Πόσο Off είναι τελικά τα adventure;

Πόσο Off είναι τελικά τα adventure;

Μόνο όσα δεν πατάνε χώμα μπορούν να μείνουν αγρατζούνιστα
Πολλοί οι adventurαδες, ελάχιστοι αυτοί που το πάνε χώμα
Τα χρησιμοποιούν περισσότερο ως μέσο επίδειξης
Συνεχώς απομακρύνονται από την αρχική τους φιλοσοφία

Μόνο όσα δεν πατάνε χώμα μπορούν να μείνουν αγρατζούνιστα

Χωματόδρομοι, δύσβατα περάσματα με νερολακκούβες και λάσπη σε διάφορα τμήματα, λούκια και νεροφαγώματα σε άλλα, εμπόδια που πρέπει να τα αποφύγεις χρησιμοποιώντας στενά πατήματα, που ίσα χωράει το ελαστικό σου. Οι περισσότεροι δεν θα περάσουν ποτέ από τέτοια σημεία και ούτε θα εξερευνήσουν κάποια απάτητη παραλία το καλοκαίρι, καθώς το ακριβοπληρωμένο «περιπετειώδες» On-Off με την θηριώδη ιπποδύναμη, τα σύγχρονα ηλεκτρονικά και τον αμέτρητο εξοπλισμό, ίσως να μην βγει αλώβητο από μια τέτοια δοκιμασία, πληγώνοντας το πορτοφόλι και τον εγωισμό του ιδιοκτήτη.
 

Πολλοί οι adventurαδες, ελάχιστοι αυτοί που το πάνε χώμα

Πως φτάσαμε στο σημείο τα adventure να είναι η πιο δημοφιλής κατηγορίας στη χώρα μας, αφού οι περισσότεροι δεν θα τα οδηγήσουν ποτέ εκτός δρόμου; Η αγορά διαμορφώνεται πάντα από τις προτιμήσεις των καταναλωτών και στην προκειμένη περίπτωση το marketing αυτών των μοτοσυκλετών, ο τρόπος δηλαδή που πλασάρονται στην αγορά εμπεριέχει μπόλικη σκόνη, πέτρα και πλοήγηση με GPS στην μέση του πουθενά, κάτι που γοητεύει τους επίδοξους αγοραστές και γεννάει συναισθήματα. Η αλήθεια είναι όμως ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων τους, θα πατήσουν περιστασιακά χώμα ή δεν θα πατήσουν ποτέ.

Έχουν γίνει status symbol και μέσο επίδειξης

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που ελκύουν αναβάτες στην συγκεκριμένη κατηγορία; Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, ένα μεγάλο ποσοστό αγοράζει μεγάλα On-Off μόνο και μόνο για το κύρος και την επίδειξη ως Status Symbol. Ένα άλλο μεγάλο ποσοστό έχει βρει στα μεγάλα On-Off την ιδανική μοτοσικλέτα τουρισμού! Υπερβολικά άνετα, με πολύ καλή κάλυψη, χώρους για φόρτωμα και ξεκούραστες διαδρομές αναρτήσεων για να αποσβένονται σε πολύ μεγάλο βαθμό οι κακοτεχνίες της ασφάλτου και μόνο της ασφάλτου καθότι χώμα, δεν… Μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό  χρησιμοποιεί τις μοτοσυκλέτες αυτές για μικτά, «εξερευνητικά» ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας, ωστόσο  αργά ή γρήγορα, στρέφονται –επιβεβαιωμένα- σε μικρότερου κυβισμού και βάρους μοντέλα. 

Συνεχώς απομακρύνονται από την αρχική τους φιλοσοφία

Η αλήθεια είναι ότι τα σημερινά Mega On-Off έχουν απομακρυνθεί πάρα πολύ από την αρχική φιλοσοφία τους, που ήθελε αυτές τις μοτοσυκλέτες να είναι απλές και σκληροτράχηλες κατασκευές, ικανές να μεταφέρουν τον αναβάτη τους σε απρόσιτα μέρη χωρίς να δημιουργούν προβλήματα. Έχουν γεμίσει με φρου-φρου και εξοπλισμό που ανεβάζει το βάρος τους και πλέον χρειάζονται ειδικές οδηγικές δεξιότητες εκτός δρόμου ή αλλαγές σε επί μέρους τμήματα και περιφερειακά. Από την άλλη, ο ρόλος των Mega Οn-Off ως ασφάλτινα touring έχει κάποια βάση αλλά εγείρεται το ερώτημα του γιατί να μην επιλέξει κανείς εξ αρχής μια touring μοτοσικλέτα, που αν μη τι άλλο έχει σχεδιαστεί ακριβώς για αυτή την χρήση.

TRIUMPH
BEST BUY