• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο 19άρης εμπρός τροχός έφερε μια σειρά από αλλαγές στη γεωμετρία της μοτοσικλέτας με στόχο να διατηρηθεί η αίσθηση της απλής έκδοσης.

Πλαίσιο/Τροχοί/Φρένα: Ο τροχός κάνει τη διαφορά

Η σημαντικότερη αλλαγή που υπάρχει σε αυτό το σημείο και εκείνη που χαρακτηρίζει τη νέα έκδοση Rally είναι οι ακτινωτοί τροχοί με τις στεφάνες από αλουμίνιο. Αυτό είναι και το μόνο κοινό σημείο της νέας γενιάς Caponord σε σχέση με την πρώτη! Έτσι το Caponord πέρα από τον υπαρκτό δεσμό με το παρελθόν έχει παράλληλα και τους ελαφρύτερους τροχούς στην κατηγορία, σύμφωνα με την Aprilia -καλό αυτό για την ευελιξία. Παράλληλα ο αναβάτης του Rally έχει και πολύ περισσότερες επιλογές ελαστικών, ειδικά χωμάτινων, αφού ο εμπρός τροχός είναι πλέον 19 ίντσες από τις 17 του απλού.

Ο 19άρης εμπρός τροχός έφερε και αλλαγές στη γεωμετρία της μοτοσικλέτας με το offset για τις πλάκες στήριξης του πιρουνιού να έχει αλλάξει, ενώ ανασχεδιασμένες είναι και οι μπότες του πιρουνιού με πιο εμφανή αλλαγή το νέο νύχι. Έτσι το μεταξόνιο παρουσιάζεται αυξημένο κατά 10 χλστ. στα 1.575, το ίχνος μειώθηκε από τα 125 στα 118 χλστ., ενώ η κάστερ αυξήθηκε από τις 26,1 στις 27,4 μοίρες. Αυξημένο κατά 14 κιλά παρουσιάζεται και το στεγνό βάρος, λόγω κυρίως του έξτρα εξοπλισμού (κάγκελα, κλπ.) και του μεγαλύτερου τροχού σε ίντσες μπροστά. Στο αυξημένο βάρος συνεισφέρει λογικά και το ανασχεδιασμένο υποπλαίσιο, πιο ενισχυμένο από της απλής έκδοσης.

Καμία αλλαγή δεν υπάρχει στα φρένα. Οι ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες μονομπλοκ δαγκάνες M432 της Brembo δίνουν και εδώ το «παρών» και συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. Στάνταρ είναι και το δικάναλο ABS της Continental που απενεργοποιείται αν θελήσει ο αναβάτης, και έχει καλιμπραριστεί ειδικά για το Rally, για χρήση και στο χώμα, όπως και το στάνταρ Traction Control.  

Το σύστημα πρόσφυσης μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα παρεμβατικότητας, με το πρώτο να προσφέρει τη μεγαλύτερη διασκέδαση, αφού αφήνει τον τροχό να γλιστρά ως ένα βαθμό ανάλογα με το στιλ του αναβάτη. Μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί αλλά και να καλιμπραριστεί εφόσον θέλετε να τοποθετήσετε κάποιο άλλο ελαστικό. Σε πρώτη φάση, για άμεσο αποτέλεσμα, επεμβαίνει στην ανάφλεξη και τα μπεκ, και σε δεύτερη φάση στα σώματα του ψεκασμού για παρατεταμένο έλεγχο του γλιστρήματος του τροχού.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ