net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με αλλαγές στα... περιφερειακά (εξατμίσεις και φίλτρα αέρα) ο κινητήρας έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές, ταιριάζοντας στα νέα του καθήκοντα.

Κινητήρας: Προσαρμοσμένος στα νέα του καθήκοντα

Ο 1200άρης δικύλινδρος σε σειρά που εφαρμόζεται σε πολλά μοντέλα της Modern Classic γκάμας της Triumph, δίνει και εδώ το παρών. Υγρόψυκτος, με έναν εκκεντροφόρο στην κεφαλή να  οδηγεί τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και στρόφαλο 270 μοιρών, έχει νέο φιλτροκούτι και νέες εξατμίσεις, με αποτέλεσμα η απόδοση του να παρουσιάζεται  διαφοροποιημένη. Συγκεκριμένα, παρά το ότι οι τιμές των 77 ίππων στις 6.100 σ.α.λ. και των 10,8 κιλών ροπής στις 4.000 σ.α.λ. δεν απέχουν πολύ από την απόδοση της T120 Bonneville, είναι οι καμπύλες στα διαγράμματα που έχουν “φουσκώσει” στις χαμηλομεσαίες, προκειμένου να προσαρμοστεί στα νέα του καθήκοντα ο κινητήρας. Είναι επίσης και η μακρύτερη τελική μετάδοση, που “φορτώνει” διαφορετικά τις σχέσεις, πιο “cruiserάδικα”. Αυτό που δεν αλλάζει, είναι το καμουφλάζ που έχουν κάνει οι Βρετανοί σε οτιδήποτε θα μπορούσε να προδώσει την σύγχρονη φύση του κινητήρα αυτού. Το ψυγείο κρύβεται επιμελώς σχεδόν ανάμεσα στις δοκούς του πλαισίου κάτω από τον λαιμό, τα σώματα ψεκασμού καμουφλάρονται με καλύμματα που θυμίζουν καρμπιρατέρ, το δοχείο διαστολής του ψυκτικού είναι χωνευτό μέσα σε ένα πανέμορφο μεταλλικό κάνιστρο και η μπαταρία βρίσκεται μέσα σε ένα κουτί που θυμίζει εργαλειοθήκη σε στρατιωτική μοτοσικλέτα του WW2. Ωστόσο και ride by wire γκάζι υπάρχει και δύο riding modes και ABS και Traction Control... 

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ