• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Απόλυτα υπό τις διαταγές σας το νέο PCX. Ότι σκεφτείτε να κάνετε στο δρόμο, το μοντέλο θα το εκτελέσει, αγόγγυστα και με άκρατη σταθερότητα.

    Οδηγώντας

     

    Εκκινείς το PCX και το σύστημα ACG δίνει ζωή στον κινητήρα αθόρυβα. Στην θέση οδήγησης, η σημαντική άνεση που ο αναβάτης θα νιώσει συμμαχεί με τον ακριβέστατο οδηγικό χαρακτήρα που το PCX φέρει, κάνοντας τις μετακινήσεις πραγματική απόλαυση. Η ποιότητα κύλισης που το μοντέλο πετυχαίνει είναι εξαιρετική και η σταθερότητα του στην ευθεία μπορεί να εντυπωσιάσει. Στις στροφές το PCX λειτουργεί σαν διαβήτης: Κοιτάς που θες να πας και το scooter ακολουθεί πιστά την γραμμή, ακόμη και αν έρχεσαι με πολλά και χρειαστεί να το πλαγιάσεις αρκετά, ενώ δίνει πλούσια αίσθηση του δρόμου και μια εντύπωση ότι...κινείται σε ράγες! Μεγάλο ρόλο εδώ παίζει και το πολύ καλό ζύγισμα των 130 κιλών του PCX. Οι αναρτήσεις βοηθούν πολύ στην σταθερότητα αυτή καθώς είναι σκληρές τόσο εμπρός όσο και πίσω, κάνουν όμως αρκετά αισθητές τις έντονες ανωμαλίες του δρόμου –κυρίως όσον αφορά τα πίσω αμορτισέρ.  Στις πιο ήπιες κακοτεχνίες, ο αναβάτης δεν θα αντιμετωπίσει θέμα όσον αφορά την άνεσή του.

    Ο κινητήρας με την τεχνολογία ESP παρουσιάζει άμεση απόκριση και γραμμική ισχύ, ενώ πράγματι είναι ιδιαίτερα ζωηρός στις μεσαίες του στροφές, παρέχοντας πολύ ικανοποιητικές ρεπρίζ αν ο αναβάτης το ζητήσει. Λειτουργεί αθόρυβα και χωρίς κραδασμούς, ενώ το Start-Stopκάνει άψογα αυτό που πρέπει, εκκινώντας το μοτέρ εν ριπή οφθαλμού από στάση με το άνοιγμα του γκαζιού μόνο. Αν επιμείνετε με το γκάζι, το PCX μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 110 χλμ/ώρα τελικής, με τον κινητήρα να στέκεται στο ύψος του και στα ψηλά. Στο φρενάρισμα, ταμπούρο και δίσκος εμπρός συνεργάζονται με αρμονία και θα επιβραδύνουν το PCX με πολύ καλή αίσθηση και μπόλικη δύναμη. Αξίζει να σημειώσουμε, πως το ABS στο μοντέλο λειτουργεί ταχύτατα και με αρκετά διαφορετικό τρόπο από ότι έχετε ίσως συνηθίσει, καθώς όταν ενεργοποιείται, απουσιάζει το χαρακτηριστικό τρέμουλο στην μανέτα και ο αναβάτης έχει απλά μια αίσθηση ότι έφτασε τον τροχό στο όριο φρεναρίσματος, το οποίο συνεχίζεται απρόσκοπτα.
     

    HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ