net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Συμβατικές οι επιλογές σε αναρτήσεις και φρένα. Οι πρώτες θα κοπανήσουν αρκετά σε “βομβαρδισμένους” με εργολαβική τσαπατσουλιά δρόμους, ενώ το μπροστινό φρένο, θέλει αρκετή πίεση στη μανέτα για να βγάλει τη δύναμη του.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Εντός κλίματος

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του Bobber, προέρχεται από την Bonneville T120 και αυτό ισχύει... για το μεγαλύτερο ποσοστό του, καθότι πίσω έχει αφαιρεθεί το υποπλαίσιο. Tο ψαλίδι είναι εντελώς νέας σχεδίασης, ατσάλινο σωληνωτό και αυτό, με δύο συγκλίνοντα σκέλη σε κάθε πλευρά και cantilever τύπου έδραση του μονού αμορτισέρ  (Κayaba, 76,9 χλστ. διαδρομή) αλλά με μοχλισμό παρακαλώ! Μπροστά εφαρμόζεται συμβατικό πιρούνι, επίσης από την Kayaba, διαμέτρου 41 χλστ., με δύο ωραιότατες μαύρες φυσούνες να καλύπτουν τα 90 χλστ. της διαδρομής του.  Στην πέδηση τώρα, μονός δίσκος διαμέτρου 310 χλστ. μπροστά, συνεργάζεται με  πλευστή διπίστονη δαγκάνα, ενώ πίσω, τις φιλότιμες προσπάθειες του κέντρου του τροχού να μοιάσει με τύμπανο ταμπούρου, προδίδει το μονό δισκόφρενο 255 χλστ. με την μονοπίστονή πλευστή δαγκάνα. Οι ακτινωτές ζάντες διατάσεων 19 Χ 2,5 και 16 Χ 3,5 ιντσών  μπροστά και πίσω, “ντύνονται” με ελαστικά 100/90-19” και 150/80-16” αντιστοίχως. 

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ