Ο νέος 4-βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας έχει χωρητικότητα 159,6 κυβικών εκατοστών και φέρει την ονομασία eSP+ (enhanced Smart Power), κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερες επιδόσεις και περισσότερη οικονο

Ο νέος 4-βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας έχει χωρητικότητα 159,6 κυβικών εκατοστών και φέρει την ονομασία eSP+ (enhanced Smart Power), κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερες επιδόσεις και περισσότερη οικονομία σε σχέση με τον 2-βάλβιδο που αντικαθιστά.

    Κινητήρας

    Νέος κινητήρας, συμμορφώνεται με Euro 5

    Ο νέος 4-βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας έχει χωρητικότητα 159,6 κυβικών εκατοστών και φέρει την ονομασία eSP+ (enhanced Smart Power), κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερες επιδόσεις και περισσότερη οικονομία σε σχέση με τον 2-βάλβιδο που αντικαθιστά. Με μεγαλύτερη διάμετρο στα 60 χιλιοστά αλλά μικρότερη διαδρομή στα 55,5 χιλιοστά δημιουργήθηκε χώρος στο θάλαμο καύσης για την τοποθέτηση 4-βάλβιδης κεφαλής. Παράλληλα αυξήθηκε και ο λόγος συμπίεσης στο 12.0:1. Έτσι, η υπερ-τετράγωνη διάταξη του κινητήρα και οι μικρές διαστάσεις του, ευνοούν την συγκέντρωση των μαζών χαμηλά. Στο εσωτερικό του κινητήρα έχουν εφαρμοστεί τεχνολογίες χαμηλών τριβών: το χιτώνιο του κυλίνδρου διαθέτει μικροσκοπικές εγκοπές στην εξωτερική του επιφάνεια για τον περιορισμό της κατανάλωσης λαδιού και τη βελτίωση της ψύξης ενώ ο κύλινδρος είναι σε απόκλιση σε σχέση με το κέντρο του στροφάλου, ώστε να περιοριστούν οι τριβές στο ελάχιστο. Μειωμένες είναι και οι τριβές της μετάδοσης χάρη στη χρήση τριών κύριων ρουλεμάν, τα οποία είναι σχεδιασμένα με γνώμονα τα ακριβή φορτία που μπορεί να δεχτεί το καθένα από αυτά.

    Κατανάλωση μόνο 2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα! 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Στην πράξη, το νέο μοτέρ του SH 150 αποδίδει 16,2 ίππους και 1,44 kgm ροπής στις 8.500 και 6.500 στροφές αντίστοιχα, με έμφαση στην μεγαλύτερη ισχύ μεταξύ 4.000 και 10.000 σ.α.λ. Φυσικά ο νέος κινητήρας είναι καθαρότερος και κατά συνέπεια συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5, ενώ οι λιγοστές ανάγκες του σε καύσιμο το ανάγουν σε πρωταθλητή οικονομίας αφού η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα! Πολύτιμος σύμμαχος στην προσπάθεια για οικονομία είναι το σύστημα start-stop, το οποίο μπορεί να απ-ενεργοποιηθεί από ένα διακόπτη στο δεξί μέρος του τιμονιού. Σβήνει αυτόματα τον κινητήρα, όταν βρίσκεται στο ρελαντί, μετά από τρία δευτερόλεπτα και τον επανεκκινεί άμεσα, μέσω της γεννήτρια ACG, με το άνοιγμα του γκαζιού. Νέα προσθήκη για το 2022 το Honda Selectable Torque Control (HSTC), το οποίο συνεισφέρει στη μεγαλύτερη ασφάλεια του αναβάτη σε ολισθηρές συνθήκες όταν η πρόσφυση χαθεί. Φυσικά μπορεί να απενεργοποιηθεί για όποιον το επιθυμεί. Αύξησε την ισχύ του SH150 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!