Είναι solo και του φαίνεται! Συνεπιβάτης... γιοκ, ούτε optional τρόπος υπάρχει, ούτε after market κόλπα να τον βολέψουμε κάπου. Persona non grata λοιπόν το δεύτερο άτομο, μόνο ο οδηγός επιτρέπεται πάνω στο Bobber και παρ΄ ότι η σέλα παραείναι στιλάτη για να είναι και άνετη, τελικά στην πράξη σε εκπλήσσει ευχάριστα με το πως συμπεριφέρεται στα μαλακά μόρια. Το πολύ καλής ποιότητας αφρώδες και η ανατομική σχεδίαση είναι υπεύθυνες για αυτό, επιτρέποντας ταυτόχρονες στάσεις για ανεφοδιασμό και ξεμούδιασμα στα 130-140 χιλιόμετερα απόστασης, δεδομένου ότι η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,8-6,6 λίτρα ανά 100 χλμ. και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 9,1 λίτρων βενζίνης. Η σέλα επίσης έχει την δυνατότητα να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, μια πιο κοντά στο τιμόνι και ελαφρά πιο ψηλά και μια χαμηλότερη και πιο τραβηγμένη πίσω. Εμείς την οδηγήσαμε με την σέλα στην πρώτη, κοντά στο τιμόνι θέση (και ελαφρά πιο ψηλά από τα 690 χλστ. απόστασης από το έδαφος). Οι εντυπώσεις είναι ότι θα πρέπει να είναι κάποιος αρκετά ψηλός για να χρειαστεί να την ρυθμίσει στην πιο πίσω θέση ή να έχει επιλέξει το Bobber στην έκδοση του με το Ape Hanger τιμόνι. Γενικά λοιπόν, υπάρχουν χώροι και για τα πόδια, τα οποία τοποθετούνται σαφώς πιο μπροστά από το σημείο που κάθεται ο οδηγός αλλά μην φανταστείτε τίποτα τεντώματα αλά Προκρούστης, εντελώς φυσιολογικές οι θέσεις και οι γωνίες. Το τιμόνι έρχεται φυσικά στα χέρια, χωρίς να απαιτεί σκύψιμο από πλευράς οδηγού, και τα χειριστήρια είναι εργονομικά σε ότι αφορά στην διάταξη τους και στην χρήση τους. Η πληροφόρηση του οδηγού γίνεται δια μέσου ενός μονού αναλογικού ταχύμετρου, στο εσωτερικό του οποίο υπάρχει ενσωματωμένη μια ψηφιακή οθόνη. Η περιήγηση στο menu της οθόνης είναι πανεύκολη, με το κουμπί “i” στο αριστερό grip και οι ενδείξεις που μπορεί να δει κανείς σε αυτή, είναι στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ολικός και δυο μερικοί χιλιομετρητές, μέση κατανάλωση και range, καθώς και: α) το επιλεγμένο riding mode (Road ή Rain) και β) το status του traction control (on ή off). Μένοντας στο κοντέρ, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι μπορεί να ρυθμιστεί (εύκολα, χωρίς εργαλεία) η κλίση του, σε ένα εύρος 90 περίπου μοιρών, από τελείως “flat”, μέχρι σχεδόν κάθετο σε σχέση με το οριζόντιο επίπεδο.
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V-twin κινητήρα 90 μοιρών
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο <<σπίρτο>> της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
SYM Symphony ST 200: Με top-box στο βασικό εξοπλισμό το Best-Seller
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr