
Suzuki GSX-8T: Με Νέο-Ρετρό σχεδιασμό από τα 60ς και νέο κινητήρα 83 ίππων
Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2025
Ρετρό στυλ δεκαετίας 60-70 με bar-end καθρέφτες και στρογγυλό προβολέα.
Νέος δικύλινδρος κινητήρας 776 κ.εκ. με 83 ίππους....

Ρετρό στυλ δεκαετίας 60-70 με bar-end καθρέφτες και στρογγυλό προβολέα.
Νέος δικύλινδρος κινητήρας 776 κ.εκ. με 83 ίππους....

Εξοπλισμένο με τον κινητήρα Revolution Max 975T με 91 ίππους και 98Nm ροπής.
Κάθισμα συνεπιβάτη και ψηλότεροι αποστάτες για περισσότερη άνεση. ...

Τετρακύλινδρος 470 κ.εκ. με 74 και 84,3 ίππους.
ZXMoto 500F: Νεο-κλασική street με έντονη ρετρό ταυτότητα....

Μονοκύλινδρος κινητήρας 644κ.εκ με 39.4 άλογα και Euro 5+ προδιαγραφές
Οθόνη τύπου TFT και Full Led φωτιστικά σώματα ...

Κινητήρας στα 1923κ.εκ με ιπποδύναμη 104 άλογα και Traction Control.
Πίσω λάστιχο πλάτους 240mm και στρογγυλό LED φανάρι 5.75 ιντσών....

Πρώτες δοκιμές με τον νέο V4 με 210 ίππους.
Βάρος κάτω από 200 κιλά και λόγος ισχύος–βάρους κορυφαίου επιπέδου....

Πλήρως Ανασχεδιασμένος Κινητήρας με 145 ίππους και 15,2 kgm ροπής
Εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση με ποιοτικές αναρτήσεις...

Η νέα κινέζικη πρόταση στη μικρή Adventure κατηγορία.
Κινητήρας 250 cc δικύλινδρος με ρεζερβουάρ 20 λίτρων....
Εγκάρσιος V2 κινητήρας 1.042 κ.εκ. με 115 ίππους με 0-100 σε 3,6 δευτ.
Μετάδοση με άξονα , ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια....


Νέος κινητήρας 125 κ.εκ. με 11,2 ίππους και 2,7 λτ/100χλμ κατανάλωση.
Δώρο Top-Case στον βασικό εξοπλισμό και χώρος για full-face κράνος στη σέλα...
Ακτινωτοί τροχοί 21-18 ιντσών με καθαρά χωμάτινο προσανατολισμό
Δικύλινδρος κινητήρας 799 κ.εκ. με 90 ίππους και 8,8 kg-m ροπής...

Preview από την Ιαπωνία: Το comeback της Z900RS Café φαίνεται πιο κοντά από ποτέ.
Αναβαθμίσεις Euro 5+, Ride-by-wire, cruise control και πλή...

Μονοκύλινδρος κινητήρας με 45 ίππους.
Αναρτήσεις WP APEX και φρένα ByBre....

Κινητήρας 250κ. εκ με απόδοση 27 ίππων και τελική μετάδοση με αλυσίδα.
Ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ με μοχλικό στο πίσω μέρος....

Η Benda επεκτείνει τη γκάμα με τρία νέα και ιδιαίτερα cruiser.
Rock 250 CVT: Το πρώτο cruiser της Benda με μετάδοση τύπου CVT....

Κινητήρας 4900W με τελική στα 80χλμ/ω.
Μπαταρία ιόντων λιθίου 74V με αυτονομία 110χλμ....

Κινητήρας 105 ίππων με κορυφαία αναλογία βάρους – ισχύος στα 181 κιλά.
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Öhlins με φρένα Brembo....

Κινητήρας 1030W με τελική ταχύτητα στα 25χλμ .
Μπαταρία λιθίου 48V με αυτονομία μέχρι και 65χλμ....

Adventure σχεδίαση με έμφαση στην πρακτικότητα.
Μονοκύλινδρος κινητήρας 393 cc με 35 ίππους ....
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.