Triumph Trident 660 - Test
Τετάρτη, 30 Απριλίου 2025
Κινητήρας Euro5+ με ένα επιπλέον riding mode
IMU 6 αξόνων και Cornering ABS και Traction Control
Κινητήρας Euro5+ με ένα επιπλέον riding mode
IMU 6 αξόνων και Cornering ABS και Traction Control
Ειδική έκδοση για το θρύλο των αγώνων Slippery Sam
Τρικύλινδρος 660cc με 81 ίππους και τρείς χαρακτήρες οδήγησης
Ανανεωμένη θέση οδήγησης για περισσότερες δόσεις «Sport» στο Sport Touring
Ο αναμενόμενος κινητήρας boxer 1.300 κ.εκ. με 145 ίππους και 15,2 kgm ροπής
Ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ASA και αυτόματες ημιενεργητικές αναρτήσεις DSA
Πληθώρα αξεσουάρ για να γύρει η ζυγαριά προς τη σπορ οδήγηση ή την άνεση
Δικύλινδρος κινητήρας 494 κ.εκ. από το AC525X με 55 ίππους
Ανεστραμμένο μπροστινό της KYB και ακτινικές δαγκάνες Brembo
Δικάναλο ABS, Traction Control και 3 προγράμματα οδήγησης
Νέα είσοδος στη σχετικά κινούργια μικρομεσαία κατηγορία
Ο ισχυρότερος κινητήρας στην κατηγορία του
Φρένα και αναρτήσεις πολύ ανώτερα του μέσου όρου
Πιο προσανατολισμένη στο δρόμο από τη Scrambler 400X με πλαίσιο από Speed 400
Νέο ανεστραμμένο πιρούνι με μικρότερη διαδρομή και χυτές ζάντες
Τετρακύλινδρος Ι4 κινητήρας 649 κ.εκ. με 117 ίππους σε άνω των 12.000 σ.α.λ.
Πλαίσιο από την SRK 800 RR, ανεστραμμένο Marzocchi και ακτινικές Brembo
Υγρόψυκτος κινητήρας με έξτρα ...αέρα και εχέγγυο αξιοπιστίας
Μετατόπιση ρεζερβουάρ και αύξηση χώρων με παράλληλη βελτίωση σταθερότητας
Μοντέλο προπαραγωγής σε δοκιμές με κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα
Σφυρήλατο πιρούνι Girder για μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και στιβαρότητα
Αρθρωτά φτερά για βελτιωμένη απόσταση τροχού και ενισχυμένη προστασία
Έγχρωμη στρογγυλή οθόνη, κουμπί on/off, αφαιρούμενη σέλα συνεπιβάτη
Βελούδινος κινητήρας και ποιότητα κατασκευής υψηλού επιπέδου
Μοναδική αίσθηση που σε κάνει να επιθυμείς να οδηγήσεις περισσότερο
Scram 440 με 443 αερόψυκτα κ.εκ. και αυξημένες ισχύ και ροπή
Κιβώτιο 6 σχέσεων για καλύτερες επιταχύνσεις και άνεση στις μεγάλες αποστάσεις
Ιδανικό για νέους αναβάτες χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και στην ευκολία χρήσης
Εν αναμονή για την ευρωπαϊκή παρουσίαση καθώς και για την ...υγρόψυκτη έκδοση
Κινητήρας BlueCore 125 κ.εκ. με επιτάχυνση 0-50 χλμ σε 5,1 δευτερόλεπτα
Χώρος κάτω από τη σέλα που χωράει ένα full-face
Μεγαλύτερο μήκος, μικρότερο πλάτος αλλά και περισσότερο βάρος
Μπροστινό ραντάρ και έκδοση με ημι-αυτόματο κιβώτιο ASA
Δικύλινδρος κινητήρας 798 κ.εκ. με 94 ίππους και 81 Nm ροπής
Τροχοί 21-18 και ρεζερβουάρ χωρητικότητας 24 λίτρων
Σέλα ύψους 850 mm και 43άρι ανεστραμμένο μπροστινό με διαδρομή 200 mm
Πλούσια εξοπλισμένο με θερμαινόμενα γκριπ και σέλα και οθόνη TFT 7 ιντσών
Επιχειρεί επί εδάφους, σε προκαλεί να εξερευνήσεις αδιάβατα μονοπάτια ή να χαράξεις τα δικά σου. Εκτελεί όμως και χαμηλές πτήσεις, αφού τα άλματα αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς του. Το CFMOTO 800 MT-X με έναν ισχυρό δικύλινδρο κινητήρα, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και χωμάτινα γονίδια στο DNA του, είναι το πιο σκληροπυρηνικό Adventure μοντέλο που έχει παρουσιάσει η εταιρεία στα μεγάλα κυβικά.
Ηλεκτροκινητήρας πίσω από τον CP3 των 890 κ.εκ. και στάνταρ κιβώτιο Y-AMT
Σχεδίαση προσανατολισμένη στη διασκέδαση βάσει της φιλοσοφίας Jin-Ki Kanno
Νέος δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας κατηγορίας 750 κ.εκ. με 50-60 ίππους
Ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά με ρυθμίσεις και μονό αμορτισέρ σε νέο ψαλίδι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr