LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

Διαβάστηκε από 51535 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 22/1/2016

Οι σημαντικότερες αλλαγές, τις οποίες αναφέραμε και νωρίτερα, εντοπίζονται στο εμπρός μέρος του TMAX. Μιλάμε φυσικά για το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., το οποίο κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο ιαπωνικό μοντέλο. Ντεμπούτο κάνουν επίσης και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, με τέσσερα πιστόνια έκαστη, που προσφέρουν, εκτός από πιο δυναμική εμφάνιση, περισσότερη δύναμη αλλά και καλύτερη αίσθηση σε σχέση με πριν. Οι δύο δίσκοι των 276 χλστ. παραμένουν ως είχαν, όπως και ο πίσω των 282 χλστ. Καμία αλλαγή δεν είχαμε στο αλουμινένιο πλαίσιο, εκείνο το κομμάτι δηλαδή που κάνει το ιαπωνικό scooter να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σχεδίαση-Ποιότητα
Εργονομία
Χώροι
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: YAMAHA TMAX | TEST

περισσότερα νέα & άρθρα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
EICMA 2025 - Kymco People R Hybrid : Νέο υβριδικό scooter στη παραγωγή! | TEST
EICMA 2025: Kawasaki KLE500 2026 η επιστροφή του μεσαίου adventure | TEST
Horwin SK3 Plus - Test | TEST
QJMOTOR SRT 700S - Test | TEST
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test | TEST
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test | TEST
Ducati Diavel V4 2025 - Test | TEST
Aprilia SR GT 200 - Test | TEST
Kawasaki ZX-4RR - Test | TEST
Yamaha Tracer 9GT Y-AMT - Test | TEST

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ