 42,6 | 4,2 | |
HONDA CL 500 | 47 | 12 | 43,8 | 4 | |
TRIUMPH SCRAMBLER 400 X | 40 | 13 | 44,2 | 4,3 | |
BRIXTON CROSSFIRE 500 X | 47 | 13,5 | 44,2 | 4,2 |
Η κατηγορία των ρετρό Α2 μοτοσυκλετών συνεχίζει να προσελκύει αναβάτες που αναζητούν συνδυασμό στυλ, πρακτικότητας και οικονομίας. Τα μοντέλα της λίστας προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές, καθιστώντας τα ελκυστικές επιλογές για ευρύ φάσμα αγοραστών. Συγκεκριμένα, το πιο προσιτό είναι το Crossfire 500 X με τιμή 5.345 ευρώ, προσφέροντας κινητήρα 486 κ.εκ., 47 ίππων και ABS. Εν συνεχεία, στη δεύτερη θέση, το Guerilla 450 κοστίζει 5.590 ευρώ, με κινητήρα 452 κ.εκ., 40 άλογα και εξοπλισμό που περιλαμβάνει TFT οθόνη και ABS. Στον αγώνα της οικονομίας, την τελευταία θέση στο βάθρο «κερδίζει» το AC 525 X με τιμή 5.945 ευρώ, με δικύλινδρο κινητήρα 494 κ.εκ., 47,6 ίππων που εξαντλεί τα όρια της Α2 κατηγορίας και χαρακτηριστικά όπως LED φωτισμό. Συνεχίζοντας, βλέπουμε το μονοκύλινδρο Scrambler 400 X στα 6.390 ευρώ με απόδοση 40 αλόγων, το CL 500 με κόστος 6.750 ευρώ, εξοπλισμένο με κινητήρα 471 κ.εκ., 47 ίππους, LED φωτισμό και ψηφιακή οθόνη και τέλος το Eliminator 500 που δαιτίθεται στην τιμή των 7.295 ευρώ, προσφέροντας έναν δικύλινδρο κινητήρα 451 κ.εκ. με απόδοση 45 αλόγων. Για να δείτε πλήρως τους βασικούς εξοπλισμούς των μοντέλων, απλά κάνε κλικ στο εκάστοτε μοντέλο του πίνακα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο σχεδιασμός στις ρετρό μοτοσυκλέτες δεν περιορίζεται πλέον στην αντιγραφή παλιών γραμμών. Οι σύγχρονες εκδόσεις εμπνέονται από το παρελθόν, αλλά επαναδιατυπώνουν τη φόρμα με μοντέρνο βλέμμα. Η Triumph Scrambler 400 X διατηρεί το ψηλό τιμόνι, το μεγάλο εμπρός τροχό και το ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, η Honda CL 500 υιοθετεί παρόμοιο στυλ, με κάθετες γραμμές, ρετρό εργονομία, δίνοντας έμφαση στην απλότητα. Η Kawasaki Eliminator 500 διαθέτει μια πιο cruiser αισθητική με χαμηλή σέλα, μακρύ μεταξόνιο και ένα μονοκόμματο, χαμηλό τιμόνι. Το Voge AC 525 X ακολουθεί σχεδιαστικά τα προαναφερθέντα Triumph και Honda και έχει flat –tracker σιλουέτα, ενώ η Brixton Crossfire 500 X δίνει μια πιο τολμηρή εμφάνιση, με ενιαίο πλαίσιο – ρεζερβουάρ και συμμετρικά σχήματα. Τέλος, η Royal Enfield Guerilla 450 διατηρεί στοιχεία – σήμα κατατεθέν της εταιρείας. Από το πιο μοντέρνο στο πιο παραδοσιακό, κάθε μοντέλο φέρει τη δική του οπτική, αλλά όλα έχουν έναν κοινό παρονομαστή: την συνύπαρξη του παλιού με το νέο.
Εκτός από την εμφάνιση τα μοντέλα αυτής της λίστας διακρίνονται και για τις χαμηλές καταναλώσεις. Η μέση τιμή κυμαίνεται μεταξύ 3,6 – 4,3 λ/100χλμ, επιτρέποντας ημερήσιες μετακινήσεις αλλά και ταξίδια εκτός πόλης χωρίς συχνές στάσεις για ανεφοδιασμό. Τα μοντέλα της λίστας πετυχαίνουν αυτονομία 300 χιλιομέτρων και πάνω, εκτός του Voge το οποίο φέρει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 19 λίτρων και κατ επέκταση μπορεί να διανύσει κάτι περισσότερο από 450 χιλιόμετρα. Η κατηγορία γενικά προσφέρει πλούσιο φάσμα επιλογών ανάλογα με τις προτεραιότητες του καθενός. Συμπερασματικά, αυτές οι μοτοσυκλέτες δεν αποτελούν μόνο στιλιστική επιλογή αλλά και ουσιαστικό εργαλείο για τον αναβάτη που επιθυμεί καθημερινή λειτουργικότητα και εκδρομικές δυνατότητες. Εσύ επιλέγεις ρετρό μοτοσυκλέτα για το στυλ, τη διαχρονικότητα ή την ποζεριά;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr