• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο αριστερό καλάμι φαίνεται ο αισθητήρας πίεσης που δίνει στοιχεία στην κεντρική μονάδα για την συμπίεση/έκταση του πιρουνιού.

Στο αμορτισέρ ρυθμίζεται αυτόματα και η προφόρτιση του ελατηρίου.

Αναρτήσεις: aDD και ξερό ψωμί

Δανειζόμενη τεχνολογία από τον κόσμο των αυτοκινήτων αλλά και από τους αγώνες η ιταλική εταιρία έχει δημιουργήσει ένα σύστημα ημι-ενεργητικών αναρτήσεων που εκπλήσσει σε κάθε επαφή μαζί του. Η απόσβεση συμπίεσης και εκείνη της επαναφοράς ρυθμίζονται αυτόματα τόσο εμπρός όσο και πίσω, και αυτό γίνεται συνέχεια σε ένα εύρος που ξεπερνά κατά πολύ την ιδανική ρύθμιση που μπορεί να κάνει κάποιος -μόνο μια φορά σε κάθε βόλτα μην ξεχνάτε- σε μια συμβατική ανάρτηση. Μάλιστα το σύστημα μπορεί να αλλάξει το setup  των αναρτήσεων από το ένα άκρο στο άλλο μέσα σε μόλις 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου (!) έχοντας έτσι πάντα τη σωστή ρύθμιση.

Για τη συγκέντρωση δεδομένων και τη ρύθμιση του πιρουνιού, οι μηχανικοί της Aprilia έχουν τοποθετήσει στο αριστερό καλάμι έναν αισθητήρα πίεσης. Για το αμορτισέρ, αυτή τη δουλειά έχει αναλάβει ένα ποτενσιόμετρο το οποίο διαβάζει την ταχύτητα που κινείται το ψαλίδι αλλά και τη γωνία που βρίσκεται, μέσω μοχλού που ακουμπά πάνω στο ψαλίδι και κινείται μαζί του. Δεδομένα συλλέγονται επίσης για την επιτάχυνση, τη θέση του γκαζιού αλλά και τη χρήση των φρένων. 

Να υπενθυμίσουμε σε αυτό το σημείο ότι στο αμορτισέρ ρυθμίζεται αυτόματα και η προφόρτιση του ελατηρίου και αυτό είναι που κάνει την ανάρτηση της Aprilia να ξεχωρίζει. Αυτό γίνεται κάθε φορά που ο κινητήρας παίρνει εμπρός , ώστε να υπάρχει πάντα η ιδανική προφόρτιση, ανάλογα με το εκάστοτε βάρος. Υπάρχουν βέβαια και τέσσερις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις (αναβάτης, αναβάτης και αποσκευές, αναβάτης και συνεπιβάτης, δύο άτομα και βαλίτσες) για εκείνους που θέλουν να έχουν τον πρώτο λόγο, αν και στην πραγματικότητα αυτό είναι καθαρά ψυχολογικό!

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ