• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο νέος 4-βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας έχει χωρητικότητα 159,6 κυβικών εκατοστών και φέρει την ονομασία eSP+ (enhanced Smart Power), κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερες επιδόσεις και περισσότερη οικονομία σε σχέση με τον 2-βάλβιδο που αντικαθιστά.

    Κινητήρας

     

    Ο νέος 4-βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας έχει χωρητικότητα 159,6 κυβικών εκατοστών και φέρει την ονομασία eSP+ (enhanced Smart Power), κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερες επιδόσεις και περισσότερη οικονομία σε σχέση με τον 2-βάλβιδο που αντικαθιστά. Με μεγαλύτερη διάμετρο στα 60 χιλιοστά αλλά μικρότερη διαδρομή στα 55,5 χιλιοστά δημιουργήθηκε χώρος στο θάλαμο καύσης για την τοποθέτηση 4-βάλβιδης κεφαλής. Παράλληλα αυξήθηκε και ο λόγος συμπίεσης στο 12.0:1. Έτσι, η υπερ-τετράγωνη διάταξη του κινητήρα και οι μικρές διαστάσεις του, ευνοούν την συγκέντρωση των μαζών χαμηλά. Στο εσωτερικό του κινητήρα έχουν εφαρμοστεί τεχνολογίες χαμηλών τριβών: το χιτώνιο του κυλίνδρου διαθέτει μικροσκοπικές εγκοπές στην εξωτερική του επιφάνεια για τον περιορισμό της κατανάλωσης λαδιού και τη βελτίωση της ψύξης ενώ ο κύλινδρος είναι σε απόκλιση σε σχέση με το κέντρο του στροφάλου, ώστε να περιοριστούν οι τριβές στο ελάχιστο. Μειωμένες είναι και οι τριβές της μετάδοσης χάρη στη χρήση τριών κύριων ρουλεμάν, τα οποία είναι σχεδιασμένα με γνώμονα τα ακριβή φορτία που μπορεί να δεχτεί το καθένα από αυτά.
    Στην πράξη, το νέο μοτέρ του SH 150 αποδίδει 16,2 ίππους και 1,44 kgm ροπής στις 8.500 και 6.500 στροφές αντίστοιχα, με έμφαση στην μεγαλύτερη ισχύ μεταξύ 4.000 και 10.000 σ.α.λ. Φυσικά ο νέος κινητήρας είναι καθαρότερος και κατά συνέπεια συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5, ενώ οι λιγοστές ανάγκες του σε καύσιμο το ανάγουν σε πρωταθλητή οικονομίας αφού η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα! Πολύτιμος σύμμαχος στην προσπάθεια για οικονομία είναι το σύστημα start-stop, το οποίο μπορεί να απ-ενεργοποιηθεί από ένα διακόπτη στο δεξί μέρος του τιμονιού. Σβήνει αυτόματα τον κινητήρα, όταν βρίσκεται στο ρελαντί, μετά από τρία δευτερόλεπτα και τον επανεκκινεί άμεσα, μέσω της γεννήτρια ACG, με το άνοιγμα του γκαζιού. Νέα προσθήκη για το 2020 το Honda Selectable Torque Control (HSTC), το οποίο συνεισφέρει στη μεγαλύτερη ασφάλεια του αναβάτη σε ολισθηρές συνθήκες όταν η πρόσφυση χαθεί. Φυσικά μπορεί να απενεργοποιηθεί για όποιον το επιθυμεί.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    HONDA: sh350i διαχρονική αξία σε άλλο επίπεδο

    • Χρήστος

      Θα πρέπει να αναφερθεί πιστεύω στην κριτική σας ότι τα πλαστικά είναι μέτριας ποιότητας καθότι τρίζουν ιδιαίτερα στην περιοχή του τιμονιού όταν το μηχανάκι είναι στο διπλό stand λόγω των πολλών κραδασμών του κινητήρα. Καμιά φορά τρίζουν και οι μανέτες των φρένων σε λακούβες εν κινήση. Αυτά τα λέω ως κάτοχος και χρήστης του sh150 2020, αλλά τα γνωρίζουν και στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Αφού το αγοράσεις, πας μετά στο συνεργείο για να το ξηλώσουν και να τοποθετήσουν ταινίες σε πλαστικά και μανέτες φρένων. Όποιος το ψάξει θα δει εάν έχω δίκιο

       
    • Αντικειμενικός τρελός

      από τα καλύτερα σκούτερ στον Πλανητη!! Έχω στην κατοχή μου το sh 150 του 2002 κ ένα του 2008.. με πάνω από 130 χιλ χιλιόμετρα στο ένα κ 115 χιλ στο άλλο!!! Όποτε τα λόγια είναι περιττά για το αν είναι ακριβα!!!! Φθηνά είναι για αυτό που προσφέρουν!!! Ότι πληρώνεις θα πάρεις .. τα αλλά είναι ημίμετρα για να λες ότι πήρες κάτι το ίδιο αλλά φθηνότερα .. λάθος!!! Δεν έχει καμία σχέση σε αξιοπιστία ,στρίψιμο , ήχος κινητήρα βελουδο... άμεση απόκριση, φρένα,γκάζι , !! Δεν υπάρχει αντίπαλος παιδια.. & το σημαντικότερο;;χαμηλή κατανάλωση κ Τεράστια αξία μεταπώλησης!!! Όποτε πιο είναι ακριβό;; κ πιο πετάς τα λεφτά σου;;; Μόνο Honda!!sh 150 κ τα μυαλά στα κάγκελα! Ούτε διαφήμιση να έκανα!!! Αλλά λεωτην αλήθεια .. τα οδηγώ 18 χρόνια!!

        12
    • ορθολογιστής

      Απορώ πως δεν αναφέρεται πουθενά στα αρνητικά η τιμή του. Στα ίδια λεφτά παίρνεις 300άρι.

        15