Είναι solo και του φαίνεται! Συνεπιβάτης... γιοκ, ούτε optional τρόπος υπάρχει, ούτε after market κόλπα να τον βολέψουμε κάπου. Persona non grata λοιπόν το δεύτερο άτομο, μόνο ο οδηγός επιτρέπεται πάνω στο Bobber και παρ΄ ότι η σέλα παραείναι στιλάτη για να είναι και άνετη, τελικά στην πράξη σε εκπλήσσει ευχάριστα με το πως συμπεριφέρεται στα μαλακά μόρια. Το πολύ καλής ποιότητας αφρώδες και η ανατομική σχεδίαση είναι υπεύθυνες για αυτό, επιτρέποντας ταυτόχρονες στάσεις για ανεφοδιασμό και ξεμούδιασμα στα 130-140 χιλιόμετερα απόστασης, δεδομένου ότι η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,8-6,6 λίτρα ανά 100 χλμ. και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 9,1 λίτρων βενζίνης. Η σέλα επίσης έχει την δυνατότητα να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, μια πιο κοντά στο τιμόνι και ελαφρά πιο ψηλά και μια χαμηλότερη και πιο τραβηγμένη πίσω. Εμείς την οδηγήσαμε με την σέλα στην πρώτη, κοντά στο τιμόνι θέση (και ελαφρά πιο ψηλά από τα 690 χλστ. απόστασης από το έδαφος). Οι εντυπώσεις είναι ότι θα πρέπει να είναι κάποιος αρκετά ψηλός για να χρειαστεί να την ρυθμίσει στην πιο πίσω θέση ή να έχει επιλέξει το Bobber στην έκδοση του με το Ape Hanger τιμόνι. Γενικά λοιπόν, υπάρχουν χώροι και για τα πόδια, τα οποία τοποθετούνται σαφώς πιο μπροστά από το σημείο που κάθεται ο οδηγός αλλά μην φανταστείτε τίποτα τεντώματα αλά Προκρούστης, εντελώς φυσιολογικές οι θέσεις και οι γωνίες. Το τιμόνι έρχεται φυσικά στα χέρια, χωρίς να απαιτεί σκύψιμο από πλευράς οδηγού, και τα χειριστήρια είναι εργονομικά σε ότι αφορά στην διάταξη τους και στην χρήση τους. Η πληροφόρηση του οδηγού γίνεται δια μέσου ενός μονού αναλογικού ταχύμετρου, στο εσωτερικό του οποίο υπάρχει ενσωματωμένη μια ψηφιακή οθόνη. Η περιήγηση στο menu της οθόνης είναι πανεύκολη, με το κουμπί “i” στο αριστερό grip και οι ενδείξεις που μπορεί να δει κανείς σε αυτή, είναι στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ολικός και δυο μερικοί χιλιομετρητές, μέση κατανάλωση και range, καθώς και: α) το επιλεγμένο riding mode (Road ή Rain) και β) το status του traction control (on ή off). Μένοντας στο κοντέρ, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι μπορεί να ρυθμιστεί (εύκολα, χωρίς εργαλεία) η κλίση του, σε ένα εύρος 90 περίπου μοιρών, από τελείως “flat”, μέχρι σχεδόν κάθετο σε σχέση με το οριζόντιο επίπεδο.
Τελικά, είναι επικίνδυνες οι μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση κάλυμμα σέλας Winger: Θερμομονωτικό & αδιάβροχο, με μόλις 10 ευρώ
Voge DS625X: Με δικύλινδρο κινητήρα 581cc και απόδοση 64 άλογα
Νέο Yamaha Tracer 7 & Tracer 7 GT 2025: Απόλυτη αναβάθμιση
2025 Benelli TRK 502X: Νέες προσθήκες στον εξοπλισμό
Α1 Adv Scooter: Το «Adventur-ίζειν εστί φιλοσοφείν»
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
The Distinguished Gentlemans Ride 2025: Όλα έτοιμα για τις 18 Μαΐου
Ducati 2026 Panigale V4 R: Νέο Superbike στο προσκήνιο
Μόλις 9 χιλιόμετρα σε 40 χρόνια: Ένα Honda Elite 150 του 1985 είναι το απόλυτο συλλεκτικό κομμάτι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr