LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Οδηγώντας

Διαβάστηκε από 49582 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 22/1/2016

Ο χαρακτηριστικός δικύλινδρος και μπάσος ήχος του TMAX πλημμυρίζει ευχάριστα το υπόγειο γκαράζ του περιοδικού, ο κόκκινος φωτισμός του πίνακα πληροφοριών ανεβάζει τους παλμούς και στην “όπισθεν” με τα πόδια κάτω το scooter ξεπαρκάρει εύκολα και ανάλαφρα. 

Στο άνοιγμα του γκαζιού η μετάδοση περνά άμεσα και απόλυτα ελεγχόμενα τη δύναμη στον πίσω τροχό και το κορυφαίο scooter της Yamaha πετάγεται μπροστά σαν αιλουροειδές. Το πρώτο πράγμα που προκαλεί εντύπωση είναι φυσικά η άνεση που προσφέρουν οι αναρτήσεις που δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι σε ποιοτική λειτουργία σε σχέση με μια μοτοσικλέτα αντίστοιχου κόστους.

Οι ανωμαλίες φιλτράρονται με απόλυτα ικανοποιητικό τρόπο, οι τροχοί κρατούν πάντα την επαφή τους με το έδαφος ενώ δύσκολα θα βρείτε μια λακκούβα αρκετά μεγάλη για να ταράξει την ησυχία σας. Για την μέση σας δεν το συζητάμε καν αφού οι αναρτήσεις δεν πρόκειται να σας κοπανήσουν ποτέ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι μαλακές.

Έξοδος στον αυτοκινητόδρομο, το γκάζι ανοίγει στο στοπ του και η βελόνα του ταχύμετρου σκαρφαλώνει γρήγορα μέχρι τα 160 χλμ./ώρα με το TMAX να παραμένει ακλόνητο. Η τελευταία ένδειξη των 180 έρχεται μετά από λίγο και αυτό που εκπλήσσει ευχάριστα σε αυτή την ταχύτητα είναι ότι το ιαπωνικό scooter εξακολουθεί να αντιδρά γρήγορα στις εντολές του αναβάτη χωρίς να παρουσιάζει απολύτως κανένα ίχνος ταλάντωσης.

Η ζελατίνα στέλνει μια ομοιόμορφη ροή αέρα στο πάνω μέρος του κράνους και το άνοιγμα που φέρει, σε συνδυασμό με τον διαχύτη, δείχνουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους αφού οι ενοχλητικοί στροβιλισμοί απουσιάζουν. Λίγο σκύψιμο αρκεί για να κρυφτείς πίσω της και να βλέπεις πεντακάθαρα το δρόμο από μέσα της αφού οι παραμορφώσεις είναι ανύπαρκτες. Κάπου εκεί είναι που αρχίζεις να εθίζεσαι στον χαρακτήρα του TMAX και αυτό είναι μόνο η αρχή.

Εκεί που πραγματικά κολλάς μαζί του είναι στο αστικό περιβάλλον. Αν δεν το έχεις οδηγήσει, δύσκολα μπορείς να πιστέψεις ότι ένα maxi scooter μπορεί να ελιχθεί με τέτοια άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Μεγάλο κόψιμο τιμονιού, σεμιναριακό ζύγισμα πλαισίου και μια γκαζιέρα συνδεδεμένη απευθείας με τα νεύρα του εγκεφάλου κάνουν τη βόλτα στους πηγμένους δρόμους όχι μόνο άνετη αλλά και διασκεδαστική.

Το πίσω μέρος “ξεγλιστρά” εύκολα αλλά απόλυτα ελεγχόμενα στους γυαλισμένους δρόμους χαρίζοντας ευχαρίστηση στον αναβάτη αλλά και ένα σπάνιο θέαμα στους υπόλοιπους. Από την άλλη, οι νέοι καθρέπτες, περνούν ως δια μαγείας πάνω ή κάτω από εκείνους των αυτοκινήτων και δύσκολα θα βρεθεί εμπόδιο που θα ανακόψει την πορεία σας. Για την ικανότητα του TMAX τόσο στο ταξίδι όσο και στον επαρχιακό δεν χρειάζεται να πούμε πολλά.

Λίγα δίκυκλα μπορούν να ταξιδέψουν τόσο άνετα όσο αυτό, ενώ σε δρόμο με στροφές η ικανότητά του να ντροπιάζει μοτοσικλέτες είναι γνωστή στα πέρατα του δίτροχου κόσμου.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σχεδίαση-Ποιότητα
Εργονομία
Χώροι
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: YAMAHA TMAX | TEST

περισσότερα νέα & άρθρα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Kawasaki Z500 SE - Test | TEST
Morbidelli SC 125 LX - Test | TEST
ΚΤΜ 990 Duke - Test | TEST
Honda PCX 125 DX - Test | TEST
Zontes 703F - Test | TEST
SYM ADX 300 - Test | TEST
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς! | TEST
Triumph Trident 660 - Test | TEST
QJMOTOR SQ16 - Test | TEST
Sym JET14 EVO - Test | TEST

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ