Γιατί μοτοσικλέτα που δε σε εξιτάρει για βόλτα όταν την κοιτάς ή την σκέφτεσαι, πολύ απλά δεν κάνει για αυτή την δουλειά! Για αυτό και οι Βρετανοί, παρ΄ ότι έχουν το copryight ορισμένων αρχετυπικών μοτοσικλετών, το προχώρησαν ακόμα πιο πέρα, σε πιο extreme αισθητικά μονοπάτια, που ενεργοποιούν τα παβλοφικά αντανακλαστικά των μοτοσικλετιστών και προκαλούν ακατάσχετη σιελόρροια... και επιθυμία για βόλτα φυσικά! Bobber λοιπόν, όπου bobber σημαίνει η αφαιρετική οδός του customizing, “πετώντας” οτιδήποτε περιττό και εφαρμόζοντας μια minimal αισθητική σε οτιδήποτε παραμένει. Το αποτέλεσμα είναι χάρμα οφθαλμών, ένα γλυπτό από μέταλλο που κάνει τα γόνατα σου να τρέμουν και την ανάσα σου να κόβεται στην θέαση του, ότι σου προκαλούσε και ο πρώτος σου έρωτας στο σχολείο δηλαδή. Η γενική εικόνα: Χαμηλό και αυστηρά μονόσελο, με έναν εκπληκτικό σμιλεμένο “θρόνο”... τα μάτια περιεργάζονται αχόρταγα... απίστευτα σέξι και αποκαλυπτικό φτερό στον πίσω τροχό, ρεζερβουάρ σαν δροσοσταλίδα, λαιμοί εξατμίσεων καμπυλωτοί, που ακολουθούν την διαδρομή του πλαισίου. Έχει και άλλα πολλά να δεις, αλλά δεν χρειάζεται, αυτό ήταν... you ΄re hooked, “τσίμπησες”, πιάστηκες στα δίχτυα της γοητείας του bobber! Μην ανησυχείς, το ίδιο πάθαμε και εμείς, το ίδιο έπαθαν -διαπιστωμένα- και όσο το είδαν στο Μιλάνο το Νοέμβριο, το ίδιο έχουν πάθει και πολλοί άλλοι σύντροχοι απ΄ότι μαθαίνουμε: hardcore streetάδες, λασπωμένοι adventurάδες, scooterάτοι, όλοι έχουν να λένε για το Bobber!... και οι cruiserάδες φυσικά, αλλά αυτοί ήταν “ευκολάκι” έτσι και αλλιώς. Ποιότητα κατασκευής; Άψογη! Όπου και αν κοιτάξεις, ότι και αν... πασπατέψεις, πρόβλημα ουδέν! Μέταλλα λαμποκοπούν, βαφές κάνουν πολλούς άλλους κατασκευαστές να ντρέπονται, φινίρισμα που θυμίζει δουλειά στο χέρι από έμπειρο τεχνίτη. Πως θα γινόταν αλλιώς βέβαια σε μια μοτοσικλέτα που τα έχει όλα σε κοινή θέα και έχει μια έμφυτη τάση να δείχνεται;
Suzuki GSX-8T: Με Νέο-Ρετρό σχεδιασμό από τα 60ς και νέο κινητήρα 83 ίππων
Πόσο συμβατά είναι τα όρια ταχύτητας με τη σημερινή πραγματικότητα;
Italjet Roadster 400: Με ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό, 41,5 ίππους και DLAS μπροστινό
Moto Morini Rumble 2026: Νέο bobber 350 V-Twin με vintage underground χαρακτήρα
180 κλήσεις από κάμερες σε 2 ημέρες: Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον ΚΟΚ στο Gov.gr
EICMA 2025 – Harley Davidson Nighster Special: Με 91 ίππους , οθόνη TFT και κάθισμα για συνεπιβάτη
ZXMoto 500F & 500RR: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τις νέες 500άρες
EICMA 2025 – SWM Super SIX6: «Thumper» με κινητήρα 644κ.εκ. από τα παλιά και Euro 5+
CFMOTO V4 SR-RR Prototype: Η κινεζική superbike μπαίνει στο παιχνίδι με ήχο… φωτιά! (ΒΙΝΤΕΟ)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.