Μπορεί το Bobber εκ πρώτης να φαντάζει ως είδος πολυτελείας, ένα μοντέλο για ειδική χρήση, σε ιδανικές συνθήκες. Δεν είναι έτσι! Για την ακρίβεια το Bobber είναι πολύ περισσότερο “πραγματική” μοτοσικλέτα από πολλές εκεί έξω και αυτό γιατί επενδύει σε τομείς που αποτελούν βασικά στοιχεία στην μαγεία των δύο τροχών. “Ανόθευτη” αίσθηση, “άσπιλη” εμφάνιση, ξεκάθαρες και σταράτες κουβέντες. Μια μοτοσικλέτα που χαίρεσαι να την βλέπεις και ακόμη περισσότερο, να την οδηγείς!
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 4β | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.200 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 97,6 Χ 80 | |||
Συμπίεση (:1) | 10 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 77/6.100 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 10,8/4.000 | |||
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 9,1 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 6,2 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό τηλεσκοπικό KYB 41 χλστ. / - | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 90 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ KYB | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 76,9 / - | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/310 χλστ. διπίστονη δαγκάνα, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/255 χλστ. διπίσTονη δαγκάνα, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 100/90-19" | |||
Ελαστικό Π | 150/80-16" | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | Δ.Α. | |||
Πλάτος (χλστ.) | 800 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.510 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 690 | |||
Βάρος (κιλά) | 228 (κενό) | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ν/Ν | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ο | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ο | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ο |
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
Kawasaki 2026: Νέες χρωματικές εκδόσεις για τα Ninja 125 και Z125
KTM: Αναπτύσσει νέο σύστημα επέκτασης αυτονομίας για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες
Γνωρίστε τα μοντέλα της LETBE στη Moto Τσαραμιάδης
AI κάμερες για παραβάσεις: Σε αυτά τα σημεία θα στηθούν οι πρώτες στην Αθήνα
E-RIDE Liberty-B και Liberty-C: Ηλεκτρικά scooter πόλης με τιμή από 1.246 ευρώ
KTM 990 SMT: Η επιστροφή του sport touring motard στην EICMA 2025
Παρουσιάστηκε το νέο Scooter Italjet Dragster 700 Twin με αλυσίδα στη μετάδοση
Mega scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.