Ικανοποιητικός χώρος για δύο άτομα και αρκετό αφρώδες για τα μαλακά μόρια οδηγού και συνεπιβάτη.

    Aνεση – Εργονομία: Για μικρούς και μεγάλους

    GS και άβολη γίνεται; Δεν γίνεται. Έτσι και το νέο μοντέλο εφόσον λέγεται GS θα έπρεπε να είναι άνετο και βολικό για μεγάλη γκάμα αναβατών. Με την πρώτη ματιά δείχνει μεγάλη για τα 300 κυβικά της, θα βολευτείς όμως εύκολα ακόμα και αν δεν είσαι το πρώτο μπόι. Η σέλα έχει αρκετό αφρώδες και ύψος 835χιλ (προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 820 χιλ και 850χιλ) αλλά το στενό συνολικό πλάτος επιτρέπει στα πόδια να πατήσουν με ευκολία στο έδαφος. Η θέση οδήγησης είναι ξεκούραστη για όλο το σώμα και δεν ταλαιπωρείσαι ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση. Το τιμόνι βρίσκεται αρκετά ψηλά επιτρέποντάς σου να σταθείς όρθιος αν βρεθείς στο χώμα ενώ οι διακόπτες είναι εκεί που πρέπει χωρίς να ξενίζουν. Ο πίνακας οργάνων είναι δανεισμένος από το G310R και αποτελείται από μια ψηφιακή οθόνη με ελαφρύ μπλε φωτισμό, που προβάλλει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις μαζί με Shift Light , ενώ όλοι οι διακόπτες έχουν εύκολη πρόσβαση και απλή λειτουργία. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Apostolis

      Κατα την προσωπική μου άποψη......Playmobil........φθηνή κατασκευή για το όνομα της bmw, υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές σε αυτήν την τιμή με πραγματικό value for money

        22
    • NEKTARIOS

      Δυστυχώς αυτό το δίκυκλο δεν έχει καμία σχέση με Βαυαρία.Παλι καλά πού αναφέρεται ότι η ποιότητα είναι μέσου επιπέδου.Το χειρότερο είναι ότι μετά από κάποια ώρα οδήγησης ζεσταίνει η εξάτμιση το πίσω αμορτισέρ.....με ότι αυτό συνεπάγεται.

        14
    • χρηστος

      για χωρα κρισης η τιμη της ειναι ακριβη στην ελλαδα.αν υπολογισουμε και το κοστος χρησης μετα την αγορα λογω συνεργειων β.μ.β ασυμφορη.για τους μισθους της γερμανιας ειναι καλη.εδω δε θα πιασει.

        27
    • Γιαννης

      Δυστυχώς δεν έχει καθόλου ροπή χαμηλά και θέλει πολύ συμπλέκεται άμα για να ξεκινήσει,οποίος αρχάριος το οδηγεί του σβήνει συνέχεια στην εκκινηση

        40