Μπορεί το Bobber εκ πρώτης να φαντάζει ως είδος πολυτελείας, ένα μοντέλο για ειδική χρήση, σε ιδανικές συνθήκες. Δεν είναι έτσι! Για την ακρίβεια το Bobber είναι πολύ περισσότερο “πραγματική” μοτοσικλέτα από πολλές εκεί έξω και αυτό γιατί επενδύει σε τομείς που αποτελούν βασικά στοιχεία στην μαγεία των δύο τροχών. “Ανόθευτη” αίσθηση, “άσπιλη” εμφάνιση, ξεκάθαρες και σταράτες κουβέντες. Μια μοτοσικλέτα που χαίρεσαι να την βλέπεις και ακόμη περισσότερο, να την οδηγείς!
| Κινητήρας | ||||
| Τύπος | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 4β | |||
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.200 | |||
| Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 97,6 Χ 80 | |||
| Συμπίεση (:1) | 10 | |||
| Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 77/6.100 | |||
| Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 10,8/4.000 | |||
| Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |||
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 9,1 | |||
| Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 6,2 | |||
| Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | |||
| Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
| Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
| Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό τηλεσκοπικό KYB 41 χλστ. / - | |||
| Διαδρομή (χλστ.) | 90 | |||
| Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ KYB | |||
| Διαδρομή (χλστ.) | 76,9 / - | |||
| Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/310 χλστ. διπίστονη δαγκάνα, ABS | |||
| Φρένα Π (χλστ.) | Δ/255 χλστ. διπίσTονη δαγκάνα, ABS | |||
| Τροχοί - Ελαστικά | ||||
| Ελαστικό Ε | 100/90-19" | |||
| Ελαστικό Π | 150/80-16" | |||
| Διαστάσεις / Βάρος | ||||
| Μήκος (χλστ.) | Δ.Α. | |||
| Πλάτος (χλστ.) | 800 | |||
| Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.510 | |||
| ΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 690 | |||
| Βάρος (κιλά) | 228 (κενό) | |||
| Εξοπλισμός | ||||
| ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
| Τraction Control / Ρυθμ. | Ν/Ν | |||
| Στροφόμετρο | Ν | |||
| Immobilizer | Ν | |||
| Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
| Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
| Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
| Δείκτης θερμοκρασίας | Ο | |||
| Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | |||
| Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
| Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν | |||
| Πλάγιο σταντ | Ν | |||
| Κεντρικό σταντ | Ο | |||
| Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ο | |||
| Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ο | |||
Eicma 2025: Moto Morini Kanguro 300 & Rally
Kawasaki Z1100 & Z1100 SE 2026: Το νέο Supernaked των 136 ίππων στην EICMA
EICMA 2025 - Kawasaki Ninja ZX-10R 2026: Εμφάνιση με νέο πρόσωπο
EICMA 2025 - Kawasaki Z900 RS 2026: Tο ρετρό εμβλημα επιστρέφει ανανεωμένο
Eicma 2025: Benelli TRK 902 Stradale & Explorer
ΕICMA 2025 - KOVE 450R: Το νέο τετρακύλινδρο naked που έρχεται να ταράξει τα νερά
EICMA 2025 - KOVE 625V: Nέο V-twin cruiser με 61 άλογα!
EICMA 2025 – KOVE 450RR: Τετρακύλινδρο Supersport με 70 άλογα και 220χλμ/ώρα τελική!
EICMA 2025 – KOVE 350RR: Το νέο supersport με 46 άλογα για την Α2
EICMA 2025 CFMOTO 1000 MT-X: Το πρώτο τρικύλινδρο Adventure της εταιρείας
Eicma 2025: Νέο Benelli TRK 602 X
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.