• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

¶νετη και ευρύχωρη η σέλα με επαρκές αφρώδες για τη σωστή στήριξη των μαλακών μορίων οδηγού και συνεπιβάτη.

Χάρη στο επανασχεδιασμένο πλαίσιο, ο χώρος αποθήκευσης έχει μεγαλώσει κατά 50% , φτάνοντας τα 28 λίτρα. Έτσι κάτω από τη σέλα μπορούν να χωρέσουν ένα full face κράνος και διάφορα μικροπράγματα. Στο ίδιο μέρος προστέθηκε και μια θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών.

Στην ποδιά δεν υπάρχει ντουλαπάκι αλλά ο γάντζος σε συνδυασμός με το επίπεδο πάτωμα παρέχουν τη δυνατότητα για μεταφορά πραγμάτων όπως για παράδειγμα τσάντες ή κάποιου χαρτοφύλακα.

Με το σύστημα smart key, η εκκίνηση γίνεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στη δεξιά μεριά της ποδιάς, ο οποίος ελέγχει παράλληλα το άνοιγμα σέλας, της τάπας ρεζερβουάρ και το κλείδωμα του τιμονιού.

Το Top Box ανεβάζει σε ανώτερο επίπεδο τις αποθηκευτικές ικανότητες του νέου SH. Πολύ πρακτικό το ενσωματωμένο μαξιλαράκι στήριξης για τη μέση του συνεπιβάτη.

Το Top Box ανεβάζει σε ανώτερο επίπεδο τις αποθηκευτικές ικανότητες του νέου SH. Πολύ πρακτικό το ενσωματωμένο μαξιλαράκι στήριξης για τη μέση του συνεπιβάτη.

Εντελώς νέα η ευανάγνωστη LCD οθόνη που απεικονίζει πλήθος χρήσιμων πληροφοριών και ο χειρισμός της γίνεται από δύο διακόπτες που βρίσκονται στο αριστερό μέρος του τιμονιού.

Ανεση – Εργονομία

 

Στο νέο SH, η Honda έχει επενδύσει στην άνεση και την ευχρηστία που συντροφεύει τον αναβάτη σε κάθε του μετακίνηση. Το εργονομικό τρίγωνο δημιουργεί μια ξεκούραστη θέση οδήγησης με τον κορμό σε όρθια θέση και τα χέρια σε απόλυτα φυσιολογικές γωνίες σε σχέση με το τιμόνι. Το βαθύ επίπεδο πάτωμα παρέχει άπλετο χώρο για τα πόδια, εύκολη πρόσβαση στο ανέβα-κατέβα του αναβάτη, αλλά και χώρο για την τοποθέτηση πραγμάτων όπως για παράδειγμα τσάντες ή κάποιο χαρτοφύλακα, σε συνδυασμό πάντα με τον γάντζο μεταφοράς που βρίσκεται εκεί. Η άνετη σέλα έχει παραμείνει στα 799 χιλιοστά από το έδαφος και παρέχει μεγάλα τμήματα στήριξης τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Ο τελευταίος, έχει στη διάθεση του μεγάλες χειρολαβές, αλουμινένια πτυσσόμενα μαρσπιέ και μαξιλαράκι για τη μέση στο ενσωματωμένο στο Top Box, ώστε να νιώσει αρκετά φιλόξενα ακόμα και για μεγάλες διαδρομές.
Στο βασικό εξοπλισμό του SH ανήκει το σύστημα smart key για εκκίνηση με το κλειδί στην τσέπη, το οποίο διαθέτει παράλληλα και σύστημα αναγνώρισης θέσης όταν βρίσκεσαι σε απόσταση, με τα φλάς να αναβοσβήνουν όταν πατήσεις το αντίστοιχο κουμπί από το κλειδί. Κατά συνέπεια, η εκκίνηση γίνεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στη δεξιά μεριά της ποδιάς, ο οποίος ελέγχει παράλληλα το άνοιγμα σέλας, της τάπας ρεζερβουάρ και το κλείδωμα του τιμονιού. Ο χώρος αποθήκευσης μεγάλωσε και στα 18 λίτρα του προκατόχου ήρθαν να προστεθούν 10 επιπλέον λίτρα. Έτσι κάτω από τη σέλα υπάρχουν διαθέσιμα 28 λίτρα ικανά για να χωρέσουν ένα full face κράνος, ενώ υπάρχει επιπλέον χώρος και για διάφορα μικροπράγματα. Νέα προσθήκη κάτω από τη σέλα αποτελεί και η θύρα USB, που χρησιμεύει για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι για να κλείσει η σέλα αρκεί ένα απαλό άγγιγμα, δείγμα της ποιοτικής κατασκευής σε όλα τα επίπεδα. Μπορεί ο συνολικός αποθηκευτικός χώρος να έχει αυξηθεί, όμως το σύνηθες ντουλαπάκι στην ποδιά σε αυτή την περίπτωση απουσιάζει. Έτσι ο αναβάτης δεν μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση σε μικροαντικείμενα. Εντελώς νέα είναι και η ευανάγνωστη LCD οθόνη που απεικονίζει πλήθος χρήσιμων πληροφοριών και ο χειρισμός της γίνεται από δύο διακόπτες που βρίσκονται στο αριστερό μέρος του τιμονιού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

HONDA: sh350i διαχρονική αξία σε άλλο επίπεδο

  • Χρήστος

    Θα πρέπει να αναφερθεί πιστεύω στην κριτική σας ότι τα πλαστικά είναι μέτριας ποιότητας καθότι τρίζουν ιδιαίτερα στην περιοχή του τιμονιού όταν το μηχανάκι είναι στο διπλό stand λόγω των πολλών κραδασμών του κινητήρα. Καμιά φορά τρίζουν και οι μανέτες των φρένων σε λακούβες εν κινήση. Αυτά τα λέω ως κάτοχος και χρήστης του sh150 2020, αλλά τα γνωρίζουν και στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Αφού το αγοράσεις, πας μετά στο συνεργείο για να το ξηλώσουν και να τοποθετήσουν ταινίες σε πλαστικά και μανέτες φρένων. Όποιος το ψάξει θα δει εάν έχω δίκιο

     
  • Αντικειμενικός τρελός

    από τα καλύτερα σκούτερ στον Πλανητη!! Έχω στην κατοχή μου το sh 150 του 2002 κ ένα του 2008.. με πάνω από 130 χιλ χιλιόμετρα στο ένα κ 115 χιλ στο άλλο!!! Όποτε τα λόγια είναι περιττά για το αν είναι ακριβα!!!! Φθηνά είναι για αυτό που προσφέρουν!!! Ότι πληρώνεις θα πάρεις .. τα αλλά είναι ημίμετρα για να λες ότι πήρες κάτι το ίδιο αλλά φθηνότερα .. λάθος!!! Δεν έχει καμία σχέση σε αξιοπιστία ,στρίψιμο , ήχος κινητήρα βελουδο... άμεση απόκριση, φρένα,γκάζι , !! Δεν υπάρχει αντίπαλος παιδια.. & το σημαντικότερο;;χαμηλή κατανάλωση κ Τεράστια αξία μεταπώλησης!!! Όποτε πιο είναι ακριβό;; κ πιο πετάς τα λεφτά σου;;; Μόνο Honda!!sh 150 κ τα μυαλά στα κάγκελα! Ούτε διαφήμιση να έκανα!!! Αλλά λεωτην αλήθεια .. τα οδηγώ 18 χρόνια!!

      12
  • ορθολογιστής

    Απορώ πως δεν αναφέρεται πουθενά στα αρνητικά η τιμή του. Στα ίδια λεφτά παίρνεις 300άρι.

      15