Μεσαία Adventure με 19άρη τροχό και τα καλύτερα φρένα

Μεσαία Adventure με 19άρη τροχό και τα καλύτερα φρένα

Όλα με 19άρη ακτινωτό για να πηγαίνεις χώμα άνετα
Μόλις 39,5 μέτρα για να ακινητοποιηθεί χρειάζεται το Moto Guzzi V85TT
Το πιο προσιτό είναι το QJMOTOR SVT 650X με 6.995 ευρώ
Με ένα γέμισμα όλα διανύουν πάνω από 320 χιλιόμετρα

SUZUKI: V-Strom 800 DE...Adventure is its purpose!

Όλα με 19άρη ακτινωτό για να πηγαίνεις χώμα άνετα

Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, η κατηγορία των Adventure μοτοσικλετών, είτε σε μεσαίου κυβισμού είτε σε μεγαλύτερα μοντέλα, ήταν σχετικά απρόσιτη για το ευρύ κοινό. Οι μοτοσικλέτες αυτές συνήθως είχαν μεγάλο κυβισμό, βάρος και υψηλές τιμές, κάτι που τις έκανε δύσκολα προσιτές τόσο για νέους ή άπειρους αναβάτες όσο και για πιο έμπειρους που ήθελαν να μεταβούν σε αυτή την κατηγορία. Ωστόσο, η κατάσταση έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια. Σήμερα, οι εν λόγω μοτοσικλέτες έχουν γνωρίσει μεγάλη άνοδο στη δημοτικότητα, καθώς συνδυάζουν την άνεση και ευκολία στο ταξίδι στην άσφαλτο με τη δυνατότητα για εξερεύνηση εκτός δρόμου. Αναβάτες όλων των ηλικιών και επιπέδων εμπειρίας έχουν γοητευτεί από την ιδέα της ελευθερίας και της περιπέτειας, με το «adventuring» να μετατρέπεται σε ένα είδος κινήματος, συνοδευόμενο από πληθώρα εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων. Για το συγκεκριμένο άρθρο, επιλέξαμε τα 5 μοντέλα με ακτινωτό 19 ιντσών μπροστινό τροχό και το καλύτερο φρενάρισμα, καθώς στη μεσαία κατηγορία adventure, ο 19άρης μπροστινός τροχός είναι το στοιχείο που εξασφαλίζει ισορροπία ανάμεσα στην άνεση στον δρόμο και την ικανότητα εκτός δρόμου – ιδανικά για όσους θέλουν να απολαμβάνουν τόσο την άσφαλτο όσο και το off-road με ασφάλεια και σιγουριά.
 

Μάρκα Τιμή Ισχύς Hp Ρεζερβουάρ 100 - 0 Km/h (Μέτρα) Κατανάλωση Αυτονομία
MOTO GUZZI V85TT   80 23 39,5 6 383,3
QJMOTOR SVT 650X   76,2 20 42,35 6,1 327,9
CFMOTO 800 MT SPORT   95 19 42,6 5,8 327,6
ZONTES 703F   95,2 22 43,8 6 366,7
SUZUKI DL 650 V-STROM XT   71 20 44,55 4,7 425,5

Μόλις 39,5 μέτρα για να ακινητοποιηθεί χρειάζεται το Moto Guzzi V85TT

Στην συγκεκριμένη κατηγορία, η ασφάλεια δεν περιορίζεται μόνο στη σταθερότητα και την εργονομία, αλλά εξαρτάται καθοριστικά από την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των φρένων. Ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους, που μπορεί το οδόστρωμα να μην βρίσκεται στη καλύτερη δυνατή κατάσταση ή στις διάφορες ανηφόρες και κατηφόρες σε off-road τμήματα, αλλά ακόμη και μέσα στη πόλη ένα δυνατό, προοδευτικό φρενάρισμα μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια ασφαλή στάση και μια επικίνδυνη καθυστέρηση. Η ικανότητα να μειώνεις γρήγορα την ταχύτητα με σταθερότητα είναι θεμελιώδης για να οδηγείς με αυτοπεποίθηση, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις μας, το Moto Guzzi V85TT πέτυχε ακινητοποίηση από τα 100χλμ./ώρα σε 39,5 μέτρα, το QJMOTOR SVT 650X σε 42,4, ενώ λίγο πιο πίσω βλέπουμε το CFMOTO 800MT Sport το οποίο σταμάτησε στα 42,6 μέτρα. Πιο πίσω ακολουθεί το Zontes 703F, Suzuki V-Strom 650 XT στα 43,8 και 44,6 μέτρα αντίστοιχα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το πιο προσιτό είναι το QJMOTOR SVT 650X με 6.995 ευρώ

Όλα τα μοντέλα της λίστας ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα και σύγχρονες τεχνολογίες. Κορυφαίο σε απόδοση είναι το ZONTES, το οποίο διαθέτει τρικύλινδρο κινητήρα, ισχύος 95,2 ίππων και ροπής 7,6 kg-m στις 7.500 σ.α.λ. Ακολουθεί το επίσης δυναμικό CFMOTO, με δικύλινδρο σύνολο που αποδίδει 95 ίππους. Στην τρίτη θέση συναντάμε το Moto Guzzi, με εγκάρσια τοποθετημένο V2 κινητήρα 90° και χωρητικότητα 853 κ.εκ., αποδίδοντας 80 ίππους. Αμέσως μετά έρχεται το QJMOTOR, το οποίο εξοπλίζεται επίσης με V2 διάταξη 90 μοιρών, προσφέροντας 76,2 ίππους. Τελευταίο στη σειρά, αλλά όχι σε αξία, βρίσκεται το δημοφιλές Suzuki, με δικύλινδρο κινητήρα 71 ίππων, που ξεχωρίζει για τη σταθερή του απόδοση σε κάθε είδους τερέν, είτε πρόκειται για άσφαλτο είτε για εκτός δρόμου διαδρομές. Σε ό,τι αφορά τις τιμές, η πιο οικονομική επιλογή είναι το SVT 650X στα 6.995 ευρώ. Ακολουθεί το νέο 703F, με πλούσιο εξοπλισμό και τιμή 8.395 ευρώ, ενώ το 800MT Sport κοστίζει 8.690 ευρώ. Λίγο ψηλότερα τιμολογιακά βρίσκονται τα V-STROM 650 XT και V85TT, με 9.495 και 13.790 ευρώ αντίστοιχα.
 

Με ένα γέμισμα όλα διανύουν πάνω από 320 χιλιόμετρα

Οι εν λόγω μοτοσυκλέτες εξασφαλίζουν αυτονομία που ξεπερνά τα 320 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα, κάτι που μετατρέπει ακόμα και τα πιο απαιτητικά ταξίδια σε ξεκούραστη υπόθεση χωρίς άγχος για ανεφοδιασμό. Η μεγάλη χωρητικότητα ρεζερβουάρ σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση για τα δεδομένα της κατηγορίας επιτρέπει στον αναβάτη να εξερευνά απομακρυσμένες περιοχές και να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις, χωρίς να χρειάζεται να προγραμματίζει συνεχείς στάσεις. Ταυτόχρονα, στη χρήση μέσα στη πόλη, η γενναιόδωρη αυτονομία κάνει τη ζωή ευκολότερη, μειώνοντας δραστικά τις επισκέψεις στο πρατήριο καυσίμων και προσφέρει καθημερινή πρακτικότητα σε όσους χρησιμοποιούν τη μοτοσυκλέτα τους σε καθημερινή βάση. Συγκεκριμένα, την μεγαλύτερη αυτονομία πετυχαίνει το Suzuki το οποίο με γεμάτο ρεζερβουάρ θα διανύσει πάνω από 420 χιλιόμετρα, έπειτα ακολουθεί το το Moto Guzzi με 383 χιλιόμετρα, το Zontes με 366 χιλιόμετρα και τέλος με σχεδόν ίδια αυτονομία βλέπουμε τα QJMOTOR και CFMOTO με 327,9 και 327,6 χιλιόμετρα.  Εσύ, ποια θα επέλεγες και για τι χρήση; Commuting ή ταξίδια εντός και εκτός δρόμου;