Τα 5 πιο ισχυρά Sport Touring που μετρήσαμε έως 900cc

Τα 5 πιο ισχυρά Sport Touring που μετρήσαμε έως 900cc

- To πιο δυνατό είναι το Tracer 900 με 119 άλογα
- Ακολουθεί το νέο τρικύλινδρο Tiger Sport 800 με μόλις 3,6δ για το 0-100χλμ/ω
- Το πιο ελαφρύ είναι το Tracer 700 με 197 κιλά, πλήρες υγρών
- Αυτονομία που ξεπερνά τα 300χλμ, τα Tracer 7 και F900 «καίνε» λιγότερο

YAMAHA: Μόνο αν είναι MAX κυριαρχεί!

To πιο δυνατό είναι το Tracer 900 με 119 άλογα

Η μεσαία κατηγορία των Sport Touring μοτοσυκλετών, ήταν πάντοτε αγαπητή στο αγοραστικό κοινό, λόγω της πολυχρηστικότητας που προσφέρουν σε συνδυασμό με το ότι διαθέτουν και κάποιους από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες της αγοράς. Για την συγκεκριμένη λίστα επιλέξαμε τις πέντε πιο δυνατές Sport Touring μοτοσυκλέτες έως 900 κυβικά εκατοστά, με το πιο δυνατό να είναι το δημοφιλέστατο Yamaha Tracer 9, το οποίο δέχτηκε ανανέωση σε πολλούς τομείς. Προτού συνεχίσουμε, αξίζει να αναφερθεί πως για την εν λόγω λίστα εξαιρέσαμε το Turismo Veloce της MV Agusta για το λόγο ότι τιμολογιακά ξεφεύγει, εφόσον τα υπόλοιπα μοντέλα δεν ξεπερνούν τις 13.000 ευρώ. Πίσω στο θέμα του άρθρου και συγκεκριμένα στο Tracer 9  - ο τρικύλινδρος κινητήρας του αποδίδει 119 άλογα και 93Nm ροπής - με βάση τις μετρήσεις μας πέτυχε το 0-100χλμ/ω σε 3,5 δευτερόλεπτα και η τιμή του ανέρχεται στα 12.990 ευρώ. 
 

Μάρκα Τιμή Κυβικά Ισχύς Hp  Ρεζερβουάρ 0 - 100 Km/h (sec.) Κατανάλωση
YAMAHA TRACER 9 12990 890 119 18,7 3,5 6
TRIUMPH TIGER SPORT 800 11990 798 115 18,6 3,6 5,8
BMW F 900 XR 12800 895 105 15.5 4 5
TRIUMPH TIGER SPORT 660 9790 660 81 17,2 4,2 5,5
YAMAHA TRACER 7 9700 689 73,4 17 4 5

Ακολουθεί το νέο τρικύλινδρο Tiger Sport 800 με 115 ίππους

Μια θέση στο βάθρο με τις ισχυρότερες Sport Touring καταλαμβάνει και το νεοσύστατο Triumph Tiger Sport 800, επίσης με 3-κύλινδρο κινητήρα 798 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 84Nm ροπής. Ολοκλήρωσε το 0-100 χιλιόμετρα/ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας και το καθιστά αξιόμαχο απέναντι στο προαναφερθέν  Tracer 9. Η τιμή του Tiger Sport 800 διαμορφώνεται στα 11.990 ευρώ. Εν συνεχεία, λίγο πιο πίσω στην τρίτη θέση του βάθρου βρίσκεται το BMW F900 XR, ο δικύλινδρος κινητήρας του οποίου αποδίδει 105 άλογα και 92Nm ροπής και πέτυχε το 0-100χλμ/ω σε 4 δευτερόλεπτα – με την τιμή του να ανέρχεται στα 12.800 ευρώ. Έπειτα, βλέπουμε πιο κάτω το Tiger Sport 660 με απόδοση 81 άλογα, τιμή 9.790 ευρώ, το οποίο ολοκλήρωσε το 0-100 σε 4,2 δευτερόλεπτα. Την τελευταία θέση καταλαμβάνει, το Tracer 7 το οποίο αποδίδει 73,4 ίππους και παρόλο που έχει την μικρότερη χωρητικότητα κυβικών εκατοστών, πέτυχε το 0-100 στον ίδιο χρόνο με το BMW F900 XR. Το BMW βέβαια, υπερίσχυσε στο 60-120χλμ/ω, όπως είναι και λογικό, με 4δ ενώ το 7άρι χρειάστηκε 4,6δ. Η τιμή του Yamaha Tracer 7 είναι 9.700 ευρώ.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το πιο ελαφρύ είναι το Tracer 700 με 197 κιλά, πλήρες υγρών

Η όρθια θέση οδήγησης, η εργονομία που προσφέρουν, η δυνατότητα τους να ταξιδέψουν με περίσσια άνεση σε αυτοκινητοδρόμους, αλλά και η δυνατότητα που δίνουν στους αναβάτες να χρησιμοποιηθούν ως μέσα καθημερινής μετακίνησης, είναι μερικοί ακόμη από τους λόγους που καθιστούν την συγκεκριμένη κατηγορία και τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες αγαπητές. Για εσένα λοιπόν, που σε ενδιαφέρει πιο πολύ να κινείς τη μοτοσυκλέτα σου εντός πόλης και δεν σε ενοχλεί να θυσιάσεις λίγο δύναμη, θα σου ταιριάξει περισσότερο το Tracer 700, αφού γεμάτο ζυγίζει μόλις 197 κιλά, καθιστώντας ευέλικτο σε μανούβρες και διηθήσεις. Λίγο πιο βαρύ, στα 206 κιλά, ακολουθεί το Tiger Sport 660, με τρικύλινδρο κινητήρα που αποδίδει γραμμικά και σου δίνει ισχύ στο μεγαλύτερο φάσμα στροφών. Εν συνεχεία, το Tiger Sport 800 ζυγίζει 214 κιλά, ακολουθεί το BMW F900 XR με 219 κιλά και τέλος το νέο Tracer 9 είναι στα 224 κιλά πλήρες υγρών,

Αυτονομία που ξεπερνά τα 300χλμ, τα Tracer 7 και F900 «καίνε» λιγότερο

 Όλα τα μοντέλα της συγκεκριμένης λίστας είναι εξοπλισμένα με ρεζερβουάρ χωρητικότητας 15 λίτρων καυσίμου και άνω και με αυτονομίες που ξεπερνούν τα 300 χιλιόμετρα, δηλώνοντας τον ταξιδιωτικό και όχι μόνο χαρακτήρα τους. Το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ φέρει το Yamaha Tracer 900 που μπορεί να δεχτεί 18,7 λίτρα βενζίνης, ακολουθούμενο από το Tiger Sport 800 με χωρητικότητα 18,6 λίτρων. Έπειτα, το Tiger Sport 660 με 17,2 λίτρα χωρητικότητας, το Tracer 7 με 17 και τέλος το F900 XR με 15,5 λίτρα. Αναφορικά με την κατανάλωση, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας τις χαμηλότερες καταναλώσεις πέτυχαν τα Tracer 7 και BMW F900 XR, στα 5λ/100χλμ, χαμηλό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Κατ επέκταση, στην τρίτη θέση, βρίσκεται, το 660 της Triumph με 5,5λ/100χλμ και τις «τελευταίες» δύο θέσεις καταλαμβάνουν τα Tiger Sport 800 και Tracer 9 με 5,8λ/100χλμ και 6λ/100χλμ αντίστοιχα. Εσύ ποιο από τα 5 θα επέλεγες; Και για τι χρήση;