• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το εμπρός κεντρικά τοποθετημένο φωτιστικό σώμα είναι μέρος του φερινγκ και ενσωματώνει δύο προβολείς στο εσωτερικό του. Ακριβώς από πάνω του, μια λωρίδα χρωμίου οδηγεί στα LED φλας που βρίσκονται εκατέρωθεν της μάσκας. Τα φώτα ημέρας βρίσκονται ψηλά στο τιμόνι.

Το νέο SH 150i, ένα από τα πιο αγαπημένα scooter της κατηγορίας του, μπαίνει στην Euro 5 εποχή με νέο δυνατότερο και οικονομικότερο κινητήρα, μεγαλύτερες αποθηκευτικές δυνατότητες και πλούσιο πακέτο εξοπλισμού.

Δύο διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ελέγχουν τις λειτουργίες της LCD οθόνης.

Στο δεξί μέρος βρίσκεται ο διακόπτης ενεργοποίησης για το start-stop.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

 

Μοντέρνα και ταυτόχρονα ξεχωριστή η σχεδιαστική πορεία που έχει χαράξει το νέο SH. To νέο SH 150i κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στην Ιταλία και ως εκ τούτου κουβαλάει μια ιταλική φινέτσα στη σχεδίαση του. Η πανδαισία από καμπύλες που διατρέχουν ολόκληρη τη σιλουέτα, δημιουργούν ένα αρκετά ενοποιημένο σύνολο. Την παράσταση κλέβει το εμπρός κεντρικά τοποθετημένο φωτιστικό σώμα που είναι μέρος του φερινγκ και ενσωματώνει δύο προβολείς στο εσωτερικό του. Ακριβώς από πάνω του, μια λωρίδα χρωμίου οδηγεί στα LED φλας που βρίσκονται εκατέρωθεν της μάσκας. Τα φώτα ημέρας βρίσκονται ψηλά στο τιμόνι και συμπληρώνουν με κομψότητα το εμπρός μέρος. Το πίσω φωτιστικό ακολουθεί το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο με το χρωμιομένο περίβλημα του LED φωτιστικού να μοιάζει σαν συνέχεια του μπροστινού. To νέο SH 150 συνιστά μια πραγματικά premium κατασκευή που τοποθετείται στο υψηλότερο επίπεδο από πλευράς ποιότητας. Η άψογη συναρμογή των πλαστικών μερών και η εξαιρετική βαφή δημιουργούν ένα άρτιο αποτέλεσμα, μια γεροδεμένη κατασκευή που υποστηρίζει κάθε ευρώ της συνολικής αξίας της. Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί για το νέο μοντέλο είναι: Pearl Glare White, Black Metallic, Silver Metallic και Pearl Splendor Red.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

HONDA: sh350i διαχρονική αξία σε άλλο επίπεδο

  • Χρήστος

    Θα πρέπει να αναφερθεί πιστεύω στην κριτική σας ότι τα πλαστικά είναι μέτριας ποιότητας καθότι τρίζουν ιδιαίτερα στην περιοχή του τιμονιού όταν το μηχανάκι είναι στο διπλό stand λόγω των πολλών κραδασμών του κινητήρα. Καμιά φορά τρίζουν και οι μανέτες των φρένων σε λακούβες εν κινήση. Αυτά τα λέω ως κάτοχος και χρήστης του sh150 2020, αλλά τα γνωρίζουν και στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Αφού το αγοράσεις, πας μετά στο συνεργείο για να το ξηλώσουν και να τοποθετήσουν ταινίες σε πλαστικά και μανέτες φρένων. Όποιος το ψάξει θα δει εάν έχω δίκιο

     
  • Αντικειμενικός τρελός

    από τα καλύτερα σκούτερ στον Πλανητη!! Έχω στην κατοχή μου το sh 150 του 2002 κ ένα του 2008.. με πάνω από 130 χιλ χιλιόμετρα στο ένα κ 115 χιλ στο άλλο!!! Όποτε τα λόγια είναι περιττά για το αν είναι ακριβα!!!! Φθηνά είναι για αυτό που προσφέρουν!!! Ότι πληρώνεις θα πάρεις .. τα αλλά είναι ημίμετρα για να λες ότι πήρες κάτι το ίδιο αλλά φθηνότερα .. λάθος!!! Δεν έχει καμία σχέση σε αξιοπιστία ,στρίψιμο , ήχος κινητήρα βελουδο... άμεση απόκριση, φρένα,γκάζι , !! Δεν υπάρχει αντίπαλος παιδια.. & το σημαντικότερο;;χαμηλή κατανάλωση κ Τεράστια αξία μεταπώλησης!!! Όποτε πιο είναι ακριβό;; κ πιο πετάς τα λεφτά σου;;; Μόνο Honda!!sh 150 κ τα μυαλά στα κάγκελα! Ούτε διαφήμιση να έκανα!!! Αλλά λεωτην αλήθεια .. τα οδηγώ 18 χρόνια!!

      12
  • ορθολογιστής

    Απορώ πως δεν αναφέρεται πουθενά στα αρνητικά η τιμή του. Στα ίδια λεφτά παίρνεις 300άρι.

      15