• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι τροχοί των 16 ιντσών αποτελούν το σημαντικότερο ατού του SH όσον αφορά τη δυναμική οδική συμπεριφορά του. Ο δίσκος των 240 χιλιοστών συνεργάζεται με δαγκάνα 3 εμβόλων και προσφέρει ασφαλείς επιβραδύνσεις σε όλες τις συνθήκες.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

     

    Το νέο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου ραχοκοκκαλιάς εκτός από αυξημένη ακαμψία, προσφέρει βελτιωμένο αποθηκευτικό χώρο και μεγαλύτερη άνεση. Αυτό επετεύχθη με τη μεταφορά του ρεζερβουάρ 7 λίτρων κάτω από το πάτωμα, γεγονός που εξοικονόμησε πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο 10 λίτρων κάτω από τη σέλα. Παράλληλα, το μακρύτερο κατά 10 χιλιοστά μεταξόνιο στα 1.350χιλ. μαζί με τις βελτιστοποιημένες γωνίες έδρασης του κινητήρα και της πίσω ανάρτησης, οδηγούν σε καλύτερο φιλτράρισμα των ανωμαλιών του οδοστρώματος αυξάνοντας κατακόρυφα τα επίπεδα άνεσης. Το πακέτο των αναρτήσεων απαρτίζουν ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιοστών με διαδρομή 89 χιλιοστά, καθώς και δύο αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης σε 5 ξεχωριστές θέσεις και διαδρομή 83 χιλιοστών. Οι δίσκοι είναι ίδιας διαμέτρου 240 χιλιοστών και στους δύο τροχούς και συνεργάζονται με δαγκάνα 3 εμβόλων μπροστά και 2 εμβόλων πίσω, ενώ το δικάναλο ABS προσφέρει ασφαλείς επιβραδύνσεις σε όλες τις συνθήκες. Οι ελαφριές αλουμινένιες ζάντες των 16 ιντσών τυλίγονται από τα tubeless ελαστικά City Grip της Michelin, με διαστάσεις 100/80-16 μπροστά και 120/80-16 πίσω.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    HONDA: sh350i διαχρονική αξία σε άλλο επίπεδο

    • Χρήστος

      Θα πρέπει να αναφερθεί πιστεύω στην κριτική σας ότι τα πλαστικά είναι μέτριας ποιότητας καθότι τρίζουν ιδιαίτερα στην περιοχή του τιμονιού όταν το μηχανάκι είναι στο διπλό stand λόγω των πολλών κραδασμών του κινητήρα. Καμιά φορά τρίζουν και οι μανέτες των φρένων σε λακούβες εν κινήση. Αυτά τα λέω ως κάτοχος και χρήστης του sh150 2020, αλλά τα γνωρίζουν και στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Αφού το αγοράσεις, πας μετά στο συνεργείο για να το ξηλώσουν και να τοποθετήσουν ταινίες σε πλαστικά και μανέτες φρένων. Όποιος το ψάξει θα δει εάν έχω δίκιο

       
    • Αντικειμενικός τρελός

      από τα καλύτερα σκούτερ στον Πλανητη!! Έχω στην κατοχή μου το sh 150 του 2002 κ ένα του 2008.. με πάνω από 130 χιλ χιλιόμετρα στο ένα κ 115 χιλ στο άλλο!!! Όποτε τα λόγια είναι περιττά για το αν είναι ακριβα!!!! Φθηνά είναι για αυτό που προσφέρουν!!! Ότι πληρώνεις θα πάρεις .. τα αλλά είναι ημίμετρα για να λες ότι πήρες κάτι το ίδιο αλλά φθηνότερα .. λάθος!!! Δεν έχει καμία σχέση σε αξιοπιστία ,στρίψιμο , ήχος κινητήρα βελουδο... άμεση απόκριση, φρένα,γκάζι , !! Δεν υπάρχει αντίπαλος παιδια.. & το σημαντικότερο;;χαμηλή κατανάλωση κ Τεράστια αξία μεταπώλησης!!! Όποτε πιο είναι ακριβό;; κ πιο πετάς τα λεφτά σου;;; Μόνο Honda!!sh 150 κ τα μυαλά στα κάγκελα! Ούτε διαφήμιση να έκανα!!! Αλλά λεωτην αλήθεια .. τα οδηγώ 18 χρόνια!!

        12
    • ορθολογιστής

      Απορώ πως δεν αναφέρεται πουθενά στα αρνητικά η τιμή του. Στα ίδια λεφτά παίρνεις 300άρι.

        15