
Aprilia SR GT 200 - Test
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2025
Επιθετικός σπορ σχεδιασμός
GT θέση οδήγησης και μεγάλα μαρσπιέ συνεπιβάτη...
Επιθετικός σπορ σχεδιασμός
GT θέση οδήγησης και μεγάλα μαρσπιέ συνεπιβάτη...
Ακτινωτοί τροχοί 21-18 ιντσών με καθαρά χωμάτινο προσανατολισμό
Δικύλινδρος κινητήρας 799 κ.εκ. με 90 ίππους και 8,8 kg-m ροπής...
Νέος κινητήρας LC4 Euro 5+ με 77,9 ίππους
KTM 690 Enduro R: Με Cornering ABS & Dynamic Slip Adjust...
Βελούδινος κινητήρας και ποιότητα κατασκευής υψηλού επιπέδου
Μοναδική αίσθηση που σε κάνει να επιθυμείς να οδηγήσεις περισσότερο...
Ρετρό σχεδίαση με σύγχρονη τεχνολογία
Θερμαινόμενη σέλα και γκριπ...
Retro naked με κινητήρα Fireblade έτοιμες για παραγωγή
Κλασική ρετρό εμφάνιση με σύγχρονη τεχνολογία...
Υγρόψυκτος κινητήρας με έξτρα ...αέρα και εχέγγυο αξιοπιστίας
Μετατόπιση ρεζερβουάρ και αύξηση χώρων με παράλληλη βελτίωση σταθερότητας...
Ζωηρός κινητήρας 451 κ.εκ. με 45 ίππους & 42,6 Nm ροπής
Χαμηλή κατανάλωση 4,2 λίτρα/100χλμ...
Τρικύλινδρος κινητήρας 798 κ.εκ. με 113 ίππους και 8,5 kgm ροπής
Φρένα με δύο δίσκους 310 mm εμπρός και εξαιρετική αίσθηση στη μανέτα...
Ιαπωνικό scooter με τιμή 2.350 ευρώ
Σπορ σχεδιασμός με επιθετικές γωνίες...
Η Royal Enfield ετοιμάζει τη νέα Himalayan 750 με δικύλινδρο κινητήρα
Αναβαθμισμένος κινητήρας και εργονομία - πιθανή άφιξη το 2026...
Πολύ κοντά στην έγκριση - αναμονή επίσημης ανακοίνωσης
Αναμένεται με ισχύ 40–46 ίππων ανάλογα με τον κινητήρα...
Η νέα πρόταση έχει επίκεντρο την on-road adventure οδήγηση
Νέο σύστημα ανάρτησης και φρένα Brembo...
Η Triumph ετοιμάζει ειδικές εκδόσεις Alpine και Desert για την Tiger 900
Desert Edition: Off-road χαρακτήρας με νέα αισθητική...
Κινητήρας 330 κ.εκ. με 29 ίππους και κατανάλωση 4,2 λίτρα/100χλμ
Ιδιαίτερα ευέλικτο στο μποτιλιάρισμα με σωστή γεωμετρία και καλή κατανομή βάρους...
Ο ισχυρότερος κινητήρας στην κατηγορία του
Φρένα και αναρτήσεις πολύ ανώτερα του μέσου όρου...
Με νέες σχεδιαστικές αλλαγές στο μούτρο
Y-AMT κιβώτιο ταχυτήτων και μεγάλος ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας...
Χωρίς καμουφλάζ αυτή τη φορά με σχεδιασμό να θυμίζει R 1300 GS
Νέος δικύλινδρος κινητήρας 450 κ.εκ. με απόδοση 47 ίππων...
Ηλεκτρικό μοντέλο με απόδοση 750 κυβικών παρουσιάζει η Honda
Τεχνολογία EV Fun: Πλαίσιο αλουμινίου, κεντρικός κινητήρας και μονόμπρατσο ψαλίδι...
Eλαστικός κινητήρας 698 κ.εκ. με 70 ίππους και 7,1 kgm ροπής
Χαμηλή πραγματική κατανάλωση 5,0 λίτρα/100χλμ...
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025