• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πριν από το τελικό που ρυθμίζεται σε ύψος έχει τοποθετηθεί ένα μικρό καζανάκι. Στόχος, η βελτίωση της απόδοσης στις χαμηλομεσαίες.

Κινητήρας: Ροπάτος και απολαυστικός

Στον τομέα του κινητήρα και συγκεκριμένα στο σύστημα εξαγωγής έχουμε πολύ μικρές αλλαγές με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Για αυτό το λόγο οι μηχανικοί της Aprilia τοποθέτησαν ένα μικρό καζανάκι πριν το τελικό. Κατά τα άλλα ο μεγάλος V2 των 1.197 κ.εκ. συνεχίζει να αποδίδει 125 ίππους και 11,7 Kgm ροπής. Το γκάζι του είναι φυσικά ηλεκτρονικό και για τον ψεκασμό του φέρει τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις: Sport, Touring και Rain. Διαφορές στην απόδοση στις δύο πρώτες δεν υπάρχουν, στη Sport, ωστόσο, η απόκριση είναι πιο άμεση για πιο έντονες συγκινήσεις. 

Ουσιαστική αλλαγή έχουμε με την επιλογή του χάρτη Rain όπου η απόδοση περιορίζεται στους 100 ίππους για συνθήκες με περιορισμένη πρόσφυση. Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι στο βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας περιλαμβάνεται πλέον και το απαραίτητο για ταξίδια cruise control

Στο δρόμο, το μοτέρ χορταίνει τον αναβάτη με την ροπάτη απόδοσή του από χαμηλά, αλλά και με τον ήχο που παράγει, ο οποίος δεν ενοχλεί στο ελάχιστο. Το ηλεκτρονικό γκάζι λειτουργεί επίσης εξαιρετικά και μπορείτε να κάνετε μικρομετρικές διορθώσεις με απόλυτη ακρίβεια. Με την αλλαγή στην εξάτμιση, μικρή αλλά αισθητή είναι και η βελτίωση της ελαστικότητας στις χαμηλές στροφές με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο. Υπό αυτές τις συνθήκες λειτουργίας φαίνεται να έχει εξαλειφθεί και ένας συντονισμός που υπήρχε στο απλό Caponord, ο οποίος γινόταν αισθητός.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ