Νέα μετάδοση, νές τρόπος απόδοσης για τον κινητήρα, που ακόμη καίει τόσο λίγο που νομίζετε ότι λειτουργεί με αέρα και μόνο!

Εντελώς αθόρυφη η εξάτμιση. Νέα είναι τα ελατήρια της πίσω ανάρτησης, παρά την τριπλή σταθερά των ελατηρίων ωστόσο, η αισθητή σκληρότητα παραμένει.

Κινητήρας-Πλαίσιο-Περιφερειακά

Το μοτέρ των 125 κ.εκ. δέχθηκε αλλαγές που στόχο είχαν την μείωση της κατανάλωσης και την αύξηση της ισχύος στις ψηλές στροφές. Το φιλτροκούτι και η διάμετρος του χώματος ψεκασμού μεγάλωσαν, ενώ εντελώς νεά είναι η μετάδοση V-matic, που ρυθμίστηκε για πιο έντονη επιτάχυνση στις μεσαίες και τις ψηλές στροφές. Στο εσωτερικό του κινητήρα έγιναν προσπάθειες για μείωση των τριβών, που σε συνδυασμό με το σύστημα Start-Stop οδηγούν σε μια κατανάλωση 2,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, από τον κινητήρα των 12,2 ίππων και του 1,2 kgm ροπής.

Ένα εντελώς νέο πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς από ατσάλι, αντικαθιστά το πλαίσιο μονού σωλήνα που έφερε το προηγούμενο PCX. Μειωμένο είναι το μεταξόνιο κατά 2 χιλιοστά, ενώ νέοι είναι και οι τροχοί που έχουν 8 ακτίνες και είναι ελαφρύτεροι. Στο πιρούνι των 31 χιλιοστών δεν έγιναν αλλαγές, αλλά τα δύο αμορτισέρ πίσω τοποθετήθηκαν πιο πίσω και εξοπλίστηκαν με νέα ελατήρια τριπλής σταθεράς σκληρότητας. Στα φρένα, ένα δισκόφρενο 220 χιλιοστών και ένα ταμπούρο 130 χιλιοστών αναλαμβάνουν την πέδηση. Εμπρός υπάρχει και σύστημα ABS ενός καναλιού.
 

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!