net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

Διαβάστηκε από 45444 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 22/1/2016

Οι σημαντικότερες αλλαγές, τις οποίες αναφέραμε και νωρίτερα, εντοπίζονται στο εμπρός μέρος του TMAX. Μιλάμε φυσικά για το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., το οποίο κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο ιαπωνικό μοντέλο. Ντεμπούτο κάνουν επίσης και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, με τέσσερα πιστόνια έκαστη, που προσφέρουν, εκτός από πιο δυναμική εμφάνιση, περισσότερη δύναμη αλλά και καλύτερη αίσθηση σε σχέση με πριν. Οι δύο δίσκοι των 276 χλστ. παραμένουν ως είχαν, όπως και ο πίσω των 282 χλστ. Καμία αλλαγή δεν είχαμε στο αλουμινένιο πλαίσιο, εκείνο το κομμάτι δηλαδή που κάνει το ιαπωνικό scooter να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σχεδίαση-Ποιότητα
Εργονομία
Χώροι
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: YAMAHA TMAX | TEST

περισσότερα νέα & άρθρα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Daytona Virtus 125 – Test | TEST
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test | TEST
Voge DS525X - Test | TEST
Yamaha MT-07 - Test | TEST
CFMOTO 450NK - Test | TEST
Moto Guzzi Stelvio – Test | TEST
KTM 890 Adventure – Test | TEST
Hyosung Bobber 300 – Test | TEST
QJMOTOR SRK 700 - Test | TEST
Zontes E350 - Test | TEST

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ