|
Το Tiger 800 ήταν ήδη μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα, αλλά πλέον περνά σε άλλο επίπεδο, αφού δεν υπέστη απλά ένα facelift, αλλά βελτιώθηκε σε βάθος και μάλιστα σε καίριους τομείς, όπως οι αναρτήσεις, τα φρένα και ο κινητήρας, ενώ απέκτησε και μια πανέμορφη TFT οθόνη. Έτσι, παραμένει μια πολύ αξιόλογη πρόταση που κοιτάει στα ίσα τον ανταγωνισμό και μπορεί άξια να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς. Η έκδοση XCx είναι πλήρως εξοπλισμένη και απευθύνεται σε όσους θέλουν μια επιβλητική μοτοσυκλέτα με χορταστικό όγκο και εκτός δρόμου δυνατότητες.
Κινητήρας | |
Τύπος | 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ, 12Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 800 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 74.05 X 61.9 |
Συμπίεση (:1) | 11.3 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 95 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 8 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 19 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 5.1 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | Δ.Α |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | USD 41χιλ WP / Α.Σ, Α.Ε |
Διαδρομή (χλστ.) | 220 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Αμορτισέρ WP / Π.Ε |
Διαδρομή (χλστ.) | 215 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/305, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/255, 1Ε, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 90/90-21 |
Ελαστικό Π | 150/70-17 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | Δ.Α |
Πλάτος (χλστ.) | 805 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1,545 |
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 840 - 860 |
Βάρος (κιλά) | 205 (στεγνό) |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν / Ν |
Τraction Control / Ρυθμ. | Ν / Ν |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν /Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν / Ν |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ο |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν / Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ν / Ν |
Triumph Tiger Sport 660 - Test
Triumph Tiger Sport 800 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Triumph TF 250-C & TF 450-C: Νέα cross-country όπλα σε διαθεσιμότητα από τον Οκτώβριο
Οι naked εώς 900cc που εκτοξεύονται στα 100 χλμ. σε 4 δευτερόλεπτα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Είμαστε με τα καλά μας ρε παιδιά..; Ας πούμε ότι το μηχανάκι είναι τέλειο.. 13.500 για 800 κυβικά;; Έχουμε ξεφύγει τελείως.. Στο κάτω κάτω της γραφής δίνεις 1.500 παραπάνω και παίρνεις το Africa Twin.. (και πάλι τραγικό..)