
Το M3 περιέχει περισσότερη σιλικόνη για να αποδίδει καλύτερα στο βρεγµένο οδόστρωµα, ενώ το µπροστινό ελαστικό παρουσιάζει περισσότερη ακρίβεια ειδικότερα στο φρενάρισµα και το πίσω φροντίζει να µεταφέρει την ροπή της µοτοσικλέτας πιο αρµονικά έτσι ώστε να µην σπινάρει. Οι αυλακώσεις τόσο στο µπροστινό ελαστικό, όσο και στο πίσω ξεκινούν από το κέντρο και οδηγούνται προς τις άκρες, ενώ υπάρχει µια κεντρική αυλάκωση η οποία είναι πιο φαρδιά παρέχοντας έτσι καλύτερη επαφή µε το έδαφος, συνεπώς παρέχει καλύτερο κράτηµα της µοτοσικλέτας στην έξοδο των στροφών. Θα το βρείτε διαθέσιµο στο Peristeras Racing.
Τηλ.: 210-7755380
Μπαταρία λιθίου Skyrich LFP-4 Plus
Μποτάκια Seventy Degrees SD-BC7
LS2 FF 353 Rapid Stratus Gloss
Ο πολύπλευρος ρόλος της εξάτμισης
Aprilia RSV4 2021: Αποκαλύφθηκε - Μεγάλες αλλαγές!
Dakar 2021: Νίκη για Kevin Benavides και Honda
VIDEO: Κόντρα ZX-10R με Cadillac CTS-V
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr