• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο δρόμο

 

Το να κατασκευάσουν οι άνθρωποι της Honda ένα καλύτερο SH150i χωρίς να αλλοιώσουν τα βασικά χαρακτηριστικά του δεν ήταν εύκολος στόχος, αφού μιλάμε για ένα από τα πιο αγαπημένα σκούτερ στην Ευρώπη. Όμως το τμήμα ανάπτυξης της Honda έκανε αρκετά καλή δουλειά, παρουσιάζοντας ένα συνολικά καλύτερο μοντέλο από τον προκάτοχο του. Το νέο μοντέλο εστιάζει στην ευχρηστία και την άνεση του αναβάτη στην καθημερινή μετακίνηση και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό από την όρθια θέση οδήγησης και τον άπλετο χώρο που έχεις για να τοποθετήσεις τα πόδια σου στο μεγάλο πάτωμα, ενώ και τα γόνατα έχουν αρκετή απόσταση από το τιμόνι. Το SH 150i είναι ένα αστικός αίλουρος μέσα στα στενά περάσματα και στο πυκνό μποτιλιάρισμα. Ευέλικτο σα χέλι και με κόψιμο τιμονιού που επιτρέπει αναστροφή ακόμα και μέσα σε ασανσέρ, θα ξεπεράσει με χαρακτηριστική ευκολία ότι βρεθεί μπροστά του, γλιτώνοντας πολύτιμο χρόνο από τα χρονοβόρα αστικά δρομολόγια. Ο κινητήρας έχει βελούδινη λειτουργία και είναι αρκετά ροπάτος στις μεσαίες με τη δύναμη να κορυφώνεται ψηλά. Είναι ζωηρός με άμεση απόκριση, επιταχύνει αρκετά ζωηρά μέχρι τα 100 χλμ./ώρα ενώ υπάρχει διαθέσιμη δύναμη για προσπεράσεις στις ενδιάμεσες ρεπρίζ. Κατά συνέπεια το SH 150i δεν θα διστάσει να βγει στον αυτοκινητόδρομο, αφού η τελική του ξεπερνάει τα 125 χλμ./ώρα. Μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην άψογη οδική συμπεριφορά που επιδεικνύει το μικρό scooter της Honda, φέρουν οι τροχοί 16 ιντσών ο οποίοι προσφέρουν σταθερότητα στα πολλά χωρίς να αφαιρούν τίποτα από την επιθυμητή ευελιξία σε ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας. Η βελτιωμένη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης και η σωστή ρύθμιση του εμπρός πιρουνιού, προσφέρουν άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη, αφού απορροφούν με ευκολία τις περισσότερες των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Μόνο σε έντονη πίεση το SH θα φανεί ενδοτικό, χωρίς ωστόσο να σε τρομάζει. Είναι και η προσθήκη του HSTC που εκτός από το επίπεδο εξοπλισμού, ανεβάζει και την ασφάλεια του αναβάτη σε δύσκολες καταστάσεις. Τα φρένα έχουν εξαιρετική λειτουργία και μπόλικη δύναμη και επιβραδύνουν παντού και πάντα το SH, μεταφέροντας εμπιστοσύνη στον αναβάτη ακόμα και όταν τα πράγματα ζορίσουν αρκετά. Κομψή και σύγχρονη εμφάνιση, γεμάτος ζωντάνια κινητήρας και οδική συμπεριφορά επιτομή της ευελιξίας όλα τυλιγμένα σε ένα premium πακέτο πολυχρηστικότητας που ορίζει την κατηγορία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

HONDA: sh350i διαχρονική αξία σε άλλο επίπεδο

  • Χρήστος

    Θα πρέπει να αναφερθεί πιστεύω στην κριτική σας ότι τα πλαστικά είναι μέτριας ποιότητας καθότι τρίζουν ιδιαίτερα στην περιοχή του τιμονιού όταν το μηχανάκι είναι στο διπλό stand λόγω των πολλών κραδασμών του κινητήρα. Καμιά φορά τρίζουν και οι μανέτες των φρένων σε λακούβες εν κινήση. Αυτά τα λέω ως κάτοχος και χρήστης του sh150 2020, αλλά τα γνωρίζουν και στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Αφού το αγοράσεις, πας μετά στο συνεργείο για να το ξηλώσουν και να τοποθετήσουν ταινίες σε πλαστικά και μανέτες φρένων. Όποιος το ψάξει θα δει εάν έχω δίκιο

     
  • Αντικειμενικός τρελός

    από τα καλύτερα σκούτερ στον Πλανητη!! Έχω στην κατοχή μου το sh 150 του 2002 κ ένα του 2008.. με πάνω από 130 χιλ χιλιόμετρα στο ένα κ 115 χιλ στο άλλο!!! Όποτε τα λόγια είναι περιττά για το αν είναι ακριβα!!!! Φθηνά είναι για αυτό που προσφέρουν!!! Ότι πληρώνεις θα πάρεις .. τα αλλά είναι ημίμετρα για να λες ότι πήρες κάτι το ίδιο αλλά φθηνότερα .. λάθος!!! Δεν έχει καμία σχέση σε αξιοπιστία ,στρίψιμο , ήχος κινητήρα βελουδο... άμεση απόκριση, φρένα,γκάζι , !! Δεν υπάρχει αντίπαλος παιδια.. & το σημαντικότερο;;χαμηλή κατανάλωση κ Τεράστια αξία μεταπώλησης!!! Όποτε πιο είναι ακριβό;; κ πιο πετάς τα λεφτά σου;;; Μόνο Honda!!sh 150 κ τα μυαλά στα κάγκελα! Ούτε διαφήμιση να έκανα!!! Αλλά λεωτην αλήθεια .. τα οδηγώ 18 χρόνια!!

      12
  • ορθολογιστής

    Απορώ πως δεν αναφέρεται πουθενά στα αρνητικά η τιμή του. Στα ίδια λεφτά παίρνεις 300άρι.

      15