Το πρώτο Caponord 1000, το “Capo”, όπως αποκαλείται χαϊδευτικά από τους φίλους της ιταλικής εταιρίας, ήταν μια μοτοσικλέτα που ξεχώριζε πραγματικά, όταν παρουσιάστηκε το 2001. Μεγάλο σε διαστάσεις και σούπερ άνετο για δύο άτομα, έφερε ένα πρωτοποριακό για την κατηγορία αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και δικύλινδρο μοτέρ προερχόμενο από το τότε superbike της εταιρίας, RSV Mille. Στην άσφαλτο ξεχώριζε για την πολύ καλή συμπεριφορά και την ροπάτη απόδοση του μοτέρ του, ενώ λόγω του 19άρη εμπρός τροχού μπορούσε να περάσει με ευκολία και από χωματόδρομους, χωρίς να αφήνει την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για μια σκληροπυρηνική κατασκευή. Το νέο Caponord 1200, αναβίωσε το δημοφιλές όνομα για την Aprilia, πριν από δυόμιση περίπου χρόνια και έβαλε ξανά τους Ιταλούς μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών στα νέας γενιάς adventure, χάρη στις υπερεξελιγμένες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, το ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο αλλά και την ομοιογένεια που το χαρακτηρίζει. Με μια μικρή διαφορά όμως από το αυθεντικό Caponord: δεν είχε καμία βλέψη για χώμα. Αυτό έρχεται να το “διορθώσει” η νέα έκδοση Rally. Αυτή η νέα και πιο μάχιμη έκδοση του Caponord–αυτή που μάλλον θέλει και το ελληνικό κοινό- διευρύνει παράλληλα τις δυνατότητες της ιταλικής μοτοσικλέτας που μπορεί πλέον να αποκαλείται ξανά on-off. Ένα Capo πολύ κοντά στη φιλοσοφία του πρώτου, έτοιμο να σας παρασύρει στην περιπέτεια ακόμη και αν βρείτε μπροστά σας χώμα.
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.