Το TMAXπαρουσιάστηκε πλήρως ανανεωμένο πριν από τέσσερα περίπου
χρόνια και το 2014 ήταν η χρονιά που επέλεξαν οι Ιάπωνες για να το «φρεσκάρουν»
σε αρκετούς τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς ήταν και η αισθητική με τις
αλλαγές να αφορούν ουσιαστικά το εμπρός μέρος.
Το γερακίσιο βλέμμα που έδιναν
οι προτζέκτορες των φωτιστικών σωμάτων του προηγούμενου TMAX αποτελεί παρελθόν. Τα φωτιστικά
σώματα δεν έχουν αλλάξει πολύ σε σχήμα και το εμπρός μέρος κρατά το γνώριμο και
επιθετικό του look.
Ωστόσο, όπως επιτάσσει η μόδα και η τεχνολογία, είναι πλέον LEDκαι έχουν
τοποθετηθεί στο ρύγχος λίγο πιο ψηλά προσδίδοντας μια ελαφρώς διαφορετική αλλά
εξίσου χαρακτηριστική ταυτότητα στο ιαπωνικό scooter.
Το κεντρικά τοποθετημένο φως θέσης έχει επίσης
αποχωρίσει και στο ανασχεδιασμένο πλαστικό έχει τοποθετηθεί ένας μικρός
τριγωνικός διαχύτης που οδηγεί πιο αποτελεσματικά τον αέρα κάτω από τη ζελατίνα
για να μειώνεται το φαινόμενο της υποπίεσης.
Ανασχεδιασμένο είναι και το εμπρός
φτερό, με τα «αδυνατισμένα» πλαϊνά πλαστικά να είναι βαμμένα μαύρα τονίζοντας
έτσι ακόμη περισσότερο το νέο ανεστραμμένο πιρούνι, με το βλέμμα να πέφτει
αμέσως μετά στις νέες 4πίστονες και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες! Σαφώς πιο
δυναμικό λοιπόν το εμπρός μέρος του TMAXπου συμπληρώνει ιδανικά την κομψή
και δυναμική σχεδίαση της ουράς.
Ποιοτικά, η γιαπωνέζικη καταγωγή του TMAXδεν
κρύβεται και ικανοποιεί και τους πλέον απαιτητικούς στον συγκεκριμένο τομέα.