LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

Διαβάστηκε από 50822 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 22/1/2016

Οι σημαντικότερες αλλαγές, τις οποίες αναφέραμε και νωρίτερα, εντοπίζονται στο εμπρός μέρος του TMAX. Μιλάμε φυσικά για το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., το οποίο κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο ιαπωνικό μοντέλο. Ντεμπούτο κάνουν επίσης και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, με τέσσερα πιστόνια έκαστη, που προσφέρουν, εκτός από πιο δυναμική εμφάνιση, περισσότερη δύναμη αλλά και καλύτερη αίσθηση σε σχέση με πριν. Οι δύο δίσκοι των 276 χλστ. παραμένουν ως είχαν, όπως και ο πίσω των 282 χλστ. Καμία αλλαγή δεν είχαμε στο αλουμινένιο πλαίσιο, εκείνο το κομμάτι δηλαδή που κάνει το ιαπωνικό scooter να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σχεδίαση-Ποιότητα
Εργονομία
Χώροι
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: YAMAHA TMAX | TEST

περισσότερα νέα & άρθρα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Yadea Fierider - Test | TEST
Horwin SK3 Plus - Test | TEST
Hyosung Bobber 300 Evo - Test | TEST
Triumph Tiger Sport 660 - Test | TEST
Keeway Vieste 125LX - Test | TEST
QJMOTOR SRT 700S - Test | TEST
CFMOTO 450MT- Test | TEST
Kove 800 X Pro - Test | TEST
Piaggio MP3 310 Sport – Test | TEST
Yamaha MT-03 - Test | TEST

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ