A2 δικύλινδρες Adventure με το χαμηλότερο ύψος σέλας

A2 δικύλινδρες Adventure με το χαμηλότερο ύψος σέλας

Αν είσαι κάτω από 1,75, αυτές οι adventure σου ταιριάζουν
Το πιο ελαφρύ είναι το Kove Maverick 500 καθώς ζυγίζει 195 κιλά
Καίνε όλες κάτω από 5 λίτρα/100 χιλιόμετρα και έχουν αυτονομίες πάνω από 350χλμ
Όλες για πραγματική all-around χρήση, με 21 ίντσες μπροστινό τροχό το 450MT

QJMOTOR: MTX 125 - Τα έχει όλα & προκαλεί για σύγκριση!!!

HONDA: Spring Offer Astrea Grand & Supra X με όφελος έως 160ε.

QJMOTOR: SRT900SX - Η εξέλιξη στις Adventure μοτοσυκλέτες!!!

VOGE: Νέα DS625X...Δεν βγαίνει από το κεφάλι σου!

VOGE: SR1 & SR1ADV! Δύο επιλογές...μια αξεπέραστη εμπειρία οδήγησης

Αν είσαι κάτω από 1,75, αυτές οι adventure σου ταιριάζουν

Τα τελευταία χρόνια οι μοτοσυκλέτες διττής φύσης έχουν κερδίσει σταθερά έδαφος στην αγορά, καθώς ολοένα και περισσότεροι αναβάτες αναζητούν ευελιξία, άνεση και δυνατότητα μετακίνησης σε κάθε είδους δρόμο. Οι εταιρείες ανταποκρίνονται δυναμικά, εμπλουτίζοντας τις γκάμες τους με πληθώρα επιλογών που καλύπτουν κάθε ανάγκη – από ταξιδιωτικές ναυαρχίδες μέχρι πιο προσιτές, ισορροπημένες προτάσεις. Μέσα σε αυτό το σκηνικό οι A2 adventure μοτοσυκλέτες έχουν αποκτήσει ξεχωριστή θέση. Δεν απευθύνονται αποκλειστικά σε οδηγούς με Α2 δίπλωμα, αλλά και σε πιο έμπειρους που γνωρίζουν ότι το χώμα δεν απαιτεί δύναμη, αλλά έλεγχο. Η μετρημένη ιπποδύναμη, ο περιορισμένος όγκος και – κυρίως – το χαμηλό ύψος σέλας, καθιστούν τα μοντέλα που επιλέξαμε για την συγκεκριμένη λίστα, φιλικά προς όλους, είτε είσαι μεσαίου αναστήματος είτε απλώς θες σιγουριά όταν τα πράγματα δυσκολεύουν. Όταν μπορείς να πατάς κάτω με ασφάλεια και να χειρίζεσαι τη μοτοσυκλέτα χωρίς άγχος, η διαδρομή – αστική ή εκτός δρόμου – γίνεται απλούστερη και απολαυστικότερη. Τα μοντέλα της λίστας, εξοπλίζονται με δικύλινδρους κινητήρες και έχουν ύψος σέλας 815mm έως 830mm. Το πιο χαμηλό φέρει το best-seller της Voge, DS 525X με 815 χιλιοστά, έπειτα ακολουθεί με 820mm το Kove Maverick 500 και το CFMOTO 450MT αλλά λόγω ότι είναι ελαφρύτερο, «κερδίζει» την δεύτερη θέση. Το ίδιο ισχύει και για τα Honda NX 500, QJMOTOR SRT 550SX, όπως μπορείς να δεις και στο πινακάκι, τα οποία έχουν ύψος σέλας 830 χιλιοστά.
 

Μάρκα Τιμή Ισχύς Hp Υψος Σέλας Βάρος Κατανάλωση Αυτονομία
VOGE DS 525X 6245 48 815 206 4,4 386,4
KOVE MAVERICK 500 5795 46 820 195 4,3 465,1
CFMOTO 450MT 6190 43,4 820 197 4,7 372,3
HONDA NX 500 7190 47,6 830 196 4,5 393,3
QJMOTOR SRT 550SX 5995 48 830 217 4,6 446

Το πιο ελαφρύ είναι το Kove Maverick 500 καθώς ζυγίζει 195 κιλά

Οι μοτοσυκλέτες της λίστας διατηρούν το βάρος τους σε απόλυτα διαχειρίσιμα επίπεδα, ακόμη και με όλα τα υγρά τους. Καμία δεν ξεπερνά τα 220 κιλά, κάτι που τις καθιστά ευέλικτες στην πόλη, πρακτικές σε ταξίδια και ελεγχόμενες σε πιο τεχνικές συνθήκες, όπως εκτός δρόμου διαδρομές, αργές μανούβρες ή οδήγηση με φορτίο. Πρωταθλήτρια στη ζυγαριά είναι η Kove Maverick 500, με μόλις 195 κιλά γεμάτη, γεγονός που την κάνει ιδανική για ευρύ φάσμα αναβατών, ανεξαρτήτως εμπειρίας ή αναστήματος. Πολύ κοντά ακολουθούν η Honda NX 500 με 196 κιλά και η δημοφιλής CFMOTO 450MT, που σταματά στα 197 κιλά, διατηρώντας και αυτή εξαιρετική ισορροπία μεταξύ ευχρηστίας και δυνατοτήτων. Πιο ψηλά στο θέμα του βάρους, συναντάμε το Voge DS 525X με 206 κιλά, ενώ στην κορυφή της… βαριάς κατηγορίας βρίσκεται το QJMOTOR SRT 550SX, με 217 κιλά πλήρες υγρών. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί πως ορισμένα από αυτά τα βάρη περιλαμβάνουν εργοστασιακά αξεσουάρ, όπως προστατευτικά κάγκελα, κεντρικά σταντ ή έτοιμες βάσεις για βαλίτσες – στοιχεία που προσθέτουν βάρος, αλλά αυξάνουν και την ετοιμότητα για ταξίδι. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον εξοπλισμό του κάθε μοντέλου, μπορείς να ανατρέξεις στον πίνακα και να επιλέξεις το μοντέλο που σε ενδιαφέρει.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Καίνε όλες κάτω από 5 λίτρα/100 χιλιόμετρα και έχουν αυτονομίες πάνω από 350χλμ

¶λλος ένας λόγος που τα Α2 Adventure έχουν αγκαλιαστεί από το αγοραστικό κοινό, είναι πως εκτός της πραγματικής all-around χρήσης που μπορείς να κάνεις μαζί τους, καίνε λίγο και συγκεκριμένα κάτω από 5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ παράλληλα πετυχαίνουν αυτονομίες που ξεπερνούν τα 350 χιλιόμετρα – συνεπώς οι στάσεις ανεφοδιασμού λιγοστεύουν και απολαμβάνεις περισσότερη ώρα πάνω στην σέλα, εκεί δηλαδή που θέλεις να είσαι. Επιπρόσθετα, αν κάνεις και κάποια διέλευση στο χώμα, εφόσον έχεις γεμάτο ρεζερβουάρ, δεν θα αγχωθείς λεπτό μην μείνεις. Μεταξύ τους η διαφορά στην κατανάλωση είναι ελάχιστη – στα 100 χιλιόμετρα αυτό που θα κάψει λιγότερο είναι το Maverick 500 με 4,3λ/100χλμ. Μια γκαζιά πιο πίσω βρίσκεται το DS 525X με 4,4λ/100χλμ, το NX 500 με κατανάλωση 4,5λ/100χλμ και το SRT 550SX με 4,6λ/100χλμ. Τέλος, το 450MT πέτυχε κατανάλωση 4,7λ/100χλμ. Αναφορικά με την αυτονομία, στην πρώτη θέση βλέπουμε πάλι το Kove αφού με ένα γέμισμα θα διανύσεις 465 χιλιόμετρα και 446 με το QJMOTOR. Στις υπόλοιπες θέσεις πέφτουμε από τα 400 plus χιλιόμετρα αυτονομίας. Το Honda, σύμφωνα και με τις μετρήσεις μας πέτυχε 393χλμ, το Voge 386 και το CFMOTO 372 χιλιόμετρα αυτονομίας.
 

Όλες για πραγματική all-around χρήση, με 21 ίντσες μπροστινό τροχό το 450MT

Και τα πέντε μοντέλα της λίστας, όπως ήδη αναφέραμε, είναι απόλυτα ικανά να ανταποκριθούν σε κάθε είδους χρήση. Είτε τα θέλεις για την καθημερινή μετακίνηση από και προς τη δουλειά, είτε για ταξίδια στην άσφαλτο, είτε για περιστασιακή βόλτα σε χωμάτινα κομμάτια, δεν θα σε περιορίσουν. Οι περισσότερες από αυτές διαθέτουν ακτινωτούς τροχούς, προσφέροντας αυξημένη αντοχή στις κακουχίες του off-road. Εξαίρεση αποτελεί το Honda NX 500, το οποίο φορά χυτές ζάντες αλουμινίου και έχει έναν πιο ασφάλτινο προσανατολισμό — χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να τα καταφέρει στο χώμα, αρκεί να επιλεχθεί και το κατάλληλο ελαστικό. Όλες οι μοτοσυκλέτες είναι εξοπλισμένες με 19άρη μπροστινό τροχό, με εξαίρεση το CFMOTO 450MT, που φέρει 21 ιντσών εμπρός τροχό, στοιχείο που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι πιο σκληροπυρηνικοί φαν του χώματος. Εσύ ποιο θα επέλεγες και για τι χρήση;