Yamaha Tracer 7/GT 2025 έρχεται τον Αύγουστο στην Ελλάδα!
|

Σύμφωνα με επίσημες πληροφορίες, η Tracer 7 Y-AMT θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από τις αρχές Αυγούστου, φέρνοντας για πρώτη φορά αυτή τη τεχνολογία σε sport-touring μεσαίου κυβισμού για την εγχώρια αγορά.
- Η Tracer 7 αποκτά πληθώρα αλλαγών για το 2025
- Ελαφρύτεροι τροχοί, βελτιωμένο πλαίσιο-ψαλίδι και ανεστραμμένο πιρούνι
- Για πρώτη φορά Traction Control , ηλεκτρόγκαζο και νέοι διακόπτες
- «Μπαρκάρει» τον Αύγουστο στην Ελλάδα, το Tracer 7 Y-AMT πότε;
YAMAHA: Μόνο αν είναι MAX κυριαρχεί!
Η Tracer 7 αποκτά πληθώρα αλλαγών για το 2025
Η νέα χρονιά έφερε ανανεωμένη ολόκληρη την γκάμα της Yamaha με όλα τα μοντέλα της να πληρούν πλέον τις Euro5+ προδιαγραφές και όχι μόνο. Το νέο Tracer 7 για το 2025 δέχεται όλες τις αλλαγές που είδαμε πρώτα στο γυμνό του αδελφάκι MT-07, ενώ έχει φρεσκαριστεί και η εμφάνισή του, τονώνοντας τον δυναμισμό του μοντέλου. Την παράσταση βέβαια κλέβει το νέο αυτόματο κιβώτιο Y-AMT που τοποθετείται για πρώτη φορά στο Tracer 7, θα χρειαστεί όμως να κάνουμε λίγη ακόμα υπομονή για την άφιξή του στην Ελλάδα, καθώς προηγούνται οι εκδόσεις με παραδοσιακό συμπλέκτη.
Ελαφρύτεροι τροχοί, βελτιωμένο πλαίσιο-ψαλίδι και ανεστραμμένο πιρούνι
Εκτός από το προφανές, την εμφάνιση δηλαδή, το νέο Tracer 7 δέχεται στοχευμένες αλλαγές που σκοπό έχουν την ενίσχυση των τουριστικών του δυνατοτήτων αλλά και την βελτίωση της οδηγικής του συμπεριφοράς. Το πλαίσιο παρέχει αυξημένη ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα, ενώ το ψαλίδι είναι κατά 40 χιλιοστά μακρύτερο, προσφέροντας αίσθηση σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες ακόμα και με την μοτοσυκλέτα φορτωμένη, χωρίς όμως να επηρεάζεται αρνητικά η "ζωηράδα" της σε στριφτερές διαδρομές. Οι νέοι αλουμινένιοι τροχοί spinforged είναι ελαφρύτεροι μειώνοντας τις περιστροφικές μάζες, ενώ για πρώτη φορά έχουμε ένα ανεστραμμένο και ρυθμιζόμενο πιρούνι 41χλστ εμπρός έναντι συμβατικού τηλεσκοπικού. Το αμορτισέρ που εδράζεται σε μοχλικό πίσω είναι επίσης νέο, διαθέτει δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και επαναφοράς και διαδρομή 139 χιλιοστών. Στο σύστημα πέδησης θα βρεις επίσης "νέα μέταλλα", καθώς στους ίδιους δίσκους 298χλστ εμπρός, υπάρχουν πλέον ακτινικά τοποθετημένες, τετραπίστονες δαγκάνες.
Για πρώτη φορά Traction Control , ηλεκτρόγκαζο και νέοι διακόπτες
Οι ανανεώσεις λοιπόν δεν σταματούν εδώ, καθώς το νέο Tracer 7 2025, έρχεται με στόχο να μεσουρανήσει στην μεσαία Sport Touring κατηγορία όπως το μεγάλο του αδελφάκι το Tracer 9. Τις εντολές για το άνοιγμα των πεταλούδων χειρίζεται πλέον σύστημα Ride by Wire (ηλεκτρόγκαζο), κάτι που με την σειρά του επιτρέπει στο μοντέλο να έχει για πρώτη φορά ρυθμιζόμενο σε επίπεδα Traction Control, αλλά και Cruise Control, μία προσθήκη επιθυμητή από πολλούς φαν της μάρκας που θα διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό τον αναβάτη σε μεγάλα διαστήματα οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο. Το ρεζερβουάρ έχει μεγαλύτερη κατά 1 λίτρο χωρητικότητα φτάνοντας στο σύνολο τα 18, ενώ η Yamaha δηλώνει και χαμηλότερη μέση κατανάλωση παρά την συμμόρφωση με τις Euro5+ προδιαγραφές, αλλά αυτό είναι κάτι που μένει να το ανακαλύψουμε στην δοκιμή μας. Οι νέοι διακόπτες είναι οι ίδιοι με αυτούς που γνωρίσαμε για πρώτη φορά στο νέο MT-09, διαθέτοντας ένα Joystick στην αριστερή πλευρά για την πλοήγηση στο μενού, ενώ η νέα TFT οθόνη 5 ιντσών είναι ευανάγνωστη και διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με Smartphone μέσω της εφαρμογής MyRide. Τα φλας έχουν μάλιστα λειτουργία αυτόματης απενεργοποίησης, ο ανεμοθώρακας έχει νέο σχεδιασμό, είναι ψηλότερος και ρυθμιζόμενος ώστε να προσφέρει καλύτερη ανεμοκάλυψη, με τις χούφτες να είναι επίσης καινούριες. Η απόδοση του κινητήρα παραμένει στα 73 άλογα, ενώ η ροπή έχει ενισχυθεί ελαφρώς φτάνοντας τα 68Nm (+1).
«Μπαρκάρει» τον Αύγουστο στην Ελλάδα, το Tracer 7 Y-AMT πότε;
Με όλες αυτές τις ανανεώσεις για το 2025, το Tracer 7 είναι θα λέγαμε άλλη μοτοσυκλέτα. Πιο άνετη στο ταξίδι, πιο ασφαλής χάρη στα ηλεκτρονικά συστήματα και το ενισχυμένο σύστημα πέδησης, πιο σπορ με το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και την αυξημένη ακαμψία αλλά και πιο επιθετική με την νέα της εμφάνιση. Διατηρεί το αξιόπιστο στοιχείο του για το οποίο έχει αγαπηθεί από το κοινό των δύο τροχών, τον CP2 κινητήρα και περνάει σε μία νέα εποχή χάρη στις εκδόσεις με το Y-AMT κιβώτιο. Υπάρχουν 2 βάσεις, το Tracer 7 και Tracer 7 GT όπως και πέρυσι και οι δύο όμως θα έρχονται και με επιλογή κιβωτίου Y-AMT διπλασιάζοντας τις εκδόσεις. Για την ώρα γνωρίζουμε πως μέσα στον Αύγουστο θα έρθουν στην Ελλάδα τα Tracer 7 με συμπλέκτη, είναι όμως πολύ πιθανό στους επόμενους 2 μήνες να ακολουθήσουν και οι εκδόσεις με Y-AMT, θα χρειαστεί όμως να περιμένουμε για την ακριβή ημερομηνία. Οι τιμές των Tracer 7 και Tracer 7 GT είναι στα 10.290 και 11.790 ευρώ αντίστοιχα.