Η Dunlop αναγνωρίζοντας την ανάγκη για αυξηµένες επιδόσεις στην πρόσφυση και τη διάρκεια ζωής, εξέλιξε ένα ελαστικό αποκλειστικά για παπιά, µε γνώµονα την ασφάλεια του αναβάτη και την υψηλή χιλιοµετρική απόδοση. Πραγµατοποιώντας εκτεταµένες δοκιµές και ενεργοποιώντας τον µηχανισµό σχεδίασης που έχει αναπτύξει για τα ελαστικά µοτοσυκλετών δρόµου, η Dunlop κατασκεύασε το πιο προηγµένο ελαστικό παπιού µε σκοπό την εδραίωση στην κορυφή της κατηγορίας. Θέτοντας τα ίδια υψηλά στάνταρ που την καθιέρωσαν στα ελαστικά των µοτοσυκλετών, κατασκεύασε το D 104 µε ιδανική χάραξη για την αποβολή νερού, δίνοντάς του εξαιρετική επίδοση στο βρεγµένο. Το κεντρικό αυλάκι του µπροστινού ελαστικού διευκολύνει την απορροή νερού από το οδόστρωµα και οι σχεδιασµένες σε εξοµοιωτή πλαϊνές αυλακώσεις, εγγυώνται την πρόσφυση σε κάθε στροφή. Η πυκνή χάραξη είναι χαρακτηριστικό της µεγάλης πορείας που διαθέτει το ελαστικό πριν καταλήξει σε παραγωγή, καθώς έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην διατήρηση της ιδανικής αναλογίας «στεριάς – θάλασσας». Αυτό σηµαίνει ότι µεγάλο τµήµα της γόµας βρίσκεται συνέχεια σε επαφή µε τον δρόµο για κορυφαία πρόσφυση στο στεγνό οδόστρωµα και και παράλληλα σωστά σχεδιασµένα αυλάκια φροντίζουν για την απορροή νερού στο βρεγµένο, αλλά και την αποµάκρυνση της σκόνης που αφθονεί στους ελληνικούς δρόµους. Το D 104 αναπτύχθηκε για να γίνει το κορυφαίο ελαστικό παπιού και διατίθεται σε τρείς διαστάσεις: 2.50-17 F – Εµπρός, 2.50-17 – Πίσω, 2.75-17 – Πίσω. Θα το βρείτε διαθέσιµο στο κατάστηµα Moto Περιστερας.
Βάζεις τιμή στο κεφάλι σου, «ηλίθιε»;
KTM 390 Adventure X + R: Με Cornering ABS, TC και MTC μόνο “Entry level” δεν τα λες
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr