
Το M3 περιέχει περισσότερη σιλικόνη για να αποδίδει καλύτερα στο βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ το μπροστινό ελαστικό παρουσιάζει περισσότερη ακρίβεια ειδικότερα στο φρενάρισμα και το πίσω φροντίζει να μεταφέρει την ροπή της μοτοσικλέτας πιο αρμονικά έτσι ώστε να μην σπινάρει. Οι αυλακώσεις τόσο στο μπροστινό ελαστικό, όσο και στο πίσω ξεκινούν από το κέντρο και οδηγούνται προς τις άκρες, ενώ υπάρχει μια κεντρική αυλάκωση η οποία είναι πιο φαρδιά παρέχοντας έτσι καλύτερη επαφή με το έδαφος, συνεπώς παρέχει καλύτερο κράτημα της μοτοσικλέτας στην έξοδο των στροφών. Θα το βρείτε διαθέσιμο στο Peristeras Racing.
SYM Jet X 125: Το ισχυρότερο 125άρι scooter
Μπαταρίες λιθίου: Τεχνολογία αιχμής
Honda CBR 150R: Κυκλοφόρησε στην Ινδονησία
Ενισχυτικά οκτανίων: Μήπως πετάς τα λεφτά σου;
VIDEO: Μοτοσυκλέτα με βοηθητικές, στην κυριολεξία!
KTM 890 Duke 2021: Έρχεται η στιγμή της παρουσίασης
Εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή 24 Ιανουαρίου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr