
Η BMW φαίνεται να έχει πιάσει το νόημα των καιρών και η G310GS είναι η μεγαλύτερη απόδειξη. Μια all-round μοτοσυκλέτα με το κύρος της Βαυαρικής εταιρίας σε προσιτή τιμή, που την κάνει κατάλληλη για την εισαγωγή όχι μόνο στον κόσμο της BMW αλλά και των δύο τροχών. Δεν είναι ¨πύραυλος¨ στην ευθεία, ούτε ¨τρένο¨ στις στροφές και δεν έχει ¨άγκυρες¨ για φρένα. Συνδυάζει όμως με αξιοπρέπεια όλα τα στοιχεία που την κάνουν ιδανική μοτοσυκλέτα για καθημερινή μετακίνηση χωρίς να αποκλείει τις εκτός δρόμου αναζητήσεις, στην προσπάθεια της να τιμήσει το βαρύ όνομα GS.
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4T, 1K, Υ/Ψ | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 313 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 80 Χ 62,1 | |||
Συμπίεση (:1) | 10,6 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 34/9.500 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 2,85/7.500 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 11 | |||
Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) | 4,3 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο πλαίσιο | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Ανεσταμμένο πιρούνι 41χιλ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 180 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ, ΠΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 180 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/300, 4Ε, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/240, 1Ε, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 110/80-19 | |||
Ελαστικό Π | 150/70-17 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2.075 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 880 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.420 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 835 | |||
Βάρος (κιλά) | 175 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | N/N | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | O/O | |||
Στροφόμετρο | N | |||
Immobilizer | N | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | N | |||
Μερικός χιλιομετρητής | N | |||
Ένδειξη βενζίνης | N | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | N | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | O | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | N/O | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | O/O | |||
Πλάγιο σταντ | N | |||
Κεντρικό σταντ | O | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | N/N | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | O/N |
MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις
Moto Petsas: Πλούσια δώρα για προ-παραγγελίες σε μοντέλα Honda 2021
Dovizioso: Έτοιμος να αντικαταστήσει τον Marquez
VIDEO: Βούτηξε με το scooter από το αεροπλάνο!
VIDEO: To πρώτο teaser του νέου Suzuki Hayabusa;
Νέο Daytona 310T1 με 4495 ευρώ
ΕΚ Chain: Η δύναμη που σε κινεί
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr
Κατα την προσωπική μου άποψη......Playmobil........φθηνή κατασκευή για το όνομα της bmw, υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές σε αυτήν την τιμή με πραγματικό value for money
Δυστυχώς αυτό το δίκυκλο δεν έχει καμία σχέση με Βαυαρία.Παλι καλά πού αναφέρεται ότι η ποιότητα είναι μέσου επιπέδου.Το χειρότερο είναι ότι μετά από κάποια ώρα οδήγησης ζεσταίνει η εξάτμιση το πίσω αμορτισέρ.....με ότι αυτό συνεπάγεται.
για χωρα κρισης η τιμη της ειναι ακριβη στην ελλαδα.αν υπολογισουμε και το κοστος χρησης μετα την αγορα λογω συνεργειων β.μ.β ασυμφορη.για τους μισθους της γερμανιας ειναι καλη.εδω δε θα πιασει.
Δυστυχώς δεν έχει καθόλου ροπή χαμηλά και θέλει πολύ συμπλέκεται άμα για να ξεκινήσει,οποίος αρχάριος το οδηγεί του σβήνει συνέχεια στην εκκινηση