net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Βράχος στις στροφές το Rally μπορεί να βάλει τα γυαλιά ακόμη και σε πιο σπορ μοτοσικλέτες.

Δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα στο χώμα το Rally με το φαρδύ τιμόνι και τον 19άρη τροχό να συνεισφέρουν τα μέγιστα στον έλεγχό του.

Οδηγώντας: Να ήταν κι άλλο

Παρά τη βροχή που έπεφτε το προηγούμενο βράδι, ο καιρός μας έκανε τη χάρη και ο πρωινός ήλιος μας βρήκε όλους χαμογελαστούς. Οι άνθρωποι της Aprilia είχαν επιλέξει μια παρανοϊκή διαδρομή, την ίδια ακριβώς που είχαν επιλέξει πριν από δύο περίπου χρόνια  στην παρουσίαση του πρώτου Caponord 1200. Για αυτή τη διαδρομή, με την πανέμορφη θέα και τη εξωγήινη πρόσφυση, είχα ακούσει τα καλύτερα και τα σάλια μου δεν έλεγαν να σταματήσουν να τρέχουν! Θα ήταν κρίμα, με λίγα λόγια, να βρίσκαμε μπροστά μας βρεγμένο δρόμο. Από ό,τι φαίνεται οι προσευχές μας εισακούστηκαν, και οι προσδοκίες μου δικαιώθηκαν, αφού τα περισσότερα από τα 140 χλμ. που διανύσαμε ήταν απλά ονειρικά. Για αυτό βέβαια υπεύθυνο ήταν και το Rally σε μεγάλο βαθμό. 

Έχοντας δοκιμάσει το πρώτο 1200 στην Ελλάδα, και έχοντας εξοικειωθεί με την αποτελεσματικότητα των αναρτήσεων δεν ένιωσα κανένα ενδοιασμό, και προσπάθησα να ευχαριστηθώ τη διαδρομή όσο περισσότερο μπορούσα. Οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρίας φαίνεται πως έκαναν πάλι τα μαγικά τους, αφού ο μεγαλύτερος εμπρός τροχός δεν έχει μειώσει καθόλου την ευκολία με την οποία το Caponord αλλάζει κατεύθυνση. Οι αναρτήσεις λειτουργούν το ίδιο εξαιρετικά και σε δρόμο σαν και αυτόν, με συνεχείς στροφές κάθε λογής, απλά δίνουν ρέστα. Το Rally στρίβει σαν τρένο, εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη ανά πάσα στιγμή, και σε αφήνει να το πιέσεις όλο και πιο πολύ, με τις βίδες των μαρσπιέ να γίνονται όλο και πιο κοντές σε κάθε πλάγιασμα. Ακόμη και αν κάνεις λάθος εκτίμηση, η ιταλική adventure δεν δυσκολεύεται να πάρει μεγαλύτερη κλίση, ενώ τα φρένα παρουσιάζονται δυνατά και με διάρκεια, εφόσον χρειαστείς τη βοήθειά τους. 

Από την άλλη, κινούμενος στην ευθεία, οι αναρτήσεις στρώνουν χαλί και απορροφούν με άνεση τις ανωμαλίες, οι οποίες μεταξύ μας, δεν έχουν την… ποιότητα των ελληνικών και δεν μπορούσαν σε καμία περίπτωση να μου διαταράξουν την ηρεμία. Σε συνδυασμό με την προστασία από τη νέα ζελατίνα, το Caponord δείχνει να έχει διευρύνει αρκετά τις τουριστικές του δυνατότητες. Στην επιστροφή μας στο ξενοδοχείο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Rally και στο χώμα σε μια μικρή διαδρομή που είχαν ετοιμάσει οι άνθρωποι της Aprilia, για να πάρουμε μια πρώτη γεύση. Η ιταλική adventure έδειξε να μην αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα σε βατό χωματόδρομο, αν και αυτό ισχύει σε μεγάλο βαθμό και για το απλό μοντέλο. Η διαφορά θα φανεί σίγουρα σε πιο δύσκολες καταστάσεις, όπου η σωστή επιλογή ελαστικών παίζει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο, όπως άλλωστε και ο 19άρης εμπρός τροχός.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ