
Μπορούν πλέον οι καθημερινές μετακινήσεις να γίνονται αποκλειστικά με ηλεκτρικά;
Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2025
- Οι αυτονομίες τους υπερκαλύπτουν τις απλές καθημερινές ανάγκες.
- Το κόστος μετακίνησης πραγματικά εκμηδενίζεται.
- Οι αυτονομίες τους υπερκαλύπτουν τις απλές καθημερινές ανάγκες.
- Το κόστος μετακίνησης πραγματικά εκμηδενίζεται.
Θα τοποθετούσατε ποτέ μεταχειρισμένα ελαστικά στην μοτοσυκλέτα σας; Πιστεύετε ότι είναι μια αγορά που μπορεί να αποδειχθεί ότι σας γλίτωσε χρήματα, σε βάθος χρόνου; Ή μήπως όχι;
- Οι βενζινάδες θα πρέπει να αρνούνται τον ανεφοδιασμό αν δεν φοράς κράνος.
- Από πρωτοβουλία Κρητικού βενζινά έγινε... νόμος.
- Μιλούν ή χρησιμοποιούν κινητό – πιο αργές αντιδράσεις.
- Κοιτάνε σπάνια καθρέπτες, δεν βλέπουν ποτέ τα μηχανάκια.
Πιστεύετε ακόμα ότι υπάρχει μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα που δεν έχει σημειώσει πτώση; Κι όμως, όλοι ψάχνουν το «άπεφτο-αγρατσούνιστο»… μυθικό δίκυκλο των αγγελιών. Μήπως πρέπει πλέον να δούμε πιο ρεαλιστικά τα πράγματα;
- Τα 125άρια έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και πλέον εξοπλίζονται όλο και περισσότερο.
- Πολλοί ρίχνουν το βάρος στον εξοπλισμό ασφαλείας, καθώς ABS και Traction Control βοηθάνε πολύ τους νέους οδηγούς.
Παθαίνει ζημιά η μοτοσυκλέτα σου αν δεν την αφήσεις να κρυώσει, πριν την πλύνεις; Ποια είναι η απάντηση σε αυτό το αιώνιο ερώτημα;
2024 και ακόμα κάποιοι τα αποκαλούν… σφούχτερ. Τα σημερινά scooter δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του παρελθόντος, κι όμως κάποιοι εξακολουθούν να τα στραβοκοιτάνε. Εσείς ποια είναι η γνώμη σας και τι πιστεύετε για το «απέναντι στρατόπεδο»;
Διαβάζουμε και μαθαίνουμε πάνω από 280 πινακίδες όταν πάμε να δώσουμε για δίπλωμα, αλλά στην πραγματικότητα πόσο τις προσέχουμε και κατά πόσο τις ακολουθούμε;
Πριν λίγα χρόνια ίσως η συγκεκριμένη ερώτηση να είχε δευτερεύουσα σημασία στην επιλογή μια μοτοσυκλέτας αν αυτή ικανοποιούσε τις υπόλοιπες ανάγκες, αλλά με το λίτρο της βενζίνης να «παίζει» σταθερά γύρω στο 1,90 ευρώ και πάνω, μήπως αλλάζουν τα δεδομένα;
Τα ελαστικά σε μια μοτοσικλέτα, αποτελούν αδιαμφισβήτητα το πιο νευραλγικό και σημαντικό τμήμα της. Οι καλύτερες αναρτήσεις, τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά, ακόμα και οι οδηγικές ικανότητες επιπέδου MotoGP, δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα αν τα ελαστικά μας είναι σε κακή κατάσταση.
Μια παλιά μοτοσυκλέτα δεν έχει τόσες τεχνολογίες και βοηθήματα, αλλά έχει τη δική της ιστορία.
Πολλά παλιότερα μοντέλα έχουν μοναδική σχεδίαση, κάτι που πολλοί λένε ότι δε βρίσκεις πια.
Μπορεί κανείς να διαμορφώσει μια ολοκληρωμένη άποψη από μια βόλτα 20 λεπτών και λίγων χιλιομέτρων ή μήπως τα test ride είναι ακόμα ένα κόλπο του μάρκετινγκ, απλά για να μας προσελκύσουν;
- Η αξιοπιστία καθορίζει πόσο θα κρατήσεις μια μοτοσυκλέτα, αν έβγαλε ακριβές ζημιές δε θα κυκλοφορεί ακόμα σήμερα.
- Πριν 20 χρόνια δεν μας ένοιαζε η κατανάλωση γιατί η βενζίνη ήταν φθηνή, αλλά σήμερα παίζει μεγάλο ρόλο.
Πολλές μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες δεν είναι… ούτε για κλωτσιές! Έχει συμβεί: Αγοράζεις «ευκαιριάρα» από «φίλο» και τελικά κλαις τα λεφτά σου σε βάθος χρόνου. Τι θα κάνατε σε μια τέτοια περίπτωση; Την φτιάχνετε ή την… σπρώχνετε νύχτα στον επόμενο;
- Το πρόστιμο αν οδηγείς όχημα δηλωμένο σε ακινησία είναι 10.000 ευρώ.
- Αν οδηγείς όμως χωρίς δίπλωμα οδήγησης το πρόστιμο είναι μόνο 200 ευρώ.
- 60 χιλιόμετρα αυτονομία για να σε καλύπτει στην καθημερινότητα.
- Να μην δυσκολεύεται σε ανηφόρες και δικάβαλο.
Έχουμε μάθει να υπολογίζουμε τα χιλιόμετρα που θα βγάλει ένα αυτοκίνητο με γεμάτο ντεπόζιτο.
Στα βενζίνης ξέρεις πως θα βγάλεις περισσότερα χιλιόμετρα στην Εθνική, λιγότερα στην πόλη.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr