Royal Enfield HNTR 350: Το πιο cool κλασικό για την πόλη με κατανάλωση 3λτ/100χλμ

Η HNTR 350 φέρνει το ρετρό στο σήμερα, συνδυάζοντας κλασική αισθητική με σύγχρονη τεχνολογία. Το εντυπωσιακό στρογγυλό ταχύμετρο αγκαλιάζει μία LCD οθόνη νέας γενιάς, η οποία υποστηρίζει το σύστημα πλ
4 Φωτογραφίες »

Η HNTR 350 φέρνει το ρετρό στο σήμερα, συνδυάζοντας κλασική αισθητική με σύγχρονη τεχνολογία. Το εντυπωσιακό στρογγυλό ταχύμετρο αγκαλιάζει μία LCD οθόνη νέας γενιάς, η οποία υποστηρίζει το σύστημα πλοήγησης Tripper της Royal Enfield.

Ρετρό αισθητική σε συνδυασμό με σύγχρονη τεχνολογία
Αεροελαιόψυκτος μονοκύλινδρος με 27 Nm ροπής με κατανάλωση 3 λτ/100χλμ
Χαμηλό ύψος σέλας , ζάντες 17 ιντσών και tubeless ελαστικά
Δικάναλο ABS, 6 αποχρώσεις και τιμή 4.450 ευρώ

Ρετρό αισθητική σε συνδυασμό με σύγχρονη τεχνολογία

Η HNTR 350 φέρνει το ρετρό στο σήμερα, συνδυάζοντας κλασική αισθητική με σύγχρονη τεχνολογία. Το εντυπωσιακό στρογγυλό ταχύμετρο αγκαλιάζει μία LCD οθόνη νέας γενιάς, η οποία υποστηρίζει το σύστημα πλοήγησης Tripper της Royal Enfield. Οι διακόπτες θυμίζουν άλλες εποχές με την αναλογική, περιστροφική τους λειτουργία, ενώ η παρουσία θύρας USB στην αριστερή μανέτα αποδεικνύει ότι η μοτοσυκλέτα είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στην καθημερινότητα του 2025. Το HNTR 350 μιλάει την γλώσσα των urban αναβατών που αναζητούν αυθεντικότητα, αλλά δεν θέλουν να θυσιάσουν λειτουργικότητα και σύνδεση.
 

Αεροελαιόψυκτος μονοκύλινδρος με 27 Nm ροπής με κατανάλωση 3 λτ/100χλμ

Στην καρδιά της HNTR 350 χτυπά ένας αεροελαιόψυκτος, 349 κυβικών κινητήρας, με απόδοση 20 ίππων στις 6.100 σ.α.λ. και 27 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Ο ήχος του είναι γεμάτος προσωπικότητα, ενώ η λειτουργία του παραμένει βελούδινη χάρη στον αντικραδασμικό του χαρακτήρα. Το κιβώτιο είναι πεντατάχυτο, με σταθερή εμπλοκή και αίσθηση που εμπνέει αστική ευστροφία. Με τελική ταχύτητα 114 km/h, η μοτοσυκλέτα προσφέρει αρκετή άνεση και εκτός πόλης, ωστόσο το πραγματικό της γήπεδο είναι η καθημερινότητα. Εκεί, η μέση κατανάλωση των μόλις 3 λίτρων ανά 100 χλμ. τη μετατρέπει σε σύμμαχο κάθε τσέπης και η αυτονομία που προσφέρει το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα.
 

Χαμηλό ύψος σέλας , ζάντες 17 ιντσών και tubeless ελαστικά

Η HNTR 350 δεν απευθύνεται μόνο στους έμπειρους. Με ύψος σέλας μόλις 790 χιλιοστά και εξαιρετική εργονομία, ταιριάζει σε όλους, ανεξάρτητα από σωματότυπο ή εμπειρία. Οι ζάντες 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο χαρίζουν σταθερότητα και μοντέρνο χαρακτήρα, ενώ τα tubeless ελαστικά προσφέρουν σιγουριά και άνεση, ακόμη και σε αστικό έδαφος με κακοτεχνίες. Το πλαίσιο τύπου twin downtube spine και οι αναρτήσεις – τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm εμπρός με διαδρομή 130mm και πίσω αμορτισέρ με 6 θέσεις προφόρτισης – δίνουν ένα σύνολο που ισορροπεί ανάμεσα σε άνεση και σπορτίφ απόκριση. Με βάρος 181 κιλά και μεταξόνιο 1.370mm, το HNTR 350 ελίσσεται με ευκολία στην κίνηση αλλά και «πατάει» σίγουρα σε ανοιχτό δρόμο.
 

Δικάναλο ABS, 6 αποχρώσεις και τιμή 4.450 ευρώ

Η Royal Enfield εξόπλισε τη HNTR 350 με δισκόφρενα 300mm εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και 270mm πίσω με μονοπίστονη, σε συνδυασμό με δικάναλο ABS που διασφαλίζει τον έλεγχο ακόμη και σε ολισθηρές συνθήκες. Έτσι το φρενάρισμα είναι άμεσο και προβλέψιμο, ενώ η γεωμετρία του πλαισίου εμπνέει μια σιγουριά. Η μοτοσυκλέτα διατίθεται σε έξι εντυπωσιακές χρωματικές επιλογές: Rebel Blue, Rebel Red, Rebel Black, Dapper Ash, Dapper White και Dapper Grey. Κάθε μία φέρει ιδιαίτερα γραφικά και συνδυασμούς που ενισχύουν τον urban χαρακτήρα της. Η HNTR 350 είναι η πιο νεανική Royal Enfield μέχρι σήμερα. Φτιαγμένη για τις πόλεις, σχεδιασμένη με συναίσθημα και εξοπλισμένη για την εποχή μας, φέρνει νέα πνοή στον κόσμο των κλασικών με σύγχρονη υπογραφή και τιμή που ξεκινάει στα 4.450 ευρώ.
 

AUTOAGORA
AUTOAGORA